[Info] Levertijden Apple iPhone 13 Pro Max

  • 17 September 2021
  • 407 reacties
  • 66005 x bekeken
[Info] Levertijden Apple iPhone 13 Pro Max

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

407 reacties

5 oktober de Iphone 13 pro max sierra 128 gb besteld, heb vandaag een afspraak kunnen maken bij AMP!

Woensdag 27 oktober de iPhone 13 Pro Max “Grafiet” 128 GB besteld. Vandaag een bezorgafspraak ingepland! 

heyy. ik heb 3 oktober de iphone 13 pro max goud 128GB besteld.. ik zie dat er al een paar zijn die later dan mij hebben besteld en een bezorg afspraak hebben gemaakt..

Hoe zit dat? blij de klantenservice krijg ik steeds de zelfde antwoorden.

Hier kunnen ze ook geen antwoord op geven, want het is toch wie eerder besteld krijgt ook eerder?

 

Reputatie 1

Hey @dragon626 Ik bestelde dezelfde telefoon op 29 september. Gisteren heb ik een afspraak gemaakt, Na een maand wachten helaas, Maar ik ben blij dat ik niet meer hoef te wachten. 

Woensdag 27 oktober de iPhone 13 Pro Max “Grafiet” 128 GB besteld. Vandaag een bezorgafspraak ingepland! 

Hoiii,

 

Wij 28 oktober, hoe laat heb jij vandaag de mail gehad als ik vragen mag?

Woensdag 27 oktober de iPhone 13 Pro Max “Grafiet” 128 GB besteld. Vandaag een bezorgafspraak ingepland! 

Hoiii,

 

Wij 28 oktober, hoe laat heb jij vandaag de mail gehad als ik vragen mag?

Om 19:14. Ik hoop dat je ook snel een mail ontvangt! 

Woensdag 27 oktober de iPhone 13 Pro Max “Grafiet” 128 GB besteld. Vandaag een bezorgafspraak ingepland! 

Wow, ik heb die van mij 11 oktober besteld precies dezelfde als die van jou en nog steeds niks gehoord.

 

hoe zit dit tele2?

Woensdag 27 oktober de iPhone 13 Pro Max “Grafiet” 128 GB besteld. Vandaag een bezorgafspraak ingepland! 

Wow wat fijn voor jou! Dat gaat iig wel lekker snel. 
 

ik wacht al een aantal weken. Wel op de gouden, maar alsnog. 
 

tele2 hoe kan dit? 

Woensdag 27 oktober de iPhone 13 Pro Max “Grafiet” 128 GB besteld. Vandaag een bezorgafspraak ingepland! 

Wow, ik heb die van mij 11 oktober besteld precies dezelfde als die van jou en nog steeds niks gehoord.

 

hoe zit dit tele2?

Hylander heb je al iets gehoord?

Woensdag 27 oktober de iPhone 13 Pro Max “Grafiet” 128 GB besteld. Vandaag een bezorgafspraak ingepland! 

Wow, ik heb die van mij 11 oktober besteld precies dezelfde als die van jou en nog steeds niks gehoord.

 

hoe zit dit tele2?

Hylander heb je al iets gehoord?

Hey Brandon,

Helaas nog niet

Woensdag 27 oktober de iPhone 13 Pro Max “Grafiet” 128 GB besteld. Vandaag een bezorgafspraak ingepland! 

Wow, ik heb die van mij 11 oktober besteld precies dezelfde als die van jou en nog steeds niks gehoord.

 

hoe zit dit tele2?

Hylander heb je al iets gehoord?

Hey Brandon,

Helaas nog niet

Vraag me of het wel klopt, wij hebben de 28e besteld en ook niks gehoord.

Hier op 22 Oktober de 128gb graphite pro Max besteld en ook nog geen bericht. 

Reputatie 5
Badge +6

Hi allemaal, 

 

Op dit moment worden er de nodige wijzigingen doorgevoerd in alle bestellingen die geplaatst zijn en het kan zo zijn dat de verwachte levertijden niet gehaald worden.

 

Dit heeft geen enkele invloed op jouw plek in de wachtrij en wij doen ons best om op zo snel mogelijk duidelijkheid te krijgen en zodra we weer nieuws hebben laten wij dit uiteraard weten! Excuses voor de eventuele verwarring en alvast bedankt voor je begrip!

Woensdag 27 oktober de iPhone 13 Pro Max “Grafiet” 128 GB besteld. Vandaag een bezorgafspraak ingepland! 

Wow, ik heb die van mij 11 oktober besteld precies dezelfde als die van jou en nog steeds niks gehoord.

 

hoe zit dit tele2?

Hylander heb je al iets gehoord?

Hey Brandon,

Helaas nog niet

Vraag me of het wel klopt, wij hebben de 28e besteld en ook niks gehoord.

Ja, denk het ook en anders heeft de persoon veel geluk gehad. Maar vind het wel raar van tele2

14 oktober een pro max 128gb graphite besteld (via belsimpel) levertijd zou 1-2 weken zijn. Belsimpel geeft aan geen info te hebben en afhankelijk te zijn van Tele2. Ik ontvang graag duidelijkheid over de levertijd. 
 

Tabel van de levertijden is totaal niet bruikbaar. Het lijkt me dat er op vrij simpele wijze er beter en helder gecommuniceerd kan worden.

Ik heb mijn iPhone 13 pro max graphite besteld op 5 oktober en ik heb nog steeds niks gehoord. Mij werd tijdens het bestellen van toestel verteld dat levertijd 2-3 weken is, ik ben er nu dus ruim overheen. Ik hoor graag van jullie. 
 

Ik bestelde iphone 13 pro max 256 goud op 7 oktober. Ik ben de laatste jaren tele2-klant.
Ik ben erg geïrriteerd. Ik vroeg het vriendelijk en kreeg nog steeds geen bericht.

Kun je eindelijk mijn telefoon bezorgen?

Reputatie 3

het lijkt me dat er op vrij simpele wijze er beter en helder gecommuniceerd kan worden.

Helaas, daar doet Tele2 niet aan...

 

Heb 3 oktober de iPhone 13 pro Max goud 128 GB besteld. En vandaag heb ik eindelijk een afspraak kunnen maken..

vind het wel heel jammer dat alles Zo lang heeft geduurd en dat tele 2 heel slecht is in zijn communicatie. 

Op 8oktober de iphone 13pro max gold 128 gb besteld en vanmiddag eindelijk een afspraak kunnen maken, super blij mee🤩

Op 8oktober de iphone 13pro max gold 128 gb besteld en vanmiddag eindelijk een afspraak kunnen maken, super blij mee🤩

Ohh dan hoop ik dat volgende week mijn tel binnen krijg 13 okt besteld 😍

Heb 3 oktober de iPhone 13 pro Max goud 128 GB besteld. En vandaag heb ik eindelijk een afspraak kunnen maken..

vind het wel heel jammer dat alles Zo lang heeft geduurd en dat tele 2 heel slecht is in zijn communicatie. 

Fijn dat je hem heb... 13 okt besteld dus hoop volgende week bericht te krijgen😍

Op 8oktober de iphone 13pro max gold 128 gb besteld en vanmiddag eindelijk een afspraak kunnen maken, super blij mee🤩

Ohh dan hoop ik dat volgende week mijn tel binnen krijg 13 okt besteld 😍

 Ja hopelijk heb je het ook snel binnen😍

Op 8oktober de iphone 13pro max gold 128 gb besteld en vanmiddag eindelijk een afspraak kunnen maken, super blij mee🤩

Ohh dan hoop ik dat volgende week mijn tel binnen krijg 13 okt besteld 😍

 Ja hopelijk heb je het ook snel binnen😍

Ja ik hoop het ook!! 

Op 8oktober de iphone 13pro max gold 128 gb besteld en vanmiddag eindelijk een afspraak kunnen maken, super blij mee🤩

Ohh dan hoop ik dat volgende week mijn tel binnen krijg 13 okt besteld 😍

Hoor graag of je iets hebt gehoord aankomende week! Ik heb mijne namelijk 11 oktober besteld