[Info] Levertijden Apple iPhone 13 Pro

  • 17 September 2021
  • 139 reacties
  • 41206 x bekeken
[Info] Levertijden Apple iPhone 13 Pro
Reputatie 1

Welkom bij het levertijdentopic van gloednieuwe iPhone 13 Pro! Hier vind je alle informatie over de levertijden en de levering van jouw nieuwe toestel. We werken de tabellen altijd meteen bij als er een update is. Hier zal je dus altijd de meest recente levertijden zien! 

 

Levertijden iPhone 13 Pro

NB. De data onder 'Besteldatum' zijn vanaf-data.


Deze levertijden zijn aangepast op 9 maart 10:05

 

Hoe kan het dat de leverdatum ineens verlaat is?

We proberen de leverdatum van je toestel zo nauwkeurig mogelijk te voorspellen. Het kan echter zo zijn dat ineens heel veel mensen hetzelfde toestel willen. Hierdoor duurt het langer voor we de toestellen bij iedereen geleverd krijgen.

 

Iemand die ik ken heeft het toestel al ontvangen, terwijl hij later besteld heeft. Hoe kan dit?

Onze regel is: bestel je de iPhone eerder, dan krijg je de iPhone ook eerder. Maar als bijvoorbeeld een bepaalde kleur enorm populair is, dan is een andere kleur sneller te leveren door ons. Zelfs als deze later besteld is.

 

Ik heb per ongeluk de verkeerde kleur/geheugencapaciteit besteld, kan ik dit nog wijzigen?

Je bestelling wijzigen kan helaas niet, omdat we jouw toestelkeuze hebben vastgelegd. Je bestelling annuleren en opnieuw plaatsen kan altijd, maar dan kom je wel achteraan de wachtrij te staan. Controleer je bestelling dus goed!

 

Voor de meestgestelde vragen kun je terecht in ons FAQ topic. Hier kun je veel informatie vinden over de nieuwe iPhones en ook al jouw vragen stellen!

Mocht je nog vragen hebben over jouw bestelling of de levertijden, laat het dan hieronder weten. We helpen je er graag bij verder!


Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

139 reacties

Hi allemaal, zojuist heb ik de levertijden van de iPhone 13 pro’s geüpdatet! Zodra we nieuwe informatie hebben wordt dit topic weer geüpdatet.

Hi Johrick, dank, toch zie ik dat de levertijd van de zilveren 256 gb nog steeds op 2-3 week staat. Dit klopt niet. Ik wacht al 4 - en zelfs bijna 5 - weken. Hoe zit dat? Vele anderen hebben dezelfde vraag, maar er wordt op deze berichten bewust niet op gereageerd door tele2?

Reputatie 5
Badge +6

Hi @EnVanDijk, laat ik vooropstellen dat ik/wij jou niet bewust negeren! Ik help je namelijk met alle liefde en plezier! Wil je mij een DM sturen met de volgende gegevens? Je volledige adres, telefoonnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je IBAN nummer? Dan kijk ik met je mee om te zien waar de iPhone op dit moment is! 😊

Reputatie 1

Hi allemaal, zojuist heb ik de levertijden van de iPhone 13 pro’s geüpdatet! Zodra we nieuwe informatie hebben wordt dit topic weer geüpdatet. 

Ja die levertijden slaan ook dus helemaal nergens op. Heb bijna mijn 4e week afgerond en er staat nog steeds 2 tot 3 weken. Zo moeilijk om daar 5 tot 6 weken te zetten? 

Reputatie 3

Hi allemaal, zojuist heb ik de levertijden van de iPhone 13 pro’s geüpdatet! Zodra we nieuwe informatie hebben wordt dit topic weer geüpdatet. 

Ja die levertijden slaan ook dus helemaal nergens op. Heb bijna mijn 4e week afgerond en er staat nog steeds 2 tot 3 weken. Zo moeilijk om daar 5 tot 6 weken te zetten? 

Dit is bij Tele2 helaas nog nooit anders geweest, pre-orders en levertijden zijn tot nog toe altijd en drama geweest (dat was 6 jaar geleden al toen ik eventjes klant ben geweest...). De medewerkers van de klantenservice hebben zelf geen enkel clou over levertijden, en poeieren je af met een willekeurige wachttijd, en "nog eventjes geduld" en "natuurlijk snappen we dat je je telefoon zo snel mogelijk wilt hebben" en meer blabla. Verwacht vooral ook geen concrete antwoorden of toezeggingen. Voor een fatsoenlijke levering moet je de volgende keer ergens anders zijn.

Reputatie 1

Hi allemaal, zojuist heb ik de levertijden van de iPhone 13 pro’s geüpdatet! Zodra we nieuwe informatie hebben wordt dit topic weer geüpdatet. 

Ja die levertijden slaan ook dus helemaal nergens op. Heb bijna mijn 4e week afgerond en er staat nog steeds 2 tot 3 weken. Zo moeilijk om daar 5 tot 6 weken te zetten? 

Dit is bij Tele2 helaas nog nooit anders geweest, pre-orders en levertijden zijn tot nog toe altijd en drama geweest (dat was 6 jaar geleden al toen ik eventjes klant ben geweest...). De medewerkers van de klantenservice hebben zelf geen enkel clou over levertijden, en poeieren je af met een willekeurige wachttijd, en "nog eventjes geduld" en "natuurlijk snappen we dat je je telefoon zo snel mogelijk wilt hebben" en meer blabla. Verwacht vooral ook geen concrete antwoorden of toezeggingen. Voor een fatsoenlijke levering moet je de volgende keer ergens anders zijn.

klopt inderdaad, het is bij Tele2 altijd al een enorme puinzooi geweest omtrent leveringen van toestellen, 99% van de info die ze geven zijn leugens van hun ‘verkoop’ afdeling of mensen die een belscript afdraaien. Mooiste van alles is dat ze ttt reclame maakten om hét bedrijf te zijn dat het huidige monopolie omver zou werpen om uiteindelijk precies het bedrijf te worden ‘waar ze een enorme hekel aan hadden’ 
 

 

Reputatie 1

Hi,

Zojuist zijn er levertijden in de levertijdentabel aangepast. Je kunt dus in het eerste bericht de meest actuele levertijden van de iPhone 13 vinden.

Wanneer er een nieuwe update te delen is dan laten we het gelijk weer weten!

Reputatie 1

Hi Iedereen,

Tele2 is in vorm van leveren en verkoop van de Iphones schuldig aan misleiding van verkoop.
Tele2 is schuldig aan de volgende punten bij telefonische verkoop waarbij foutieve informatie is gegeven. Er zijn vele klanten beloofd om nieuwe Iphones te leveren binnen 2-3 weken waar dit in werkelijkheid 6-10 weken is en ze de schuld verschuiven van leveringen van Apple. ze zijn hierdoor schuldig aan:

  • Misleidende reclame, waarbij de ondernemer dingen zegt die niet waar zijn.
  • Aanbiedingen in de vorm van 'lokkertjes', voor producten die niet beschikbaar zijn.
    Bron : Consumentenbond

Stuur vooral schriftelijke klachten naar 

Klantenservice Tele2
Waldorpstraat 60, 2521 CC Den Haag

 

 

Hi,

Zojuist zijn er levertijden in de levertijdentabel aangepast. Je kunt dus in het eerste bericht de meest actuele levertijden van de iPhone 13 vinden.

Wanneer er een nieuwe update te delen is dan laten we het gelijk weer weten!

Hi Alisha, waarom kloppen de levertijden niet? Ik zie dat de zilveren 256 gb nog steeds 2-3 weken krijgt. Toch zit ik al in WEEK 5 en heb nog steeds geen bericht van AMP. Wat ga je hieraan doen? 

Reputatie 1

Hi,

Zojuist zijn er levertijden in de levertijdentabel aangepast. Je kunt dus in het eerste bericht de meest actuele levertijden van de iPhone 13 vinden.

Wanneer er een nieuwe update te delen is dan laten we het gelijk weer weten!

Hi Alisha, waarom kloppen de levertijden niet? Ik zie dat de zilveren 256 gb nog steeds 2-3 weken krijgt. Toch zit ik al in WEEK 5 en heb nog steeds geen bericht van AMP. Wat ga je hieraan doen? 

Zojuist een mail gekregen van AMP voor een bezorgafspraak. 13 pro zilver 128 gb. 5 oktober besteld dus precies 4 weken

Reputatie 5
Badge +6

Hi allemaal, 

 

Op dit moment worden er de nodige wijzigingen doorgevoerd in alle bestellingen die geplaatst zijn en het kan zo zijn dat de verwachte levertijden niet gehaald worden.

 

Dit heeft geen enkele invloed op jouw plek in de wachtrij en wij doen ons best om op zo snel mogelijk duidelijkheid te krijgen en zodra we weer nieuws hebben laten wij dit uiteraard weten! Excuses voor de eventuele verwarring en alvast bedankt voor je begrip!

Reputatie 1

Hi allemaal, 

 

Op dit moment worden er de nodige wijzigingen doorgevoerd in alle bestellingen die geplaatst zijn en het kan zo zijn dat de verwachte levertijden niet gehaald worden.

 

Dit heeft geen enkele invloed op jouw plek in de wachtrij en wij doen ons best om op zo snel mogelijk duidelijkheid te krijgen en zodra we weer nieuws hebben laten wij dit uiteraard weten! Excuses voor de eventuele verwarring en alvast bedankt voor je begrip!

Het is echt van wereldniveau hoe weinig jullie kunnen. Ik wil graag zsm m’n geld teruggestort hebben en ik betaal pas wanneer jullie leveren wat waarschijnlijk eind januari is met deze verschrikkelijke ballenservice 

Hi allemaal, 

 

Op dit moment worden er de nodige wijzigingen doorgevoerd in alle bestellingen die geplaatst zijn en het kan zo zijn dat de verwachte levertijden niet gehaald worden.

 

Dit heeft geen enkele invloed op jouw plek in de wachtrij en wij doen ons best om op zo snel mogelijk duidelijkheid te krijgen en zodra we weer nieuws hebben laten wij dit uiteraard weten! Excuses voor de eventuele verwarring en alvast bedankt voor je begrip!

Het is echt van wereldniveau hoe weinig jullie kunnen. Ik wil graag zsm m’n geld teruggestort hebben en ik betaal pas wanneer jullie leveren wat waarschijnlijk eind januari is met deze verschrikkelijke ballenservice 

@SjoerdVg ik sluit me hierbij volledig aan. Het is absoluut schandalig hoe Tele2 dit aanpakt. Ik mag hopen dat het op managementniveau doordringt dat het in de longrun niet rendabel is om te adverteren met lokkertjes én dat deze standaard antwoorden niet acceptabel zijn anno 2021. Van mijn kant komt iig nooit meer een positieve NPS of aanbeveling onder bekenden. 

Hi allemaal, 

 

Op dit moment worden er de nodige wijzigingen doorgevoerd in alle bestellingen die geplaatst zijn en het kan zo zijn dat de verwachte levertijden niet gehaald worden.

 

Dit heeft geen enkele invloed op jouw plek in de wachtrij en wij doen ons best om op zo snel mogelijk duidelijkheid te krijgen en zodra we weer nieuws hebben laten wij dit uiteraard weten! Excuses voor de eventuele verwarring en alvast bedankt voor je begrip!

Het is echt van wereldniveau hoe weinig jullie kunnen. Ik wil graag zsm m’n geld teruggestort hebben en ik betaal pas wanneer jullie leveren wat waarschijnlijk eind januari is met deze verschrikkelijke ballenservice 

@SjoerdVg ik sluit me hierbij volledig aan. Het is absoluut schandalig hoe Tele2 dit aanpakt. Ik mag hopen dat het op managementniveau doordringt dat het in de longrun niet rendabel is om te adverteren met lokkertjes én dat deze standaard antwoorden niet acceptabel zijn anno 2021. Van mijn kant komt iig nooit meer een positieve NPS of aanbeveling onder bekenden. 

Echt werkelijk waar schandalig dat dit gewoon mag en kan... 20 oktober (grafiet 256gb) besteld met levertijd 3-4 weken. Dit was even slikken, maarja toch maar gedaan vanwege de voordelige prijs. Nu dit bericht gezien te hebben is mijn vertrouwen in Tele2 waanzinnig gedaald. Het gebrek aan transparantie is absoluut niet acceptabel anno 2021, wat meneer boven mij ook al aangeeft. 

Reputatie 1

Ik kan je namens Tele2 vast vertellen dat ik hoop dat je tegen zomer 2022 met de aankondiging van de 14, eindelijk je Iphone 13 binnen hebt!

Reputatie 3

 

 

@SjoerdVg ik sluit me hierbij volledig aan. Het is absoluut schandalig hoe Tele2 dit aanpakt. Ik mag hopen dat het op managementniveau doordringt dat het in de longrun niet rendabel is om te adverteren met lokkertjes én dat deze standaard antwoorden niet acceptabel zijn anno 2021. Van mijn kant komt iig nooit meer een positieve NPS of aanbeveling onder bekenden. 

Ik ben een tijd lang klant geweest sinds een jaar of 6 terug, maar dit was toen ook al zo, en is in de tussentijd nooit anders geweest. Voor full service moet je naar een échte provider. Kost een beetje meer, maar de service is duidelijk een step up. Het voorkomen van dit soort frustraties is me die paar euro meer dan waard geweest...

 

 

 

 

Hi allemaal, 

 

Op dit moment worden er de nodige wijzigingen doorgevoerd in alle bestellingen die geplaatst zijn en het kan zo zijn dat de verwachte levertijden niet gehaald worden.

 

Dit heeft geen enkele invloed op jouw plek in de wachtrij en wij doen ons best om op zo snel mogelijk duidelijkheid te krijgen en zodra we weer nieuws hebben laten wij dit uiteraard weten! Excuses voor de eventuele verwarring en alvast bedankt voor je begrip!

Inmiddels bijna een week geleden dat we een update hebben gehad van de levertijden. Toen dit bericht met een zure maag mogen ontvangen... Nu al weer 3 dagen verder en we weten nog stééds niet waar het op staat. Met een aanbetaling van meer dan 1000,- vind ik het schandalig dat dit zo gaat. Ik heb deze telefoon gekocht met de voorwaarde dat de levertijd 3-4 weken is, ik hoop dat deze zo blijft en dat ik mijn telefoon mag ontvangen binnen deze periode...

 

Eigenlijk zo ik Tele2 rente moeten gaan vragen over het geld dat ik ze geleend heb... 

Beste Tele2,

 

Vandaag is het dan 4 weken geleden dat ik de Iphone 13 pro zwart 128gb heb besteld. Kan er nu vanuit gaan dat ik de telefoon binnen 2 weken geleverd krijg? Zoals ik hieronder lees ben ik blij dat ik geen aanbetaling heb gedaan. In alle jaren dat ik bij jullie klant ben heb ik nog nooit wat te klagen gehad. Telefoons altijd netjes en snel geleverd gehad. Helaas dat we nog moeten wachten maar heb er vertrouwen in dat binnen 2 weken nu de telefoon geleverd wordt. 

Ongelooflijk. Ik wacht nu al 6 weken (!!) op de zilveren 256 gb met een levertijd van 2-3 weken. In de tussentijd heb ik geen enkel proactief bericht van Tele2 gehad. 
BESTEL HIER NIET! 

op 10 oktober de Goude iPhone 13 Pro 128GB besteld en precies een maand later nogsteeds geen mail ontvangen van de AMP. dit duurt me toch gvd lang… Ik kan de volgende generatie van me familie al bijna ontmoeten.. HELE SLECHTE SERVICE en van wat ik gelezen heb, zijn de mensen bij Tele2 alleen maar bezig met het verzinnen van excuusjes en het afschuiven van de schuld naar Apple toe.

Vandaag precies op week 4 bericht gekregen van AMP!!!! Precies zoals ik al jaren gewend ben van tele2 worden de afspraken netjes na gekomen. Door de drukte bij hun moet ik helaas nog even wachten tot volgende week zaterdag. Maar he dat mag de pret niet drukken!!

Vandaag precies op week 4 bericht gekregen van AMP!!!! Precies zoals ik al jaren gewend ben van tele2 worden de afspraken netjes na gekomen. Door de drukte bij hun moet ik helaas nog even wachten tot volgende week zaterdag. Maar he dat mag de pret niet drukken!!

Wat bijzonder. Welk model heb je besteld? 

Vandaag precies op week 4 bericht gekregen van AMP!!!! Precies zoals ik al jaren gewend ben van tele2 worden de afspraken netjes na gekomen. Door de drukte bij hun moet ik helaas nog even wachten tot volgende week zaterdag. Maar he dat mag de pret niet drukken!!

Wat bijzonder. Welk model heb je besteld? 

Mail ook echt net binnen gekregen hoor. zwart 128 gb 13 pro

op 10 oktober de Goude iPhone 13 Pro 128GB besteld en precies een maand later nogsteeds geen mail ontvangen van de AMP. dit duurt me toch gvd lang… Ik kan de volgende generatie van me familie al bijna ontmoeten.. HELE SLECHTE SERVICE en van wat ik gelezen heb, zijn de mensen bij Tele2 alleen maar bezig met het verzinnen van excuusjes en het afschuiven van de schuld naar Apple toe.

Ik net mail ontvangen van AMP ook 13 pro 128 gb maar dan zwart. precies 4 weken vandaag.

Ik heb mijn iphone 13 pro max 128 gb grey op 29 september besteld en ik heb nogsteeds niks binnen. Ik wacht nu al bijna 6 weken. Ik vind het echt schandalig, wil bijna mijn bestelling annuleren. Wanneer krijg ik uberhaupt nog een update over mijn telefoon??? 

Gisteravond het bericht van AMP gekregen om een bezorgafspraak te maken. 9 oktober de 128gb versie in het grafiet besteld. Kan iemand hier bevestigen dat AMP ook met enorme vertraging kampt? Mijn eerste bezorgmogelijkheid is pas over 8 dagen. Ik zag dat als ik de afspraak wilde verzetten, de eerste mogelijkheid zelfs nóg een week op zou schuiven naar 22 november.