[Info] Levertijden Apple iPhone 13 Pro Max

  • 17 September 2021
  • 407 reacties
  • 66005 x bekeken
[Info] Levertijden Apple iPhone 13 Pro Max

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

407 reacties

Is er toevallig ook een manier om te zien waar je precies in de wachtrij staat? 

Nee , het is gewoon wachten tot je wat hoort. Zit nu in week 5 en kan volgens tele 2 van het maximale uitgaan, dus 6-7 weken voor een bezorgafspraak..

Ik heb het voor mezelf maar wat leuker gemaakt door iedere week er een accesoire bij te kopen 😄

@Marciano van Tele2yes yes! Zojuist een bezorgafspraak kunnen maken voor 17 december. Alles bij elkaar (incl bezorging) dan een dikke 8 weken gewacht.. maar als je eenmaal een bezorgafspraak heb gemaakt is dat een stuk beter uit te houden 😄

 

Reputatie 7
Badge +12

Hi, de levertijden zijn zojuist weer bijgewerkt voor de iPhone 13 Pro.

Check de tabel om te zien of er voor jouw toestel iets is veranderd.

Fijn weekend! :smile:

Reputatie 7
Badge +12

Hey @Brandon19 de levertijden worden continu aangepast en we krijgen continu toestellen binnen. Je kunt natuurlijk altijd controleren of de levertijd voor jou positief is veranderd vergeleken met de geschatte periode die ik je via een privébericht had gestuurd. Ik duim dat ook jij hem sneller krijgt dan verwacht! :smile:

Reputatie 7
Badge +12

Hey @henkk97 super fijn om te horen dat je de bezorgafspraak hebt gemaakt! Ik ben blij om te horen dat je er zo positief naar kijkt en dat het nu makkelijker uit te houden is. Je nieuwe Pro Max zal het zeker waard zijn en zeker met alle accesoires! Welke heb je nu zoal? :smile:

Hey @henkk97 super fijn om te horen dat je de bezorgafspraak hebt gemaakt! Ik ben blij om te horen dat je er zo positief naar kijkt en dat het nu makkelijker uit te houden is. Je nieuwe Pro Max zal het zeker waard zijn en zeker met alle accesoires! Welke heb je nu zoal? :smile:

Zeker ! 😃 De Apple Wallet, airtags, airpods 3, Belkin charge stand en hoesje van Mouse case 😃 

Hoi. Ik heb op 18-10 een iPhone 13 pro Max 128gb gold besteld, maar ik heb nog steeds geen mail of sms ontvangen om een bezorgafspraak te maken. Ik wacht nu al bijna 5 weken. Ik had het eerlijk gezegd niet verwacht om zolang te wachten op m’n nieuwe telefoon. Mag ik alstublieft even een update??

Ik heb deze tel 13 okt besteld en helaas ook nog STEEDS geen mail gehad dus hoop dat ik deze woensdag hopelijk of eerder ga krijgen.... dus denk dat je zeker nog 1 week moet wachten.....

Jeetje. Ik hoop echt dat ik hem deze maand nog krijg! Geef jij hier even een update als je een afspraak hebt kunnen maken of hem al binnen hebt? 

Ja, balen he! Had ook echt niet gedacht dat we zo lang moeten wachten op een tel... vriendin van mij heeft hem vorige week al binnen en dan ook later besteld🙈 maar hopelijk krijg ik deze week bericht.

Zeker laat ik wat weten ook als het andersom is he 😉

Hee Ilona,

 

heb jij al een bericht gehad? Morgen zit jij op 6 weken toch? Ik vrijdag. 
denk dat ik vandaag maar ga bellen (weer🤪) 

duurt me nu echt te lang…. Eerst 3-4 weken moeten wachten. Nu 4 TOT 6 weken… levertje. Maar goed, ik verwacht niet dat de telefoon deze week thuis geleverd gaat zijn. moedeloos. 

Haay, nee helaas nog geen bericht... ik heb de hoop staan op morgen zoals hier eerder gezegd wordt dat je echt de laatste dag een mail krijgt. Wilde ook al bellen maar zal even wachten tot morgen... 

 

En? Heb je een mail?🎉

Neeee🙈 en heb gebeld en als ik daar vanuit moet gaan...... dusssss😥

Ik heb ook gebeld en net een mail gehad om een afspraak te maken.

9 december!!!! Was pas de eerste optie… nog 2 weken wachten nu dus…

Even een tip als je hem eerder wil... ik keek net even op amp of ik miss eerder zou kunnen en dat kon dus wie weet lukt jou dat ook. De mijne komt nu zaterdag aanstaande ipv maandag. Dacht zal je het even laten weten hihi

Hoi. Ik heb op 18-10 een iPhone 13 pro Max 128gb gold besteld, maar ik heb nog steeds geen mail of sms ontvangen om een bezorgafspraak te maken. Ik wacht nu al bijna 5 weken. Ik had het eerlijk gezegd niet verwacht om zolang te wachten op m’n nieuwe telefoon. Mag ik alstublieft even een update??

Ik heb deze tel 13 okt besteld en helaas ook nog STEEDS geen mail gehad dus hoop dat ik deze woensdag hopelijk of eerder ga krijgen.... dus denk dat je zeker nog 1 week moet wachten.....

Jeetje. Ik hoop echt dat ik hem deze maand nog krijg! Geef jij hier even een update als je een afspraak hebt kunnen maken of hem al binnen hebt? 

Ja, balen he! Had ook echt niet gedacht dat we zo lang moeten wachten op een tel... vriendin van mij heeft hem vorige week al binnen en dan ook later besteld🙈 maar hopelijk krijg ik deze week bericht.

Zeker laat ik wat weten ook als het andersom is he 😉

Hee Ilona,

 

heb jij al een bericht gehad? Morgen zit jij op 6 weken toch? Ik vrijdag. 
denk dat ik vandaag maar ga bellen (weer🤪) 

duurt me nu echt te lang…. Eerst 3-4 weken moeten wachten. Nu 4 TOT 6 weken… levertje. Maar goed, ik verwacht niet dat de telefoon deze week thuis geleverd gaat zijn. moedeloos. 

Haay, nee helaas nog geen bericht... ik heb de hoop staan op morgen zoals hier eerder gezegd wordt dat je echt de laatste dag een mail krijgt. Wilde ook al bellen maar zal even wachten tot morgen... 

 

En? Heb je een mail?🎉

Neeee🙈 en heb gebeld en als ik daar vanuit moet gaan...... dusssss😥

Ik heb ook gebeld en net een mail gehad om een afspraak te maken.

9 december!!!! Was pas de eerste optie… nog 2 weken wachten nu dus…

Even een tip als je hem eerder wil... ik keek net even op amp of ik miss eerder zou kunnen en dat kon dus wie weet lukt jou dat ook. De mijne komt nu zaterdag aanstaande ipv maandag. Dacht zal je het even laten weten hihi

Thanks, doe je dat op dezelfde manier als normaal wanneer je een afspraak maakt ? Ik zie daar n.m geen eerdere optie 

Hoi. Ik heb op 18-10 een iPhone 13 pro Max 128gb gold besteld, maar ik heb nog steeds geen mail of sms ontvangen om een bezorgafspraak te maken. Ik wacht nu al bijna 5 weken. Ik had het eerlijk gezegd niet verwacht om zolang te wachten op m’n nieuwe telefoon. Mag ik alstublieft even een update??

Ik heb deze tel 13 okt besteld en helaas ook nog STEEDS geen mail gehad dus hoop dat ik deze woensdag hopelijk of eerder ga krijgen.... dus denk dat je zeker nog 1 week moet wachten.....

Jeetje. Ik hoop echt dat ik hem deze maand nog krijg! Geef jij hier even een update als je een afspraak hebt kunnen maken of hem al binnen hebt? 

Ja, balen he! Had ook echt niet gedacht dat we zo lang moeten wachten op een tel... vriendin van mij heeft hem vorige week al binnen en dan ook later besteld🙈 maar hopelijk krijg ik deze week bericht.

Zeker laat ik wat weten ook als het andersom is he 😉

Hee Ilona,

 

heb jij al een bericht gehad? Morgen zit jij op 6 weken toch? Ik vrijdag. 
denk dat ik vandaag maar ga bellen (weer🤪) 

duurt me nu echt te lang…. Eerst 3-4 weken moeten wachten. Nu 4 TOT 6 weken… levertje. Maar goed, ik verwacht niet dat de telefoon deze week thuis geleverd gaat zijn. moedeloos. 

Haay, nee helaas nog geen bericht... ik heb de hoop staan op morgen zoals hier eerder gezegd wordt dat je echt de laatste dag een mail krijgt. Wilde ook al bellen maar zal even wachten tot morgen... 

 

En? Heb je een mail?🎉

Neeee🙈 en heb gebeld en als ik daar vanuit moet gaan...... dusssss😥

Ik heb ook gebeld en net een mail gehad om een afspraak te maken.

9 december!!!! Was pas de eerste optie… nog 2 weken wachten nu dus…

Even een tip als je hem eerder wil... ik keek net even op amp of ik miss eerder zou kunnen en dat kon dus wie weet lukt jou dat ook. De mijne komt nu zaterdag aanstaande ipv maandag. Dacht zal je het even laten weten hihi

Thanks, doe je dat op dezelfde manier als normaal wanneer je een afspraak maakt ? Ik zie daar n.m geen eerdere optie 

Ja ben naar mijn berichtje gegaan die ik had gekregen en wilde even mijn afspraak checken en daar kon ik op de eerste stap klikken.. dat heb ik gedaan en er stond ineens 4dec bij. Moet wel zeggen dat er 9,95 voor moet betalen maar dat vind ik niet erg.

Helaas bij mij niet mogelijk,aar bedankt voor de tip, dan ga ik af en toe nog eens checken 😄👍

Helaas bij mij niet mogelijk,aar bedankt voor de tip, dan ga ik af en toe nog eens checken 😄👍

Ja wanneer heb je hem besteld je tel? Misschien ligt het daar aan.. dacht deel het even miss kan ik meer mensen blij maken.

Reputatie 5
Badge +6

Hi allemaal,

Op dit late tijdstip heb ik zojuist de levertijden geüpdatet. Zoals gewoonlijk staat het weer bovenaan!

Fijne avond!

Reputatie 7
Badge +12

Hey guys, de levertijden voor de iPhone 13 Pro Max zijn weer up to date!

Check de tabel om te zien of er voor jouw toestel iets is veranderd.

Hoelang duurt t ongeveer voor je m binnen hebt? Heb m gister besteld maar m’n huidige tel begint steeds slechter te worden… idk of ik dat 8 weken kan volhouden 

Er zijn modellen die direct leverbaar zijn (meestal 1TB), de overige 6tot 8 weken.

Maar als ze geleverd zijn aan AMP kan het nog enkele weken duren bij de koerierdienst !!

Ik zit een beetje te twijfelen nu of Ik mijn bestelling moet annuleren en het maar via belsimpel ga proberen aangezien lever tijd 2 weken is daar. Vorige week mijn bestelling geplaatst maar als Ik nu de forum door lees geloof Ik de lever tijd van 3-4 weken niet. Kan een moderator of iets mij wat meer info geven? 

Ik heb de iPhone 13 pro max 256GB graphite besteld. 

Ik zit een beetje te twijfelen nu of Ik mijn bestelling moet annuleren en het maar via belsimpel ga proberen aangezien lever tijd 2 weken is daar. Vorige week mijn bestelling geplaatst maar als Ik nu de forum door lees geloof Ik de lever tijd van 3-4 weken niet. Kan een moderator of iets mij wat meer info geven? 

Ik heb de iPhone 13 pro max 256GB graphite besteld. 

Ga er helaas écht maar van uit dat je zeker met bezorging er bij 8 weken verder ben. 

Yeaahhh net een afspraak kunnen maken , helaas word hij pas 17 december geleverd, maar dat geeft niet hij is onderweg 🥳🥳

Yeaahhh net een afspraak kunnen maken , helaas word hij pas 17 december geleverd, maar dat geeft niet hij is onderweg 🥳🥳

Nice  😃

Yeaahhh net een afspraak kunnen maken , helaas word hij pas 17 december geleverd, maar dat geeft niet hij is onderweg 🥳🥳

Ik ook! Op 22 november 13 Pro Max 256gb graphite besteld en kon vandaag al een afspraak maken. Helaas pas voor 17 december maar dat is vele malen sneller dan ik had verwacht! 🥳🎉

Reputatie 7
Badge +12

Goedemorgen, de levertijden voor de iPhone 13 Pro Max zijn weer bijgewerkt!

Check de tabel om te zien of er voor jouw toestel iets is veranderd.

Reputatie 7
Badge +12

Hey @H.ariba ik verwacht dat jij je toestel tussen 28 december en 11 januari ontvangt. Ik zou rekening houden met dinsdag 11 januari. :blush:

@Brandon19 en @AnastasiaK Super fijn om te horen dat ze onderweg zijn!

Hey @Shko123 ik zie dat je al een bezorgafspraak hebt gemaakt, klopt dat? Wanneer krijg je hem binnen? Ik hoor het graag van je! :smile:

Hey ja klopt, vorige week had Ik besteld en Ik kon gisteren een afspraak maken. Wel pas voor 18 December helaas maarja het is even niet anders. Wel eerder dan verwacht!