[Info] Levertijden Apple iPhone 13 Pro Max

  • 17 September 2021
  • 407 reacties
  • 66003 x bekeken
[Info] Levertijden Apple iPhone 13 Pro Max

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

407 reacties

Goedemorgen, de levertijden voor de iPhone 13 Pro Max zijn weer bijgewerkt!

Check de tabel om te zien of er voor jouw toestel iets is veranderd.

Hoi, zijn de levertijden incl. bezorging? Kun je aub nakijken wanneer ik het kan verwachten? 

11 november mijn Iphone 13 pro max besteld, wanneer kan ik een bezorg afspraak maken? Mensen die later hebben besteld hebben dit al kunnen doen.. 

Ik hoor het graag.

Hoi,

kan iemand mij vertellen of de levertijden echt zo lang zijn? Ik heb op 24 november een iphone 13 pro max 128GB gold besteld. Maar zit nu vanwege de lange levertijden te twijfelen of ik deze zal annuleren en ergens anders ga bestellen. Op andere sites zijn ze namelijk vele malen sneller met verzenden.

Hoi,

kan iemand mij vertellen of de levertijden echt zo lang zijn? Ik heb op 24 november een iphone 13 pro max 128GB gold besteld. Maar zit nu vanwege de lange levertijden te twijfelen of ik deze zal annuleren en ergens anders ga bestellen. Op andere sites zijn ze namelijk vele malen sneller met verzenden.

@Marciano van Tele2  kun jij mij hier meer over vertellen??

Hoi,

kan iemand mij vertellen of de levertijden echt zo lang zijn? Ik heb op 24 november een iphone 13 pro max 128GB gold besteld. Maar zit nu vanwege de lange levertijden te twijfelen of ik deze zal annuleren en ergens anders ga bestellen. Op andere sites zijn ze namelijk vele malen sneller met verzenden.

@Marciano van Tele2  kun jij mij hier meer over vertellen??

De levertijden zijn écht zo lang. Verschilt wel per toestel, zie tabel 1e pagina. De levertijd kan je rekenen vanaf het moment dat je een bevestigingsmail heb ontvangen van je bestelling. Tel daarbij nog wel twee weken levertijd op vanwege drukte bij de AMP koerier en je hebt een reële schatting wanneer je je toestel ontvangt. 

 

Voorbeeld: in mijn geval met de iPhone 13 pro max sierra blue 128 GB is er een levertijd van 4-6 weken. Bij zes weken kreeg ik een mail van AMP voor het maken van een bezorgafspraak voor over twee weken. In totaal zit er dan vanaf het moment van het ontvangen van de orderbevestiging per mail tot het ontvangen van je toestel 8 weken. 

 

Dus: kijk in de tabel, ga daar uit van het maximale + 2 weken.

 

Hopelijk is het zo duidelijk voor je,

 

Groet,

Hoi,

kan iemand mij vertellen of de levertijden echt zo lang zijn? Ik heb op 24 november een iphone 13 pro max 128GB gold besteld. Maar zit nu vanwege de lange levertijden te twijfelen of ik deze zal annuleren en ergens anders ga bestellen. Op andere sites zijn ze namelijk vele malen sneller met verzenden.

@Marciano van Tele2  kun jij mij hier meer over vertellen??

De levertijden zijn écht zo lang. Verschilt wel per toestel, zie tabel 1e pagina. De levertijd kan je rekenen vanaf het moment dat je een bevestigingsmail heb ontvangen van je bestelling. Tel daarbij nog wel twee weken levertijd op vanwege drukte bij de AMP koerier en je hebt een reële schatting wanneer je je toestel ontvangt. 

 

Voorbeeld: in mijn geval met de iPhone 13 pro max sierra blue 128 GB is er een levertijd van 4-6 weken. Bij zes weken kreeg ik een mail van AMP voor het maken van een bezorgafspraak voor over twee weken. In totaal zit er dan vanaf het moment van het ontvangen van de orderbevestiging per mail tot het ontvangen van je toestel 8 weken. 

 

Dus: kijk in de tabel, ga daar uit van het maximale + 2 weken.

 

Hopelijk is het zo duidelijk voor je,

 

Groet,

Dan zou het bij mij ook 8 weken duren.. 😱 misschien ga ik dan toch hier annuleren en bij Belsimpel bestellen.

Hoi,

kan iemand mij vertellen of de levertijden echt zo lang zijn? Ik heb op 24 november een iphone 13 pro max 128GB gold besteld. Maar zit nu vanwege de lange levertijden te twijfelen of ik deze zal annuleren en ergens anders ga bestellen. Op andere sites zijn ze namelijk vele malen sneller met verzenden.

@Marciano van Tele2  kun jij mij hier meer over vertellen??

De levertijden zijn écht zo lang. Verschilt wel per toestel, zie tabel 1e pagina. De levertijd kan je rekenen vanaf het moment dat je een bevestigingsmail heb ontvangen van je bestelling. Tel daarbij nog wel twee weken levertijd op vanwege drukte bij de AMP koerier en je hebt een reële schatting wanneer je je toestel ontvangt. 

 

Voorbeeld: in mijn geval met de iPhone 13 pro max sierra blue 128 GB is er een levertijd van 4-6 weken. Bij zes weken kreeg ik een mail van AMP voor het maken van een bezorgafspraak voor over twee weken. In totaal zit er dan vanaf het moment van het ontvangen van de orderbevestiging per mail tot het ontvangen van je toestel 8 weken. 

 

Dus: kijk in de tabel, ga daar uit van het maximale + 2 weken.

 

Hopelijk is het zo duidelijk voor je,

 

Groet,

Dan zou het bij mij ook 8 weken duren.. 😱 misschien ga ik dan toch hier annuleren en bij Belsimpel bestellen.

Ja dat kan ik mij voorstellen, had ik dat eerder geweten dan had ik dat ook gedaan. 

Hoewel tele 2 ook redelijk machteloos is hier in, alleen communicatie had dan wel beter gemogen van hun kant.

Hoi,

kan iemand mij vertellen of de levertijden echt zo lang zijn? Ik heb op 24 november een iphone 13 pro max 128GB gold besteld. Maar zit nu vanwege de lange levertijden te twijfelen of ik deze zal annuleren en ergens anders ga bestellen. Op andere sites zijn ze namelijk vele malen sneller met verzenden.

@Marciano van Tele2  kun jij mij hier meer over vertellen??

De levertijden zijn écht zo lang. Verschilt wel per toestel, zie tabel 1e pagina. De levertijd kan je rekenen vanaf het moment dat je een bevestigingsmail heb ontvangen van je bestelling. Tel daarbij nog wel twee weken levertijd op vanwege drukte bij de AMP koerier en je hebt een reële schatting wanneer je je toestel ontvangt. 

 

Voorbeeld: in mijn geval met de iPhone 13 pro max sierra blue 128 GB is er een levertijd van 4-6 weken. Bij zes weken kreeg ik een mail van AMP voor het maken van een bezorgafspraak voor over twee weken. In totaal zit er dan vanaf het moment van het ontvangen van de orderbevestiging per mail tot het ontvangen van je toestel 8 weken. 

 

Dus: kijk in de tabel, ga daar uit van het maximale + 2 weken.

 

Hopelijk is het zo duidelijk voor je,

 

Groet,

Dan zou het bij mij ook 8 weken duren.. 😱 misschien ga ik dan toch hier annuleren en bij Belsimpel bestellen.

Ja dat kan ik mij voorstellen, had ik dat eerder geweten dan had ik dat ook gedaan. 

Hoewel tele 2 ook redelijk machteloos is hier in, alleen communicatie had dan wel beter gemogen van hun kant.

Ja precies.. in ieder geval bedankt voor je reactie!

Ik heb op 14 november de Iphone 13 pro max sierra blue 128gb besteld, wanneer kan ik deze verwachten te ontvangen?

Reputatie 7
Badge +12

Hey @JB4 normaal gesproken zou dit incl. bezorging zijn, echter door de huidige drukte is de kans groot dat dit iets langer duurt. Voor jou verwacht ik dat je op of rond 27 december de mail ontvangt om een bezorgafspraak te maken. De laatste tijd ontvang ik steeds vaker berichten dat de bezorgafspraak sneller gemaakt kan worden dan normaal, dus stiekem verwacht ik hem eigenlijk wel iets eerder. De vroegste afspraak die je in kan plannen, kan ik je helaas niet vertellen. Dat kun je zelf pas zien als AMP contact met je heeft opgenomen. 

Hey @Nina77 & @demiunlimited stuur mij even een privebericht met je postcode + huisnummer en ordernummer. Dan pak ik jullie bestelling er graag bij!

Hoi @hervé voor jou geldt hetzelfde als JB4, maar dan met 1 dag verschil. Ik verwacht dat je tussen 12 en 26 december de bezorgafspraak kunt inplannen. Laat het me gerust weten als dit is gebeurd, ik hoor het altijd graag! 

 

Reputatie 7
Badge +12

Hoi, voor de iPhone 13 Pro Max zijn de levertijden bijgewerkt. Check de tabel om te zien of er voor jouw toestel iets is veranderd.

Reputatie 7
Badge +12

Hoi, voor de iPhone 13 Pro Max zijn de levertijden nogmaals bijgewerkt. Check de tabel om te zien of er voor jouw toestel iets is veranderd.

Dag, 

Ik heb 16 november de iPhone 13 pro max gold 128gb besteld. Wanneer kan ik deze ongeveer ontvangen?

Reputatie 5
Badge +6

Hi! Zojuist heb ik de levertijden weer bijgewerkt. In het tabel zie je of er iets voor jouw toestel is verandert. Mochten er vragen zijn, laat het zeker weten! 

Op 25 nov de 13 Pro Max 128 besteld. Wanneer kan ik deze verwachten?  

Reputatie 7
Badge +12

Hey @xerinepangat , goed dat je je 06-nummer in je profiel hebt gezet! Ik heb je bestelling er gelijk bij gepakt en zie je bestelling van 26 november. Hierdoor verwacht ik dat je tussen 24 december en 7 januari een mail ontvangt van AMP om de bezorgafspraak in te plannen. Echter zie ik dat de betaling pas op 3 december is gedaan, waardoor dit de levertijd wellicht kan veranderen naar tussen 31 december en 14 januari. Ik hoop in ieder geval dat je snel bericht ontvangt en dat je jouw toestel snel mag ontvangen. Laat je het me weten als dit is gebeurd? Ik hoor het graag van je! :smile:

Hoi, wanneer krijg ik mijn iPhone 12 Pro Max binnen? Hij is besteld op 1-12

Hoi hoi ,

 

graag zou ik willen weten wanneer ik mijn bestelling kan verwachten?

gr,

 

13*

Dat is ten eerste afhankelijk van geheugen en kleur, in het overzicht in de eerste post staan levertijden van direct tot 8 weken.

Hey @xerinepangat , goed dat je je 06-nummer in je profiel hebt gezet! Ik heb je bestelling er gelijk bij gepakt en zie je bestelling van 26 november. Hierdoor verwacht ik dat je tussen 24 december en 7 januari een mail ontvangt van AMP om de bezorgafspraak in te plannen. Echter zie ik dat de betaling pas op 3 december is gedaan, waardoor dit de levertijd wellicht kan veranderen naar tussen 31 december en 14 januari. Ik hoop in ieder geval dat je snel bericht ontvangt en dat je jouw toestel snel mag ontvangen. Laat je het me weten als dit is gebeurd? Ik hoor het graag van je! :smile:

Hi. 
ik heb op 16-11 mijn iphone 13 pro max besteld. Wanneer kan ik deze verwachten?

Reputatie 7
Badge +12

Hoi, voor de iPhone 13 Pro Max zijn de levertijden nogmaals bijgewerkt. Check de tabel om te zien of er voor jouw toestel iets is veranderd.

Reputatie 7
Badge +12

Hey @bbeyzs ik kan je bestelling er niet bij pakken met alleen je 06-nummer, dus ik leg het je graag alvast op deze manier uit. Ik heb geen inzicht in wanneer jouw toestel geleverd zal worden, wel kan ik je naar ervaring een schatting geven. Kijk even in de tabel naar de levertijd van jouw specifieke toestel. Vanaf de besteldatum kun je uitgaan van de uiterste levertijd. Soms krijg je eerder de mail van AMP om de bezorgafspraak te plannen, 9/10 keer op de dag van bestelling + uiterste week van de levertijd en heel af en toe iets later.

Wil je toch liever dat ik je de verwachtte datum geef, stuur me dan even een privéberichtje met je ordernummer. Dan check ik het graag voor je! :smile:

Reputatie 7
Badge +12

Hey @Blackeagle38 voor jou verwacht ik dat je tussen 27 december en 10 januari de mail zal ontvangen om de bezorgafspraak te maken. Ik zou uitgaan van op of rond 10 januari. Mocht je hem eerder ontvangen, laat het me dan zeker weten. Dat hoor ik altijd graag!

Reputatie 7
Badge +12

Hey @jesse.krouwel voor jou verwacht ik dat AMP tussen vandaag en de 28e contact met je opneemt om de bezorgafspraak in te plannen. Ik zou ongeveer uitgaan van de 28e, maar zoals hierboven ook aangegeven, blijft het een schatting. Uit recente berichtjes die ik heb ontvangen blijkt dat veel klanten de bezorgafspraak eerder kunnen maken, maar een enkele keer komt het ook voor dat het iets langer duurt. Voor jou hoop ik uiteraard het eerste. Laat je het me weten als je de bezorgafspraak hebt kunnen maken? :smile: