[Info] Levertijden Apple iPhone 13 Pro

  • 17 September 2021
  • 139 reacties
  • 41206 x bekeken
[Info] Levertijden Apple iPhone 13 Pro
Reputatie 1

Welkom bij het levertijdentopic van gloednieuwe iPhone 13 Pro! Hier vind je alle informatie over de levertijden en de levering van jouw nieuwe toestel. We werken de tabellen altijd meteen bij als er een update is. Hier zal je dus altijd de meest recente levertijden zien! 

 

Levertijden iPhone 13 Pro

NB. De data onder 'Besteldatum' zijn vanaf-data.


Deze levertijden zijn aangepast op 9 maart 10:05

 

Hoe kan het dat de leverdatum ineens verlaat is?

We proberen de leverdatum van je toestel zo nauwkeurig mogelijk te voorspellen. Het kan echter zo zijn dat ineens heel veel mensen hetzelfde toestel willen. Hierdoor duurt het langer voor we de toestellen bij iedereen geleverd krijgen.

 

Iemand die ik ken heeft het toestel al ontvangen, terwijl hij later besteld heeft. Hoe kan dit?

Onze regel is: bestel je de iPhone eerder, dan krijg je de iPhone ook eerder. Maar als bijvoorbeeld een bepaalde kleur enorm populair is, dan is een andere kleur sneller te leveren door ons. Zelfs als deze later besteld is.

 

Ik heb per ongeluk de verkeerde kleur/geheugencapaciteit besteld, kan ik dit nog wijzigen?

Je bestelling wijzigen kan helaas niet, omdat we jouw toestelkeuze hebben vastgelegd. Je bestelling annuleren en opnieuw plaatsen kan altijd, maar dan kom je wel achteraan de wachtrij te staan. Controleer je bestelling dus goed!

 

Voor de meestgestelde vragen kun je terecht in ons FAQ topic. Hier kun je veel informatie vinden over de nieuwe iPhones en ook al jouw vragen stellen!

Mocht je nog vragen hebben over jouw bestelling of de levertijden, laat het dan hieronder weten. We helpen je er graag bij verder!


Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

139 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Hi allemaal,

Wij hebben zojuist de levertijden bijgewerkt. In de levertijdentabel vinden jullie de actuele levertijden. Wanneer er een nieuwe update beschikbaar is, laten we het natuurlijk direct weten in dit topic!

Goeiendag, wat zorgt er voor dat we bij Tele 2 , 2 a 4 weken moeten wachten voor levering terwijl we ten eerste preorder hebben gedaan ( pre order is meestal dat je hem gelijk in huis krijgt wanneer ze uitkomen) en ten tweede dat je hem bij andere providers etc hem nu al binnen krijgt?

Vind het zelf eerlijk gezegd beetje apart als het wordt beloofd dat het de 24e vrij komt maar niemand inclusief ik hem ontvangen heeft... 

ik hoor graag van jullie

mvg

Goeiendag, wat zorgt er voor dat we bij Tele 2 , 2 a 4 weken moeten wachten voor levering terwijl we ten eerste preorder hebben gedaan ( pre order is meestal dat je hem gelijk in huis krijgt wanneer ze uitkomen) en ten tweede dat je hem bij andere providers etc hem nu al binnen krijgt?

Vind het zelf eerlijk gezegd beetje apart als het wordt beloofd dat het de 24e vrij komt maar niemand inclusief ik hem ontvangen heeft... 

ik hoor graag van jullie

mvg


Hi! Balen, maar er zijn wel mensen die hem optijd krijgen. Ik krijg mijn iphone 13 pro morgen geleverd. Dus ze doen wel hun best!

Goeiendag, wat zorgt er voor dat we bij Tele 2 , 2 a 4 weken moeten wachten voor levering terwijl we ten eerste preorder hebben gedaan ( pre order is meestal dat je hem gelijk in huis krijgt wanneer ze uitkomen) en ten tweede dat je hem bij andere providers etc hem nu al binnen krijgt?

Vind het zelf eerlijk gezegd beetje apart als het wordt beloofd dat het de 24e vrij komt maar niemand inclusief ik hem ontvangen heeft... 

ik hoor graag van jullie

mvg


Hi! Balen, maar er zijn wel mensen die hem optijd krijgen. Ik krijg mijn iphone 13 pro morgen geleverd. Dus ze doen wel hun best!

Wanneer heb je deze besteld? 

Zondagmiddag!

Goeiendag, wat zorgt er voor dat we bij Tele 2 , 2 a 4 weken moeten wachten voor levering terwijl we ten eerste preorder hebben gedaan ( pre order is meestal dat je hem gelijk in huis krijgt wanneer ze uitkomen) en ten tweede dat je hem bij andere providers etc hem nu al binnen krijgt?

Vind het zelf eerlijk gezegd beetje apart als het wordt beloofd dat het de 24e vrij komt maar niemand inclusief ik hem ontvangen heeft... 

ik hoor graag van jullie

mvg


Hi! Balen, maar er zijn wel mensen die hem optijd krijgen. Ik krijg mijn iphone 13 pro morgen geleverd. Dus ze doen wel hun best!

Wanneer heb je deze besteld? 

Zondagmiddag!

Goeiendag, wat zorgt er voor dat we bij Tele 2 , 2 a 4 weken moeten wachten voor levering terwijl we ten eerste preorder hebben gedaan ( pre order is meestal dat je hem gelijk in huis krijgt wanneer ze uitkomen) en ten tweede dat je hem bij andere providers etc hem nu al binnen krijgt?

Vind het zelf eerlijk gezegd beetje apart als het wordt beloofd dat het de 24e vrij komt maar niemand inclusief ik hem ontvangen heeft... 

ik hoor graag van jullie

mvg


Hi! Balen, maar er zijn wel mensen die hem optijd krijgen. Ik krijg mijn iphone 13 pro morgen geleverd. Dus ze doen wel hun best!

Wanneer heb je deze besteld? 

Zondagmiddag!

Dat is bijzonder, ik heb de telefoon vorige week vrijdag besteld en heb geen bericht ontvangen over de levering… Ze beloven dat degene die het eerder bestellen als eerst aan de beurt zijn, maar het blijkt toch anders.

Goeiendag, wat zorgt er voor dat we bij Tele 2 , 2 a 4 weken moeten wachten voor levering terwijl we ten eerste preorder hebben gedaan ( pre order is meestal dat je hem gelijk in huis krijgt wanneer ze uitkomen) en ten tweede dat je hem bij andere providers etc hem nu al binnen krijgt?

Vind het zelf eerlijk gezegd beetje apart als het wordt beloofd dat het de 24e vrij komt maar niemand inclusief ik hem ontvangen heeft... 

ik hoor graag van jullie

mvg


Hi! Balen, maar er zijn wel mensen die hem optijd krijgen. Ik krijg mijn iphone 13 pro morgen geleverd. Dus ze doen wel hun best!

Wanneer heb je deze besteld? 

Zondagmiddag!

Dat is bijzonder, ik heb de telefoon vorige week vrijdag besteld en heb geen bericht ontvangen over de levering… Ze beloven dat degene die het eerder bestellen als eerst aan de beurt zijn, maar het blijkt toch anders.

Wellicht had ik een minder populaire keuze qua model en opslag. Hopelijk komt die van jullie ook snel!

Prima dat het eventjes duurt: maar… waarom zegt Belsimpel dat jullie (en dan bedoel ik specifiek Tele2) binnen 1 dag kunnen leveren?

 

Reputatie 7
Badge +12

Goedemiddag allemaal,

Zojuist zijn de levertijden in de levertijdentabel aangepast. Voor de meest actuele levertijden van de verschillende varianten iPhone kun je dus weer terecht in het eerste bericht van dit topic. Kijk hierbij goed naar de besteldatum én de door jou bestelde iPhone.

Wanneer er een nieuwe update voor handen is dan laten we dit weer direct weten! 

Wachttijden gaan echt nergens om “preorder”

Ik vind het steeds belachelijker worden dat je een letterlijke pre-order doet, vervolgens te horen krijgt dat het nog minstens 3-4 weken gaat duren, en dit uiteindelijk steeds meer verder uitgesteld wordt bij iedere update.. Ik krijg bijna zin om gewoon mijn bestelling te annuleren en bij Vodafone te bestellen, zij leveren namelijk wel gelijk……. Superjammer dit Tele2, zit al bijna 8 jaar bij jullie, maar dit heb ik nog nooit meegemaakt. 

Goedemiddag allemaal,

Zojuist zijn de levertijden in de levertijdentabel aangepast. Voor de meest actuele levertijden van de verschillende varianten iPhone kun je dus weer terecht in het eerste bericht van dit topic. Kijk hierbij goed naar de besteldatum én de door jou bestelde iPhone.

Wanneer er een nieuwe update voor handen is dan laten we dit weer direct weten! 

Beste Marciano,

Misschien kan je me helpen hoe ik deze tabel moet lezen.. Kijkende naar de iPhone 13 Pro 126mb grijze uitvoering.. Je kan de tabel namelijk op 2 manieren lezen.

Ik neem aan dat het 2-3 weken vanaf mijn besteldatum is? Ik heb "pas” besteld op 22 september. Dus dat ik de telefoon dan kan verwachten tussen 6 en 13 oktober? 
Maar door jullie aanpassing ben ik gaan twijfelen of ik goed begrijp. Namelijk dat de 2-3 weken pas ingaan op het moment dat in de levertijdtabel de datum van 22 september staat? Dus stel jullie passen aanstaande maandag de tabel aan naar besteldatum 22 september, moet ik dan nog 2-3 wachten?

Ik hoor het graag!

Odile 

Goedemiddag allemaal,

Zojuist zijn de levertijden in de levertijdentabel aangepast. Voor de meest actuele levertijden van de verschillende varianten iPhone kun je dus weer terecht in het eerste bericht van dit topic. Kijk hierbij goed naar de besteldatum én de door jou bestelde iPhone.

Wanneer er een nieuwe update voor handen is dan laten we dit weer direct weten! 

Beste Marciano,

Misschien kan je me helpen hoe ik deze tabel moet lezen.. Kijkende naar de iPhone 13 Pro 126mb grijze uitvoering.. Je kan de tabel namelijk op 2 manieren lezen.

Ik neem aan dat het 2-3 weken vanaf mijn besteldatum is? Ik heb "pas” besteld op 22 september. Dus dat ik de telefoon dan kan verwachten tussen 6 en 13 oktober? 
Maar door jullie aanpassing ben ik gaan twijfelen of ik goed begrijp. Namelijk dat de 2-3 weken pas ingaan op het moment dat in de levertijdtabel de datum van 22 september staat? Dus stel jullie passen aanstaande maandag de tabel aan naar besteldatum 22 september, moet ik dan nog 2-3 wachten?

Ik hoor het graag!

Odile 

Ik heb net toevallig de klantenservice gebeld hierover. De 2-3/3-4 weken gaan in vanaf JOUW besteldatum, ongeacht welke “besteldatum” er in de tabel staat. Ik hoop dat het zo duidelijk is. :)

Goedemiddag allemaal,

Zojuist zijn de levertijden in de levertijdentabel aangepast. Voor de meest actuele levertijden van de verschillende varianten iPhone kun je dus weer terecht in het eerste bericht van dit topic. Kijk hierbij goed naar de besteldatum én de door jou bestelde iPhone.

Wanneer er een nieuwe update voor handen is dan laten we dit weer direct weten! 

Beste Marciano,

Misschien kan je me helpen hoe ik deze tabel moet lezen.. Kijkende naar de iPhone 13 Pro 126mb grijze uitvoering.. Je kan de tabel namelijk op 2 manieren lezen.

Ik neem aan dat het 2-3 weken vanaf mijn besteldatum is? Ik heb "pas” besteld op 22 september. Dus dat ik de telefoon dan kan verwachten tussen 6 en 13 oktober? 
Maar door jullie aanpassing ben ik gaan twijfelen of ik goed begrijp. Namelijk dat de 2-3 weken pas ingaan op het moment dat in de levertijdtabel de datum van 22 september staat? Dus stel jullie passen aanstaande maandag de tabel aan naar besteldatum 22 september, moet ik dan nog 2-3 wachten?

Ik hoor het graag!

Odile 

Ik heb net toevallig de klantenservice gebeld hierover. De 2-3/3-4 weken gaan in vanaf JOUW besteldatum, ongeacht welke “besteldatum” er in de tabel staat. Ik hoop dat het zo duidelijk is. :)

Aahh thanks! Gelukkig maar haha! 

Reputatie 7
Badge +12

Goedemiddag allemaal,

De levertijden in de levertijdentabel zijn zojuist aangepast. Voor de meest actuele levertijden van de verschillende varianten iPhone kun je dus weer terecht in het eerste bericht van dit topic. Kijk hierbij goed naar de besteldatum én de door jou bestelde iPhone.

Wanneer er een nieuwe update voor handen is dan laten we dit uiteraard weer direct weten! 

Mijn dank is groot voor de mensen die allemaal hebben geannuleerd om via belsimpel te bestellen ! Ik heb besteld op 21-09 en ik krijg het morgen binnen! (Kleine 2 weekjes) Sneller dan ik had verwacht!!

Mijn dank is groot voor de mensen die allemaal hebben geannuleerd om via belsimpel te bestellen ! Ik heb besteld op 21-09 en ik krijg het morgen binnen! (Kleine 2 weekjes) Sneller dan ik had verwacht!!

16 dagen is meer dan een kleine twee weekjes ¯\_(ツ)_/¯

Mijn dank is groot voor de mensen die allemaal hebben geannuleerd om via belsimpel te bestellen ! Ik heb besteld op 21-09 en ik krijg het morgen binnen! (Kleine 2 weekjes) Sneller dan ik had verwacht!!

16 dagen is meer dan een kleine twee weekjes ¯\_(ツ)_/¯

Oke iets meer als 2 weken dan maar, alsnog happy:) hoorde veel verhalen hier en daar dat mensen makkelijk 4 tot 6 weken wachtte laatste jaren dus ben wel tevreden over 16 daagjes;)

I ordered my phone on 25-09-2021 but in the list the date is 24-09-2021. Does it mean that you can’t tell when I can have the phone? 

Ik heb iPhone 13 pro 512GB zwart op 23-09-2021 besteld maar ik heb nog geen mail van tele 2 ontvangen. Ik vind het ook heel raar dat  het via de belsimpel wel van tele 2 op voorraad is en dat je het binnen 2 dagen thuis ontvangt en ook nog de eenmalige bedrag is lager en de rest van de kosten is hetzelfde. 

De communicatie is ook zeer slecht en niemand geeft je een duidelijke antwoord 

En bij annulering kreeg ik pas na 2 weken mijn geld op de rekening ik vind het echt belachelijk.   

@ramin 

Als je iets aan je bericht wilt toevoegen, kan je binnen een uur na plaatsing door op de drie puntjes rechtsonder en "Bewerk”  je bericht aanpassen. Dan hoef je niet iedere keer een nieuw bericht te plaatsen.

Reputatie 7
Badge +12

Goedemorgen, de levertijden in de levertijdentabel zijn zojuist aangepast.

Zodra er een nieuwe update is, dan laat ik het uiteraard direct weten!