[Info] Levertijden Apple iPhone 13 Pro Max

  • 17 September 2021
  • 407 reacties
  • 66003 x bekeken
[Info] Levertijden Apple iPhone 13 Pro Max

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

407 reacties

Goedemiddag,

Kunt u misschien kijken wat mijn plekje op de wachtlijst is?

Ik hoor graag van u. :) 

Beste Tele2,

Ik heb op 22 september mijn abonnement verlengd met een IPhone 13 pro Max 256GB in het zwart. Ik wacht nu 4 weken. De telefonische klantenservice kan mij niet zeggen wanneer de telefoon geleverd wordt, terwijl dit bij andere providers veel duidelijker + sneller is. Nu ik dit forum lees begin ik mij steeds meer zorgen te maken en ben ik bang dat dit nog veel langer gaat duren. Hebben jullie een duidelijke datum voor mij zodat ik mijn overweging kan maken of ik na 6 jaar Tele2 (zowel thuis als mobiele abonnementen) mijn bestelling ga annuleren of dat het de moeite loont om te wachten? 
Groet, Wietze

Ik heb op 20 september een iphone 13 pro max goud 128gb besteld, en nog helemaal niks vernomen..

Reputatie 1

Hallo, Als ik op 29 september een IPhone 13 pro max gold  heb besteld, Wanneer kan ik een afspraak met koerier verwachten? Want Ik snap deze "besteldatum" en "levertijd" In bovenstaande tabel helemaal niet. Bijvoorbeeld:  besteldatum 20 september levertijd 3-4 weken. Besteldatum betekent wanneer de telefoons door jullie  zijn besteld? 

Reputatie 1

Hallo, Als ik op 29 september een IPhone 13 pro max gold  heb besteld, Wanneer kan ik een afspraak met koerier verwachten? Want Ik snap deze "besteldatum" en "levertijd" In bovenstaande tabel helemaal niet. Bijvoorbeeld:  besteldatum 20 september levertijd 3-4 weken. Besteldatum betekent wanneer de telefoons door jullie  zijn besteld? 

Ik vond dat ook onduidelijk maar volgensmij is de besteldatum die er staat de datum waarbij je ¾ weken op moet tellen… dus stel er staat besteldatum 20 dan duurt het nog ¾ weken voordat de telefoon beschikbaar is als je op die datum besteld hebt… dus als de datum nog niet op jou besteldatum staat kan je niet zien wanneer je je telefoon kan verwachten pas wanneer hij op jou besteldatum staat… it’s a fucking shame…

Ja, inderdaad "shame" Als dat zo is. Ik zit al zo'n 9 jaar in tele2, er was nooit een probleem. Ik heb het contract eerder per belsimpel of mobile.nl verlengd, dus misschien is dat de reden waarom Er was geen probleem. 

Hi Marciano,

 

Kun je even het UX-team hier niet even naar laten kijken? Heel de website is top qua UX en dat krijg je deze onzin gepresenteerd…

Tele2 mag me wel inhuren als de capaciteit onvoldoende is. Dramatisch namelijk hoe onduidelijk en amateuristisch wordt gecommuniceerd via een onscherpte afbeelding ook nog eens….

Moet ik 3-4 weken wachten, ondanks mijn besteldatum? Of moet ik 6-8 weken wachten, omdat er besteld vanaf nog op ~ 20 september staat? Heb het namelijk begin oktober besteld. Ik heb geduld, maar wees wel duidelijk met je communicatie...

24 September mijn Iphone sierre blue besteld maar helaas nog niks gehoord. Ik zit nu in mijn derde week bijna 4. Ik vraag me wel af hoelang dit nou gaat duren. I just want my new phoneeee 🥲

24 September mijn Iphone sierre blue besteld maar helaas nog niks gehoord. Ik zit nu in mijn derde week bijna 4. Ik vraag me wel af hoelang dit nou gaat duren. I just want my new phoneeee 🥲

Ik op de 25ste ook. (128GB). Ik wilde ook vragen of er gekeken kon worden naar mijn plek op de wachtlijst. Vorige week donderdag werd er gezegd tegen mij dat het niet lang zou duren🙄. En nu bijna een week later en ik weet nog steeds niks over wanneer ik mijn telefoon kan verwachten😓. Dus nogmaals: waar sta ik op de wachtlijst/wanneer mag een bezorg afspraak inplannen?

Ook ik zit in mijn 3e week, en als ik de forum bekijk gaat het nog heel lang duren. Het zou fijn zijn als jullie dit bij de verkoop al hadden gemeld. Is belachelijk dat bij andere providers dit veel beter en sneller is geregeld. Besteldatum van de sierra blue 128 pro max zit nog steeds op de 23ste en dit is al ongeveer 1 week zo. Kan toch niet zo zijn dat we de duurste telefoons kopen, en zo slecht worden behandeld.. 

Beste Tele2,

Ik vier vandaag feest. Ik vier mij vierde verweekdag. Ik ga nu mijn 5e week in, ondanks dat de levertijden tabel voor een order op 22/9 nog steeds 3 tot 4 weken aangeeft. Heb gewoon een zwarte pro max met 128 GB bestelt, maar helaas. Begin nu toch wel te wanhopen……..

Beste Tele2,

Ik vier vandaag feest. Ik vier mij vierde verweekdag. Ik ga nu mijn 5e week in, ondanks dat de levertijden tabel voor een order op 22/9 nog steeds 3 tot 4 weken aangeeft. Heb gewoon een zwarte pro max met 128 GB bestelt, maar helaas. Begin nu toch wel te wanhopen……..

Gefeliciteerd maak er een mooie dag van! ik had ook een zwarte 128gb besteld op de 25e… Denk dat het onderhand effectiver is om maar gewoon de 14 te pre-orderen misschien dat dat wel sneller is.

Reputatie 7
Badge +12

Hi,

Zojuist zijn er levertijden in de levertijdentabel aangepast. Je kunt dus in het eerste bericht de meest actuele levertijden van de iPhone 13 vinden.

Wanneer er een nieuwe update te delen is dan laten we het gelijk weer weten!

Reputatie 7
Badge +12

 Hey @edwin150968 goed dat je je profiel hebt ingevuld! Ik heb je bestelling er eens bij gepakt en zie inderdaad dat je jouw toestel op de 27e hebt besteld. Ik ontvang de afgelopen tijd veel berichten van klanten die tegen de ‘einddatum’ van hun levertijd zaten, die de bezorgafspraak konden maken. Ik verwacht dit voor jou dus ook. Ik kan je geen exacte datum geven wanneer AMP je mailt, maar ik verwacht dat dit niet lang meer gaat duren. Maandag de 25e is namelijk precies 4 weken, dus daar ga ik nog even vanuit! Laat je het me weten wanneer je een bezorgafspraak hebt gemaakt?

Hey @Haticee voor jou geldt hetzelfde als voor Edwin. Ik kan je geen exacte datum geven, maar ik zie dat jouw toestel 5-6 weken levertijd heeft, dus voor jou verwacht ik dit tussen 25 oktober en 1 november. Ik hoop dat je nog heel even geduld kan hebben! :blush:

Reputatie 7
Badge +12

Hey @Wietze89 goed dat je je nummer in je profiel hebt gezet! Ik heb gelijk voor je gekeken en ik zie dat je vanochtend een bezorgafspraak hebt gemaakt, klopt dat? Wat super! Je zat precies op die 4 weken, dus dat doet me wel goed, als je snapt wat ik bedoel. :blush: Daarnaast super tof om te horen dat je al 6 jaar bij ons zit. Ik hoop op minstens nog 6 jaar! Als ik nog iets voor je kan doen, laat het me dan weten. Je kunt ook gerust een nieuw topic aanmaken! :smile:

Reputatie 7
Badge +12

Hey @Scsanches ik pak je bestelling er graag voor je bij. Zou je daarvoor je 06- en ordernummer in je profiel willen zetten? Laat het me maar weten als je dit hebt gedaan!

Hey @Natalia je kunt uitgaan van 3-4 weken. Stel dat jouw toestel vertraging heeft en daardoor een langere levertijd, dan zal de besteldatum veranderen. In dat geval zou je die weken bovenop de 3-4 weken moeten rekenen, maar dat is nu niet het geval. Ik verwacht en hoop dat je tussen vandaag en 27 oktober de mail zal ontvangen voor een bezorgafspraak.

@LouisBitton Hoi, voor jou geldt hetzelfde. Je kunt uitgaan van 3-4 weken levertijd. En thanks voor je feedback, ik zal dit zeker intern doorgeven!

Reputatie 7
Badge +12

Hey @Jarmilette @MB0411 ik snap dat jullie je nieuwe toestel snel willen hoor! Ik kan geen exacte datum geven wanneer jullie de mail ontvangen voor de bezorgafspraak, aangezien ik niet bij AMP werk, maar uit ervaring weet ik nu wel dat als de levertijd 3-4 weken is, je kunt uitgaan van 4 weken vanaf de besteldatum. Ik zie veel klanten die aan het eind van hun levertijd zaten en toen de mail ontvingen. Dus ik verwacht dit ook voor jullie! 

Reputatie 7
Badge +12

Hey @Caf, het laatste dat we willen is iemand slecht behandelen! Ik kan geen exacte datums geven wanneer je de mail ontvangt om een bezorgafspraak in te plannen, maar ik doe m'n best om iedereen van een verwachtte datum te voorzien. Dit is ook zeker altijd een leerproces voor ons en ik weet zeker dat alle betrokken collega's ook van deze orders hebben geleerd!

ik zou graag ook willen weten wanneer ik de mijne kan verwachten zit ookal in mijn 4de wacht week

 

Zou je ook even voor mij willen kijken wanneer ik mijn ongeveer kan verwachten?

Reputatie 7
Badge +12

Hoi @Gertdr ik zie inderdaad dat je vandaag precies 4 weken wacht. Ik had gehoopt dat je vandaag wel de mail zou hebben ontvangen. Als het aan mij lag had je deze uiteraard nog eerder gehad. Ik ga er daarom nog wel vanuit dat je deze heel binnenkort mag verwachten. We krijgen dagelijks updates van de levertijden, zoals nu net nog en ik zie geen langere levertijd voor jouw toestel, dus ik heb goede hoop! 

@Mathijs132 Hey, voor jou geldt hetzelfde als voor Gert. Geven jullie me eind van de week even een update of jullie al iets hebben gehoord? Ik houd het graag voor jullie in de gaten.

Ik merk dat Tele2 heel erg achterloopt deze keer. Al mijn collega’s die deze telefoon hebben besteld hebben hem al 2 weken binnen, terwijl we allemaal op de zelfde datum hebben besteld (24e). Volgende telefoon die ik bestel wordt niet meer bij Tele2 besteld denk ik..

Hoi, ik wacht nu ook al 4 weken en heb ook nog steeds niks vernomen van jullie of van de bezorgservice. M’n geduld begint nu echt wel een beetje op te raken zeker als er staat bij mijn toestel 3 / 4  weken levertijd en daar dus blijkbaar niet aan gehouden kan worden ..

Ik zit nu ook al in de 4e week

Wat houd de besteldatum in de levertijdentabel in? Ik heb mijn IPhone pas 11 oktober besteld, kan ik nog wel uitgaan van 3-4 weken? 

Ik heb mijn Iphone besteld op 09-10, wanneer kan ik een mail verwachten van AMP?