[Info] Levertijden Apple iPhone 13 Pro

  • 17 September 2021
  • 139 reacties
  • 41206 x bekeken
[Info] Levertijden Apple iPhone 13 Pro
Reputatie 1

Welkom bij het levertijdentopic van gloednieuwe iPhone 13 Pro! Hier vind je alle informatie over de levertijden en de levering van jouw nieuwe toestel. We werken de tabellen altijd meteen bij als er een update is. Hier zal je dus altijd de meest recente levertijden zien! 

 

Levertijden iPhone 13 Pro

NB. De data onder 'Besteldatum' zijn vanaf-data.


Deze levertijden zijn aangepast op 9 maart 10:05

 

Hoe kan het dat de leverdatum ineens verlaat is?

We proberen de leverdatum van je toestel zo nauwkeurig mogelijk te voorspellen. Het kan echter zo zijn dat ineens heel veel mensen hetzelfde toestel willen. Hierdoor duurt het langer voor we de toestellen bij iedereen geleverd krijgen.

 

Iemand die ik ken heeft het toestel al ontvangen, terwijl hij later besteld heeft. Hoe kan dit?

Onze regel is: bestel je de iPhone eerder, dan krijg je de iPhone ook eerder. Maar als bijvoorbeeld een bepaalde kleur enorm populair is, dan is een andere kleur sneller te leveren door ons. Zelfs als deze later besteld is.

 

Ik heb per ongeluk de verkeerde kleur/geheugencapaciteit besteld, kan ik dit nog wijzigen?

Je bestelling wijzigen kan helaas niet, omdat we jouw toestelkeuze hebben vastgelegd. Je bestelling annuleren en opnieuw plaatsen kan altijd, maar dan kom je wel achteraan de wachtrij te staan. Controleer je bestelling dus goed!

 

Voor de meestgestelde vragen kun je terecht in ons FAQ topic. Hier kun je veel informatie vinden over de nieuwe iPhones en ook al jouw vragen stellen!

Mocht je nog vragen hebben over jouw bestelling of de levertijden, laat het dan hieronder weten. We helpen je er graag bij verder!


Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

139 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Hey @ehsanblack nice to hear that you ordered the iPhone 13 Pro! If you ordered it on the 25th, you can expect the same delivery time as the 24th. However, please keep an eye on the updates in this topic. Feel free to let me know when you receive your mail from AMP! :smile:

Hey @ramin je ontvangt een mail van AMP, zodra jouw toestel op voorraad is en zij een bezorgafspraak met je in kunnen plannen. Gezien de levertijden voor jouw toestel, snap ik dat deze nog niet had ontvangen. Belsimpel heeft zijn eigen voorraad, dus de levertijden kunnen inderdaad verschillen. Daarnaast is 14 dagen gebruikelijk voor de terugstorting na annulering. 

Hey @ehsanblack nice to hear that you ordered the iPhone 13 Pro! If you ordered it on the 25th, you can expect the same delivery time as the 24th. However, please keep an eye on the updates in this topic. Feel free to let me know when you receive your mail from AMP! :smile:

Hey @ramin je ontvangt een mail van AMP, zodra jouw toestel op voorraad is en zij een bezorgafspraak met je in kunnen plannen. Gezien de levertijden voor jouw toestel, snap ik dat deze nog niet had ontvangen. Belsimpel heeft zijn eigen voorraad, dus de levertijden kunnen inderdaad verschillen. Daarnaast is 14 dagen gebruikelijk voor de terugstorting na annulering. 

Ja dat wist ik allemaal zelfs en iets nieuws….?

Ik heb 21 september de blauwe Pro Max 256 besteld.

Enig idee wanneer deze geleverd gaat worden. Ik hoop nog voor donderdag, past in de range 3-4 weken. Ik moet vrijdag geopereerd worden en kan dan voorlopig het toestel niet persoonlijk aannemen. En dat is wel een voorwaarde. 

Hallo Beste Dames en Heren van Tele2,

 

ik heb mijn Iphone 13Pro Graphite 256GB op 29.09.2021 bij jullie besteld.

Hoe moet ik jullie tabel lezen? Er staat bij het door mij bestelde model ‘besteldatum 23.09.2021’?

Wat moet ik daaruit aflezen? Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?

 

Ik hoop op een reactie,

Beste Groet

Hey @ehsanblack nice to hear that you ordered the iPhone 13 Pro! If you ordered it on the 25th, you can expect the same delivery time as the 24th. However, please keep an eye on the updates in this topic. Feel free to let me know when you receive your mail from AMP! :smile:

Hey @ramin je ontvangt een mail van AMP, zodra jouw toestel op voorraad is en zij een bezorgafspraak met je in kunnen plannen. Gezien de levertijden voor jouw toestel, snap ik dat deze nog niet had ontvangen. Belsimpel heeft zijn eigen voorraad, dus de levertijden kunnen inderdaad verschillen. Daarnaast is 14 dagen gebruikelijk voor de terugstorting na annulering. 

Hey @Marciano van Tele2 I received the email from AMP 😍. Thanks!

Beste,

Ik heb een iPhone 13 pro 128gb grafiet besteld op de 24e en ik heb tot heden niks gehoord van AMP. Enig idee wanneer ik iets kan horen van AMP?

Met vriendelijke groet,

Thorsten Glaudemans

Goedemiddag,

Zojuist zijn de levertijden weer aangepast. In de tabel vind je de meest actuele levertijden.

Wanneer weer een update is dan laten we het weer direct weten!

Reputatie 1

Vind de levertijd erg lang duren voor zo’n bedrijf. Als ik komende week nog niks van een mail of telefoon binnen heb, annuleer ik mijn bestelling. Kan volgende keer beter bij een fysieke winkel direct mijn toestel aanschaffen in plaats van dit..

Reputatie 1

Beste,

Ik heb een iPhone 13 pro 128gb grafiet besteld op de 24e en ik heb tot heden niks gehoord van AMP. Enig idee wanneer ik iets kan horen van AMP?

Met vriendelijke groet,

Thorsten Glaudemans

Denk dat ze eerder een  update doen voor de levertijd dan dat telefoon aankomt🤣

Reputatie 7
Badge +12

Goedemorgen,

Zojuist zijn de levertijden in de levertijdentabel aangepast. Voor de meest actuele levertijden van de verschillende varianten iPhone kun je dus weer terecht in het eerste bericht van dit topic. 

Wanneer er een nieuwe update voor handen is dan laten we dit weer direct weten!

Reputatie 7
Badge +12

Goedemiddag allemaal, de levertijden in de levertijdentabel zijn zojuist weer bijgewerkt! 

Reputatie 7
Badge +12

Hi,

Zojuist zijn er levertijden in de levertijdentabel aangepast. Je kunt dus in het eerste bericht de meest actuele levertijden van de iPhone 13 vinden.

Wanneer er een nieuwe update te delen is dan laten we het gelijk weer weten!

Reputatie 7
Badge +12

Hey guys,

In de levertijdentabel zijn er zojuist levertijden aangepast. Je kunt dus in het eerste bericht de meest actuele levertijden van de iPhone 13 vinden.

Wanneer er een nieuwe update te delen is dan laten we het gelijk weer weten!

Reputatie 7
Badge +12

Zojuist zijn er levertijden in de levertijdentabel aangepast. Je kunt dus in het eerste bericht de meest actuele levertijden van de iPhone 13 vinden.

Wanneer er een nieuwe update te delen is dan laten we het gelijk weer weten!

Reputatie 5
Badge +6

Hi, Zojuist heb ik de levertijden in de levertijdentabel aangepast. Je kunt dus in het eerste bericht de meest actuele levertijden van de iPhone 13 Pro vinden. Wanneer er een nieuwe update te delen is dan laten we het gelijk weer weten! 

Reputatie 1

Hi,

Zojuist zijn er levertijden in de levertijdentabel aangepast. Je kunt dus in het eerste bericht de meest actuele levertijden van de iPhone 13 Pro vinden.

Wanneer er een nieuwe update te delen is dan laten we het gelijk weer weten!

Reputatie 1

Hi,

Zojuist zijn er levertijden in de levertijdentabel aangepast. Je kunt dus in het eerste bericht de meest actuele levertijden van de iPhone 13 Pro vinden.

Wanneer er een nieuwe update te delen is dan laten we het gelijk weer weten!

Hi, ik heb 05-10-2021 de 13 pro zilver besteld. 06 t/m 12 is week 1. 13 t/m 19 is week 2. 20 t/m 26 is dan week 3. Ik heb nog helemaal geen mail ontvangen. Hoe zit het precies? Neem aan dat het morgen nog niet wordt bezorg gezien de reacties op deze forum

Hi,

Zojuist zijn er levertijden in de levertijdentabel aangepast. Je kunt dus in het eerste bericht de meest actuele levertijden van de iPhone 13 Pro vinden.

Wanneer er een nieuwe update te delen is dan laten we het gelijk weer weten!

Levertijden kloppen niet. Op 4 oktober de IPhone 13 pro 256 gb besteld en meer dan 3 weken later (levertijd 2-3 weken) nog steeds geen bericht van de leverancier. Wanneer krijg ik bericht?

Reputatie 6
Badge +4

Hi,

Zojuist zijn er levertijden in de levertijdentabel aangepast. Je kunt dus in het eerste bericht de meest actuele levertijden van de iPhone 13 Pro vinden.

Wanneer er een nieuwe update te delen is dan laten we het gelijk weer weten!

Levertijden kloppen niet. Op 4 oktober de IPhone 13 pro 256 gb besteld en meer dan 3 weken later (levertijd 2-3 weken) nog steeds geen bericht van de leverancier. Wanneer krijg ik bericht?


Hi,

de levertijden zijn altijd een schatting. Tele2 is afhankelijk van de leveringen van Apple.

Hi,

Zojuist zijn er levertijden in de levertijdentabel aangepast. Je kunt dus in het eerste bericht de meest actuele levertijden van de iPhone 13 Pro vinden.

Wanneer er een nieuwe update te delen is dan laten we het gelijk weer weten!

Levertijden kloppen niet. Op 4 oktober de IPhone 13 pro 256 gb besteld en meer dan 3 weken later (levertijd 2-3 weken) nog steeds geen bericht van de leverancier. Wanneer krijg ik bericht?


Hi,

de levertijden zijn altijd een schatting. Tele2 is afhankelijk van de leveringen van Apple.

Hi Jacco, je zou verwachten - sinds Tele2 iedere twee dagen de levertijd aanpast - dan een betere, meer accurate schatting zou kunnen afgeven. Daarnaast gaat het ook om het informeren van je klanten. Komt een bestelling later? Stel je klanten op de hoogte. Kun jij mij nu vertellen wanneer ik het toestel kan verwachten?

Reputatie 5
Badge +6

Hi allemaal, zojuist heb ik de levertijden geüpdatet! De meest recente versie staat dus boven aan! Zodra er nieuwe updates zijn, laten wij dat weten.  

Hallo, ik zie dat de levertijden nu zijn geüpdatet. Ik heb 2 weken geleden mijn nieuwe iPhone besteld en toen was de levertijd 3-4 weken. Heeft dit invloed op de levertijd van mijn bestelling of kan ik nog 1-2 weken wachten?

Reputatie 1

Hi,

Zojuist zijn er levertijden in de levertijdentabel aangepast. Je kunt dus in het eerste bericht de meest actuele levertijden van de iPhone 13 Pro vinden.

Wanneer er een nieuwe update te delen is dan laten we het gelijk weer weten!

Levertijden kloppen niet. Op 4 oktober de IPhone 13 pro 256 gb besteld en meer dan 3 weken later (levertijd 2-3 weken) nog steeds geen bericht van de leverancier. Wanneer krijg ik bericht?


Hi,

de levertijden zijn altijd een schatting. Tele2 is afhankelijk van de leveringen van Apple.

Hi Jacco, je zou verwachten - sinds Tele2 iedere twee dagen de levertijd aanpast - dan een betere, meer accurate schatting zou kunnen afgeven. Daarnaast gaat het ook om het informeren van je klanten. Komt een bestelling later? Stel je klanten op de hoogte. Kun jij mij nu vertellen wanneer ik het toestel kan verwachten?

Zelfde bij mij inderdaad. Verder geeft Jacco aan dat het een schatting is. De mensen bij verkoopafdeling geven dit niet aan als je een bestelling doet. Zelf een kleine 1000 euro aanbetaald voor een voortijdige verlenging met 13 pro in sierra blue omdat mijn huidige toestel kapot is. akkoord gegaan met een belofte van 2-3 weken, dit is vervolgens rustig verandert naar 6 weken. Uit ervaring zal die 6 weken nog oplopen tot 8-9 weken dus hou hier rekening mee😀

Reputatie 1

Hi,

Zojuist zijn er levertijden in de levertijdentabel aangepast. Je kunt dus in het eerste bericht de meest actuele levertijden van de iPhone 13 Pro vinden.

Wanneer er een nieuwe update te delen is dan laten we het gelijk weer weten!

Levertijden kloppen niet. Op 4 oktober de IPhone 13 pro 256 gb besteld en meer dan 3 weken later (levertijd 2-3 weken) nog steeds geen bericht van de leverancier. Wanneer krijg ik bericht?


Hi,

de levertijden zijn altijd een schatting. Tele2 is afhankelijk van de leveringen van Apple.

Hi Jacco, je zou verwachten - sinds Tele2 iedere twee dagen de levertijd aanpast - dan een betere, meer accurate schatting zou kunnen afgeven. Daarnaast gaat het ook om het informeren van je klanten. Komt een bestelling later? Stel je klanten op de hoogte. Kun jij mij nu vertellen wanneer ik het toestel kan verwachten?

Zelfde bij mij inderdaad. Verder geeft Jacco aan dat het een schatting is. De mensen bij verkoopafdeling geven dit niet aan als je een bestelling doet. Zelf een kleine 1000 euro aanbetaald voor een voortijdige verlenging met 13 pro in sierra blue omdat mijn huidige toestel kapot is. akkoord gegaan met een belofte van 2-3 weken, dit is vervolgens rustig verandert naar 6 weken. Uit ervaring zal die 6 weken nog oplopen tot 8-9 weken dus hou hier rekening mee😀

Ja dit vind ik dus ook kapot vervelend. Ik zit nu ook met een kapotte toestel en heb mijn beslissing genomen op basis van 2-3 weken wachttijd wat is beloofd. Nu zijn die 3 weken al voorbij en nog steeds niets ontvangen. Als ik had geweten dat het slechts een schatting was had ik het wel ergens anders besteld. Nu zit ik nog steeds met een kapotte toestel

Reputatie 5
Badge +6

Hi allemaal, zojuist heb ik de levertijden van de iPhone 13 pro’s geüpdatet! Zodra we nieuwe informatie hebben wordt dit topic weer geüpdatet.