[Info] Levertijden Apple iPhone 13 Pro Max

  • 17 September 2021
  • 407 reacties
  • 66005 x bekeken
[Info] Levertijden Apple iPhone 13 Pro Max

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

407 reacties

Ik zit al einde van mn vierde week (24 Sept besteld) 128GB Pro max "Grafiet”. Snap dat het lang kan duren maar vraag tenminste om jullie klanten te updaten als het niet binnen de bepaalde levertijd word bezorgd.

Mvg,

 

Kan iemand mij uitleggen hoe de lever tijden werken?

 

  • is het ¾ weken vanaf het moment dat ik zelf heb besteld?(16 okt)
  • is het ¾ weken vanaf jullie bestel datum?
  • of moet ik nu wachten op een nieuwe bestel datum van jullie en dan nog ¾ weken?

het betreft de iPhone 13 pro Max gold 128 gb

Kan iemand mij uitleggen hoe de lever tijden werken?

 

  • is het ¾ weken vanaf het moment dat ik zelf heb besteld?(16 okt)
  • is het ¾ weken vanaf jullie bestel datum?
  • of moet ik nu wachten op een nieuwe bestel datum van jullie en dan nog ¾ weken?

het betreft de iPhone 13 pro Max gold 128 gb

Ik heb de telefoon 13 okt besteld en gister zeiden ze hier dat ik de tel 10 november zou kunnen verwachten.. 4 weken vanaf je bestelde datum.

Waarom staat er bij de iPhone gold 128 Gb nog steeds 3 / 4 weken ..? Ik ga nu m’n 5e week in en volgens mij wel meer mensen dus hoezo klopt dat dan niet .. 

Krijg je ook een sms om de bezoekafspraak in te plannen?

Wordt de forum ook in het weekend vernieuwd? Ik heb mijn telefoon op 26-09 verlengd dus het is vandaag 4 weken geleden. Wanneer kan ik een sms verwachten?

Ik heb op 20 september een iphone 13 pro max 128gb in het goud besteld maar ik heb nog niks gehoord van AMP. Zou iemand mij kunnen vertellen hoelang dit nog duurt want ik zit morgen in mijn 5e week…

Ik heb op 27-9-2021 iphone 13 pro max 256 gb blauw besteld.

Het is inmiddels 4 weken geleden.

Is al al iets bekent wanneer de telefoon geleverd wordt. 

Een week geleden werdt mij verteld dat ik vandaag bericht zou krijgen. 

M. V. G. 

Edwin

Ik heb op 27-9-2021 iphone 13 pro max 256 gb blauw besteld.

Het is inmiddels 4 weken geleden.

Is al al iets bekent wanneer de telefoon geleverd wordt. 

Een week geleden werdt mij verteld dat ik vandaag bericht zou krijgen. 

M. V. G. 

Edwin

Zelfde verhaal het duurt te lang!!!!

Hi @Torp, ik zie inderdaad dat jouw bestelling nog steeds op “wachten op voorraad” staat. Wil je dit weekend nog afwachten? Mocht je maandag geen bericht van AMP hebben gehad, laat je het mij dan weten? Dan ga ik kijken wat er precies aan de hand is! 


HI @Benguoguz, ik kijk graag met je mee hoe het ervoor staat! Wil jij dan wel de juiste gegevens invullen in je profiel? Dan kan ik je bestelling erbij pakken! 

Ik heb vooralsnog geen bericht van AMP gehad??

Hoi @Gertdr ik zie inderdaad dat je vandaag precies 4 weken wacht. Ik had gehoopt dat je vandaag wel de mail zou hebben ontvangen. Als het aan mij lag had je deze uiteraard nog eerder gehad. Ik ga er daarom nog wel vanuit dat je deze heel binnenkort mag verwachten. We krijgen dagelijks updates van de levertijden, zoals nu net nog en ik zie geen langere levertijd voor jouw toestel, dus ik heb goede hoop! 

@Mathijs132 Hey, voor jou geldt hetzelfde als voor Gert. Geven jullie me eind van de week even een update of jullie al iets hebben gehoord? Ik houd het graag voor jullie in de gaten.

Ik heb nog altijd niks gehoord, ik zit nu in week 5 🙂 128gb grafiet

Goedenmiddag beste Tele2, 

 

Ook ik net als veel andere zou graag wat meer duidelijkheid willen over wanneer mijn telefoon zal aankomen/ afspraak inplannen

 

Met vriendelijke groet,

 

Danitsja Duijndam 

Ik zit nog steeds op een antwoord te wachten. 

Wanneer krijg ik nou een bericht van amp.

Levertijd  3 a 4 weken.

 

Reputatie 5
Badge +6

Hi allemaal, zojuist heb ik de levertijden geüpdatet! De meest recente versie staat dus boven aan! Zodra er nieuwe updates zijn, laten wij dat weten.  

Hi allemaal, zojuist heb ik de levertijden geüpdatet! De meest recente versie staat dus boven aan! Zodra er nieuwe updates zijn, laten wij dat weten.  

Ik zie dat de lijst is geupdate.

Voor de iphone 13 pro max 256 blauw staat nog steeds 3 a 4 weken.

Mijn  4 weken zitten er op.

Waarom heb ik dan nog geen bericht van amp.

 

M. V. G. 

Edwin

Serieus 128gb, grijs…net 3 dagen voordat m’n 4e week voorbij is komen er 2 weken bij. Jullie weten bij Tele 2 toch dat er altijd veel vraag is naar de nieuwe iPhones? 
 

Kan nu net zo goed cancelen en via een andere website bestellen… zijn de levertijden een stuk korter… 

Wat een onzin dit. 

Dit meen je niet.. ik zit nu in mijn vierde week en was blij dat het lang wachten dan eindelijk wordt beloond vervolgens zie ik dat Tele2 het heeft gewijzigd naar 4-6 weken. Belachelijk.. echt te belachelijk voor woorden. 

Toen ik mijn contract verlengde was de wachttijd 3-4 weken. Nu is het veranderd naar 4-6 weken. Houd dit in dat ik nu nog 2-3 weken langer moet wachten dan dat de bedoeling was?

Toen ik mijn contract verlengde was de wachttijd 3-4 weken. Nu is het veranderd naar 4-6 weken. Houd dit in dat ik nu nog 2-3 weken langer moet wachten dan dat de bedoeling was?

Hier ben ik ook erg benieuwd naar. Snap dat er veel vraag is, maar dat lijkt me toch gebruikelijk? 
Ben ruim 10 jaar vaste klant, en heb zelfs een tweede abonnement lopen. Belachelijk dat er niet direct geleverd kan worden…. 

Toen ik mijn contract verlengde was de wachttijd 3-4 weken. Nu is het veranderd naar 4-6 weken. Houd dit in dat ik nu nog 2-3 weken langer moet wachten dan dat de bedoeling was?

Hier ben ik ook erg benieuwd naar. Snap dat er veel vraag is, maar dat lijkt me toch gebruikelijk? 
Ben ruim 10 jaar vaste klant, en heb zelfs een tweede abonnement lopen. Belachelijk dat er niet direct geleverd kan worden…. 

Ja ik kan me ook indenken dat de wachttijd lang is omdat iPhone een veel gebruikte merk is, maar ik was echt aan het aftellen en zit nu in mijn laatste week en het zou een beetje balen zijn als ik nog 2 extra weken moet wachten. 😅

Echt belachelijk dit, opeens dan weer 2 weken erbij .. pfff grote kans dat ik maar ga annuleren en inderdaad ergens anders ga bestellen! Dit kan niet !! 

Echt belachelijk dit, opeens dan weer 2 weken erbij .. pfff grote kans dat ik maar ga annuleren en inderdaad ergens anders ga bestellen! Dit kan niet !! 

Daar zit ik indd ook aan te denken.. en dan meteen overstappen naar een andere provider..

Goedenavond,

Ik heb op 29 september de Iphone 13 pro Max 128GB sierra blue besteld, alleen ik zie nu dat de levertijden 4-6 weken zijn. Tijdens het bestellen zag ik 3-4 weken staan. Woensdag zou mijn 4e week zijn. Krijg ik binnenkort een mail van AMP of moet ik nog 2 extra weken wachten? 😁

 

MVG

Hi allemaal, zojuist heb ik de levertijden geüpdatet! De meest recente versie staat dus boven aan! Zodra er nieuwe updates zijn, laten wij dat weten.  

Ik zie dat de lijst is geupdate.

Voor de iphone 13 pro max 256 blauw staat nog steeds 3 a 4 weken.

Mijn  4 weken zitten er op.

Waarom heb ik dan nog geen bericht van amp.

 

M. V. G. 

Edwin

Dat je schrijft dat de lijst is geupdate is leuk.

Maar dat is geen antwoord op mijn vraag.

De vier weken zijn voorbij voor mijn bestelling.

Dus wat heb ik aan die lijst als de levertijden die daar opstaan toch niet kloppen.

 

Reputatie 1

Hallo, Een week geleden kreeg ik een reactie en de hoop dat ik deze week kan afspraak doen met koerier...Vanmorgen kreeg ik een sms'je dat de levertijd is aangepast naar 6 weken. Dus moet ik nog twee weken wachten Dit is vreselijk vervelend. Ik begrijp dat tele2 medewerkers hier geen invloed op hebben, Maar dit is belachelijk en niet eerlijk...