[Info] Levertijden Apple iPhone 13

  • 17 September 2021
  • 109 reacties
  • 36050 x bekeken
[Info] Levertijden Apple iPhone 13
Reputatie 1

Welkom bij het levertijdentopic van gloednieuwe iPhone 13! Hier vind je alle informatie over de levertijden en de levering van jouw nieuwe toestel. We werken de tabellen altijd meteen bij als er een update is. Hier zal je dus altijd de meest recente levertijden zien! 

 

Levertijden iPhone 13 

NB. De data onder 'Besteldatum' zijn vanaf-data. 


Deze levertijden zijn aangepast op 9 maart 10:05

 

Hoe kan het dat de leverdatum ineens verlaat is?

We proberen de leverdatum van je toestel zo nauwkeurig mogelijk te voorspellen. Het kan echter zo zijn dat ineens heel veel mensen hetzelfde toestel willen. Hierdoor duurt het langer voor we de toestellen bij iedereen geleverd krijgen.

 

Iemand die ik ken heeft het toestel al ontvangen, terwijl hij later besteld heeft. Hoe kan dit?

Onze regel is: bestel je de iPhone eerder, dan krijg je de iPhone ook eerder. Maar als bijvoorbeeld een bepaalde kleur enorm populair is, dan is een andere kleur sneller te leveren door ons. Zelfs als deze later besteld is.

 

Ik heb per ongeluk de verkeerde kleur/geheugencapaciteit besteld, kan ik dit nog wijzigen?

Je bestelling wijzigen kan helaas niet, omdat we jouw toestelkeuze hebben vastgelegd. Je bestelling annuleren en opnieuw plaatsen kan altijd, maar dan kom je wel achteraan de wachtrij te staan. Controleer je bestelling dus goed!

 

Voor de meestgestelde vragen kun je terecht in ons FAQ topic. Hier kun je veel informatie vinden over de nieuwe iPhones en ook al jouw vragen stellen!

Mocht je nog vragen hebben over jouw bestelling of de levertijden, laat het dan hieronder weten. We helpen je er graag bij verder!


Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

109 reacties

Reputatie 5
Badge +6

Hi allemaal, zojuist heb ik de levertijden weer bijgewerkt. Check snel of dit ook invloed heeft op jouw bestelde toestel! 

Reputatie 5
Badge +6

Hi allemaal, zojuist heb ik de levertijden weer een update gegeven! Check snel of dit ook invloed heeft op jouw bestelling. Zodra er een nieuwe update is laat ik dat natuurlijk weten. 😊

Hi allemaal, zojuist heb ik de levertijden weer een update gegeven! Check snel of dit ook invloed heeft op jouw bestelling. Zodra er een nieuwe update is laat ik dat natuurlijk weten. 😊

Ik jeb gisteren de iphone 13 blauw 128 gb besteld omdat die direct leverbaar was. Nu staat er besteldatum 25/2 direct leverbaar. Betekend dat ik hem nu pas 25/ 2 krijg? Op de website staat nu ½ weken. 
dus wanneer kan ik hem nu verwachten?

Reputatie 7
Badge +12

Hey @An13 de levertijden zijn zojuist weer bijgewerkt. Van wat ik nu zie staat de levertijd op 2/3 weken, dus je kunt er vanuit gaan dat je tussen 10 en 17 februari bericht van AMP krijgt om de bezorgafspraak in te plannen. N.a.v. recente berichten die ik heb ontvangen verwacht ik stiekem misschien iets eerder, maar dat is altijd even afwachten natuurlijk. Laat je het me weten als je de bezorgafspraak hebt kunnen inplannen? Ik hoor het graag van je!

Hey @An13 de levertijden zijn zojuist weer bijgewerkt. Van wat ik nu zie staat de levertijd op 2/3 weken, dus je kunt er vanuit gaan dat je tussen 10 en 17 februari bericht van AMP krijgt om de bezorgafspraak in te plannen. N.a.v. recente berichten die ik heb ontvangen verwacht ik stiekem misschien iets eerder, maar dat is altijd even afwachten natuurlijk. Laat je het me weten als je de bezorgafspraak hebt kunnen inplannen? Ik hoor het graag van je!

Hoi

wel balen hoor , eerst neerzetten dat die direct leverbaar is, dan vanmorgen zien dat het 1 tot 2 weken duurt en dan nu weer 2 tot 3 weken. Geen goede informatie op de website als je besteld. Erg jammer want anders had ik wel de zwarte genomen die ook 1 tot 2 weken levertijd had.

Hey @An13 de levertijden zijn zojuist weer bijgewerkt. Van wat ik nu zie staat de levertijd op 2/3 weken, dus je kunt er vanuit gaan dat je tussen 10 en 17 februari bericht van AMP krijgt om de bezorgafspraak in te plannen. N.a.v. recente berichten die ik heb ontvangen verwacht ik stiekem misschien iets eerder, maar dat is altijd even afwachten natuurlijk. Laat je het me weten als je de bezorgafspraak hebt kunnen inplannen? Ik hoor het graag van je!

Hoi

wel balen hoor , eerst neerzetten dat die direct leverbaar is, dan vanmorgen zien dat het 1 tot 2 weken duurt en dan nu weer 2 tot 3 weken. Geen goede informatie op de website als je besteld. Erg jammer want anders had ik wel de zwarte genomen die ook 1 tot 2 weken levertijd had.

Er staat op de website nog steeds 1 tot 2 weken

Hey @An13 de levertijden zijn zojuist weer bijgewerkt. Van wat ik nu zie staat de levertijd op 2/3 weken, dus je kunt er vanuit gaan dat je tussen 10 en 17 februari bericht van AMP krijgt om de bezorgafspraak in te plannen. N.a.v. recente berichten die ik heb ontvangen verwacht ik stiekem misschien iets eerder, maar dat is altijd even afwachten natuurlijk. Laat je het me weten als je de bezorgafspraak hebt kunnen inplannen? Ik hoor het graag van je!

Hoi

wel balen hoor , eerst neerzetten dat die direct leverbaar is, dan vanmorgen zien dat het 1 tot 2 weken duurt en dan nu weer 2 tot 3 weken. Geen goede informatie op de website als je besteld. Erg jammer want anders had ik wel de zwarte genomen die ook 1 tot 2 weken levertijd had.

Er staat nog steeds 1 tot2 weken op de site 

Reputatie 5
Badge +6

Hi! 

Net op de valreep voor het weekend hebben we nog een update, kijk dus snel of dit ook invloed heeft op jouw toestel. Zodra er een nieuwe update is delen we dit natuurlijk!

Reputatie 5
Badge +6

Hi! 

Er is weer een nieuwe update, check snel of dit ook invloed heeft op jouw bestelling! 

Reputatie 7
Badge +12

Goedemiddag allen, vanaf vandaag zullen we geen updates meer in de specifieke iPhone-topics delen. Als je nog een vraag hebt over jouw bestelling dan kun je die natuurlijk altijd in een eigen topic aan ons stellen of onder de iPhone 13 F.A.Q.

Ik wens jullie nog een fijne dag!

Dit topic gaat op slot.