[Info] Levertijden Apple iPhone 13 Pro Max

  • 17 September 2021
  • 407 reacties
  • 66005 x bekeken
[Info] Levertijden Apple iPhone 13 Pro Max

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

407 reacties

Ik zit nu in mijn 3de week. Heb mijn toestel 02/10 besteld. Het schiet niet op. Het tabel staat al 1 week op 23 september. Word nou erg lang wachten!! 

Reputatie 5
Badge +6

Hi @luciferdoosje, wij leveren de toestellen op volghorde van binnenkomst. Wij doen er alles aan om de toestellen natuurlijk zo snel mogelijk bij iedereen te krijgen! Op dit moment staat de levertijd voor jouw toestel op 3-4 weken, ik hoop dus dat jij ergens deze dagen een bericht krijgt om je bezorgafspraak in te plannen! 

 

Hi @Fareza, laat ik vooropstellen dat ik ook graag had gezien dat je al een mailtje had gehad. Wij doen ons uiterste best om de levertijden zo precies mogelijk in te schatten! Ik vraag je nog heel even om geduld, want ik verwacht dat jij ergens deze dagen een bericht van AMP kan verwachten! 

 


 

Reputatie 5
Badge +6

Hi @JariCo , ik verwacht ook dat jij ergens deze dagen een bezorgafspraak kan maken! 

 

Hi @Anouk86, je kan voor nu inderdaad uitgaan van drie tot vier weken. Mochten de levertijden veranderen laten wij dat hier weten! 
 

Reputatie 5
Badge +6

Hi @Torp, ik zie inderdaad dat jouw bestelling nog steeds op “wachten op voorraad” staat. Wil je dit weekend nog afwachten? Mocht je maandag geen bericht van AMP hebben gehad, laat je het mij dan weten? Dan ga ik kijken wat er precies aan de hand is! 


HI @Benguoguz, ik kijk graag met je mee hoe het ervoor staat! Wil jij dan wel de juiste gegevens invullen in je profiel? Dan kan ik je bestelling erbij pakken! 

Ik heb de iPhone 13 pro max 128gb op 24 September besteld. Ik zit dus in mijn 4e week… het is inmiddels donderdag en heb nog niks gehoord. Dit duurt echt wel lang inmiddels, kan je kijken wanneer ik een bezorg afspraak kan maken? 

24 september mijn nieuwe iPhone besteld. Maar heb helaas nog helemaal niks gehoord. Wanneer verwachten jullie dat ik een mailtje krijg? 

Zijn er ondertussen al mensen die de goude 128gb in sept hebben besteld de tel al in handen hebben;)?

Zelf de tel 13 okt besteld dus moet ik er nu vanuit gaan dat het vanaf die datum 3/4 weken wachten is? 

Goedemiddag, bij het verlengen van mijn Tele2 abonnement heb ik 23 september de iphone 13 pro max in het goud bij jullie besteld. Ik wacht inmiddels 4 weken. Ik snap dat de levertijden lang zijn en ik heb veel geduld. Maar als ik ongeveer zou weten wanneer ik een berichtje kan ontvangen voor een bezorgafspraak zou dat al een stuk beter zijn. 😊

Zijn er ondertussen al mensen die de goude 128gb in sept hebben besteld, de tel hebben mogen ontvangen? 

Zelf de tel 13 okt besteld dus moet ik er nu vanuit gaan dat het vanaf die datuk 3/4 weken wachten is? 

Ik denk dat het nog wel wat langer kan duren. Ik heb mijn iphone 23 september besteld en nog niks vernomen. 

Zijn er ondertussen al mensen die de goude 128gb in sept hebben besteld, de tel hebben mogen ontvangen? 

Zelf de tel 13 okt besteld dus moet ik er nu vanuit gaan dat het vanaf die datuk 3/4 weken wachten is? 

Ik denk dat het nog wel wat langer kan duren. Ik heb mijn iphone 23 september besteld en nog niks vernomen. 

Daar was ik al bang voor....

Reputatie 5
Badge +6

Hi, Zojuist heb ik de levertijden in de levertijdentabel aangepast. Je kunt dus in het eerste bericht de meest actuele levertijden van de iPhone 13 Pro Max vinden. Wanneer er een nieuwe update te delen is dan laten we het gelijk weer weten! 

Ik begin het wachten op een mail wel redelijk zat te worden. Als er staat een lever tijd van 3 tot 4 weken mag ik wel verwachten dat ik hem uiterlijk de 4e week binnen heb. Morgen is het precies de 4e week voor mij. Als ik voor morgen geen mail heb ontvangen, ga ik het maar hoger op zoeken want ik vind dit geen manier om met klanten om te gaan. Je kan mij niet vertellen dat een groot bedrijf zoals Tele2 die zulke dure telefoons levert niet weet wanneer de voorraad binnen komt en wanneer deze verzonden worden naar de klanten. 
ik vind dit echt zo asociaal van jullie. 

Ik wacht vandaag precies 4 week op mijn telefoon en het wordt me nu wel een beetje te lang. Ik twijfel er ook sterk over mijn bestelling te annuleren.. kan iemand controleren hoe het met mijn bestelling staat?  

Hi, ik heb 23 september de iPhone 13 Pro Max 128 gb in goud besteld. Ik wacht nu bijna een maand. Wanneer kan ik de mail van de bezorgafspraak verwachten? 

Ik wacht vandaag precies 4 week op mijn telefoon en het wordt me nu wel een beetje te lang. Ik twijfel er ook sterk over mijn bestelling te annuleren.. kan iemand controleren hoe het met mijn bestelling staat?  

Nevermind! Hij komt morgen binnen 🥳 

Ik heb mijn toestel 22 september besteld, een iphone 13 pro max 128gb goud. En nog steeds niks gehoord. Inmiddels al 4 weken en 2 dagen.. vind dit echt niet meer netjes. Kan iemand mij vertellen wat ik kan verwachten want de klantenservice is ook asociaal.

Ik wacht vandaag precies 4 week op mijn telefoon en het wordt me nu wel een beetje te lang. Ik twijfel er ook sterk over mijn bestelling te annuleren.. kan iemand controleren hoe het met mijn bestelling staat?  

Welke kleur heb je besteld?

Reputatie 7
Badge +12

Hey @Bradley H ik heb jouw bestelling in de gaten gehouden en ik zie dat je vanochtend een bezorgafspraak hebt gemaakt. Super om te zien! 

Hey @Melanieelzinga2000 Fijn om te horen dat je de bezorgafspraak hebt ingepland! Precies vandaag, zoals ik had verwacht. Tof dat je hem morgen al binnen krijgt. Ik wens je er alvast veel plezier mee! :smile:

Reputatie 7
Badge +12

Hey @famkebodegom, @emmaa.vb en @Sterremm  ik zie dat jullie inderdaad al iets langer dan de verwachtte levertijd wacht. Dit kan natuurlijk voorkomen, aangezien het een schatting blijft. Ik merk dat jullie niet de enige zijn met het goude toestel dat iets langer duurt. Ik verwacht vanmiddag weer een update met de levertijden, mocht hieruit blijken dat jullie toestel geen vertraging heeft, dan verwacht ik hem alsnog héél binnenkort. Maar houd dit topic goed in de gaten en laat het me ook zeker weten als jullie de mail hebben ontvangen! :smile:

 

Hoi @Gertdr ik zie inderdaad dat je vandaag precies 4 weken wacht. Ik had gehoopt dat je vandaag wel de mail zou hebben ontvangen. Als het aan mij lag had je deze uiteraard nog eerder gehad. Ik ga er daarom nog wel vanuit dat je deze heel binnenkort mag verwachten. We krijgen dagelijks updates van de levertijden, zoals nu net nog en ik zie geen langere levertijd voor jouw toestel, dus ik heb goede hoop! 

@Mathijs132 Hey, voor jou geldt hetzelfde als voor Gert. Geven jullie me eind van de week even een update of jullie al iets hebben gehoord? Ik houd het graag voor jullie in de gaten.

@Marciano van Tele2 heb net de zo felbegeerde uitnodiging ontvangen en een afspraak gemaakt. Wellicht toch de voorspelling voor pro max zwart upgraden naar 4 to 5 weken?  Desalniettemin ga ik volgende week van m’n nieuwe iPhone genieten voor het goedkoopste abonnement. Denk dat dat het wachten waard was.

Ik wacht vandaag precies 4 week op mijn telefoon en het wordt me nu wel een beetje te lang. Ik twijfel er ook sterk over mijn bestelling te annuleren.. kan iemand controleren hoe het met mijn bestelling staat?  

Welke kleur heb je besteld?

Sierra blue 256 GB

Reputatie 7
Badge +12

Hoi @Gertdr, superfijn om te horen dat je de bezorgafspraak hebt gemaakt en thanks dat je het me laat weten! De nieuwste iPhone met het goedkoopste abonnement is natuurlijk optimaal genieten. Ik weet zeker dat het het wachten waard was! 

Ik zal het intern zeker doorgeven, en ben benieuwd naar de volgende update die we ontvangen. Jij hoeft in ieder geval lekker niet meer te wachten! :sunglasses:

Reputatie 7
Badge +12

Hey @Barryb04 ik zie dat jouw toestel zojuist geleverd is, wat super! Heb je hem al helemaal geïnstalleerd en in gebruik? :smile:

Hey @Ilonagoossens ik merk dat het Gouden model een kleine vertraging heeft, maar ik zou van 4 weken uitgaan. Dus rond 10 november verwacht ik het mailtje voor de bezorgafspraak. 

Hey @Irmabos02 zou jij @Johrick van Tele2 via een privébericht even je ordernummer willen sturen? Dan kijkt hij graag even met je mee naar je bestelling! 

Hey @Barryb04 ik zie dat jouw toestel zojuist geleverd is, wat super! Heb je hem al helemaal geïnstalleerd en in gebruik? :smile:

Hey @Ilonagoossens ik merk dat het Gouden model een kleine vertraging heeft, maar ik zou van 4 weken uitgaan. Dus rond 10 november verwacht ik het mailtje voor de bezorgafspraak. 

Hey @Irmabos02 zou jij @Johrick van Tele2 via een privébericht even je ordernummer willen sturen? Dan kijkt hij graag even met je mee naar je bestelling! 

Bedankt voor je reactie! Was daar indd al vanuit gegaan haha 

Reputatie 1

Hi,

Zojuist zijn er levertijden in de levertijdentabel aangepast. Je kunt dus in het eerste bericht de meest actuele levertijden van de iPhone 13 Pro Max vinden.

Wanneer er een nieuwe update te delen is dan laten we het gelijk weer weten!