[Info] Levertijden Apple iPhone 13

  • 17 September 2021
  • 109 reacties
  • 36050 x bekeken
[Info] Levertijden Apple iPhone 13
Reputatie 1

Welkom bij het levertijdentopic van gloednieuwe iPhone 13! Hier vind je alle informatie over de levertijden en de levering van jouw nieuwe toestel. We werken de tabellen altijd meteen bij als er een update is. Hier zal je dus altijd de meest recente levertijden zien! 

 

Levertijden iPhone 13 

NB. De data onder 'Besteldatum' zijn vanaf-data. 


Deze levertijden zijn aangepast op 9 maart 10:05

 

Hoe kan het dat de leverdatum ineens verlaat is?

We proberen de leverdatum van je toestel zo nauwkeurig mogelijk te voorspellen. Het kan echter zo zijn dat ineens heel veel mensen hetzelfde toestel willen. Hierdoor duurt het langer voor we de toestellen bij iedereen geleverd krijgen.

 

Iemand die ik ken heeft het toestel al ontvangen, terwijl hij later besteld heeft. Hoe kan dit?

Onze regel is: bestel je de iPhone eerder, dan krijg je de iPhone ook eerder. Maar als bijvoorbeeld een bepaalde kleur enorm populair is, dan is een andere kleur sneller te leveren door ons. Zelfs als deze later besteld is.

 

Ik heb per ongeluk de verkeerde kleur/geheugencapaciteit besteld, kan ik dit nog wijzigen?

Je bestelling wijzigen kan helaas niet, omdat we jouw toestelkeuze hebben vastgelegd. Je bestelling annuleren en opnieuw plaatsen kan altijd, maar dan kom je wel achteraan de wachtrij te staan. Controleer je bestelling dus goed!

 

Voor de meestgestelde vragen kun je terecht in ons FAQ topic. Hier kun je veel informatie vinden over de nieuwe iPhones en ook al jouw vragen stellen!

Mocht je nog vragen hebben over jouw bestelling of de levertijden, laat het dan hieronder weten. We helpen je er graag bij verder!


Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

109 reacties

Het toestel zal het zeker waard zijn! Jij ook bedankt! 

Goedemiddag allemaal,

De levertijden in de tabel zijn zojuist aangepast, dus de meest actuele informatie is weer voor handen. 

Voor nu alvast een goed weekend!

Reputatie 7
Badge +12

Goedemiddag allemaal, de levertijden zijn zojuist bijgewerkt en zijn weer up to date. Wanneer er een nieuwe update voor handen is dan laten we dit natuurlijk weer direct weten! :smile: 

Reputatie 7
Badge +12

Hey allemaal, voor de iPhone 13 zijn er enkele levertijden gewijzigd. Check de levertijdentabel om te zien of er voor jou iets is veranderd.

Reputatie 7
Badge +12

Hey guys, voor de iPhone 13 zijn de levertijden bijgewerkt. Check de levertijdentabel om te zien of er voor jou iets is veranderd. 

Reputatie 7
Badge +12

Hi, de levertijden zijn zojuist weer bijgewerkt voor de iPhone 13.

Check de tabel om te zien of er voor jouw toestel iets is veranderd.

Fijn weekend! :smile:

Reputatie 5
Badge +6

Hi allemaal,

Op dit late tijdstip heb ik zojuist de levertijden geüpdatet. Zoals gewoonlijk staat het weer bovenaan!

Fijne avond!

Reputatie 7
Badge +12

Hey guys, de levertijden voor de iPhone 13 zijn weer up to date!

Check de tabel om te zien of er voor jouw toestel iets is veranderd.

hallo,

ik heb een iphone 13 128 GB besteld op 26 november 2021 → is vanaf dat datum 4-5 weken of vanaf de data die op de levertijd staat?

Hallo,

ik vind persoonlijk als je meer klanten wilt dan moet de bestellingen sneller moeten geleverd bij de klanten, ik vind het persoonlijk dat het te lang doet terwijl op de website staat voor 21.00 uur besteld morgen in huis?  

 

Reputatie 7
Badge +12

Goedemorgen, de levertijden voor de iPhone 13 zijn weer bijgewerkt!

Check de tabel om te zien of er voor jouw toestel iets is veranderd.

Reputatie 7
Badge +12

Hey @najouabel het aantal weken geldt vanaf het moment van bestellen. 

Het kan zijn dat het door jou gekozen toestel op voorraad is. Deze zou dan direct leverbaar moeten zijn, echter is het nu erg druk bij onze koeriersdienst AMP en ik leg graag uit waardoor dit komt.

Dit komt deels doordat er meer vraag dan aanbod is. Vandaar de langere levertijden. Maar ik leg ook graag uit wat er nog meer speelt. Misschien dat je het al had meegekregen, maar bij T-Mobile zijn er maatregelen getroffen (voorraad uit de winkels gehaald vanwege de velen berovingen), waardoor het bij AMP nóg drukker is geworden. De toestellen van T-Mobile worden nu namelijk ook bezorgd, in plaats van dat de klant het toestel direct in de winkel meeneemt.

Ik snap dat dit niet ideaal is, maar ik hoop je hiermee toch duidelijkheid te hebben gegeven. :smile:

Ik heb de iPhone 13 op 11-11-2021 besteld. Levertijden voor een witte variant was 2 tot 3 weken. Waar kan ik terugvinden wanneer er een bezorgafspraak zal worden gemaakt? Ik heb nog geen bericht gehad. 

Reputatie 7
Badge +12

Hey @LisetteS goed dat je je 06-nummer in je profiel hebt gezet! Je kunt zelf nergens terugvinden wanneer je precies een bezorgafspraak kunt maken, maar ik geef klanten wel een verwachtte datum. Uit ervaring weet ik dat 9/10 klanten op precies 3 weken na bestelling de mail ontvangt van AMP. In jouw geval zou dat gisteren zijn. Nu blijft het natuurlijk een schatting en kan het altijd iets langer duren. We werken de levertijden dagelijks bij, mocht hier geen vertraging in te zien zijn, dan verwacht ik dat je elk moment de mail zal ontvangen.

Laat je het me weten als je die hebt gehad? Ik hoor het graag! 

Reputatie 7
Badge +12

Hoi, voor de iPhone 13 zijn de levertijden bijgewerkt. Check de tabel om te zien of er voor jouw toestel iets is veranderd.

Fijn weekend! :smile:

Ik heb de iPhone 13 op 11-11-2021 besteld. Levertijden voor een witte variant was 2 tot 3 weken. Waar kan ik terugvinden wanneer er een bezorgafspraak zal worden gemaakt? Ik heb nog geen bericht gehad. 


 

Heb jij al een bericht gekregen? Ik heb op 12-11 besteld en heb nog niks gehoord!

Ik heb de iPhone 13 op 11-11-2021 besteld. Levertijden voor een witte variant was 2 tot 3 weken. Waar kan ik terugvinden wanneer er een bezorgafspraak zal worden gemaakt? Ik heb nog geen bericht gehad. 


 

Heb jij al een bericht gekregen? Ik heb op 12-11 besteld en heb nog niks gehoord!

Nee helaas nog geen bericht gehad:(

Reputatie 7
Badge +12

Hoi, voor de iPhone 13 zijn de levertijden bijgewerkt. Check de tabel om te zien of er voor jouw toestel iets is veranderd.

Reputatie 7
Badge +12

Hoi, voor de iPhone 13 zijn de levertijden nogmaals bijgewerkt. Check de tabel om te zien of er voor jouw toestel iets is veranderd.

Hey @LisetteS goed dat je je 06-nummer in je profiel hebt gezet! Je kunt zelf nergens terugvinden wanneer je precies een bezorgafspraak kunt maken, maar ik geef klanten wel een verwachtte datum. Uit ervaring weet ik dat 9/10 klanten op precies 3 weken na bestelling de mail ontvangt van AMP. In jouw geval zou dat gisteren zijn. Nu blijft het natuurlijk een schatting en kan het altijd iets langer duren. We werken de levertijden dagelijks bij, mocht hier geen vertraging in te zien zijn, dan verwacht ik dat je elk moment de mail zal ontvangen.

Laat je het me weten als je die hebt gehad? Ik hoor het graag! 

Hoi, inmiddels zijn er 3 weken wachten voorbij. Helaas heb ik nog geen berichtje ontvangen voor een bezorgafspraak. Ik zie ook geen langere levertijd voor de witte iPhone. Is er al wat meer bekend hierover? 

3 weken geleden de iphone 13 wit 128gb besteld met de levertijd 2-3 weken. Nog steeds niets gehoord. Wanneer krijg ik deze binnen? 
 

alvast bedankt 

Hoii, ik heb op 7/12 een iPhone 13 zwart 128GB. Ik heb nu geen telefoon en ga op 26/12 op vakantie, zou het volgens de verwachte leveringsdatum mogelijk zijn om toch een telefoon mee te nemen op vakantie (dus of mijn telefoon volgens verwachting vóór 26/12 bezorgd wordt). Telefoonnummer: [verwijderd door moderator].

groetjes Michelle van Pelt

@Michellevp . Je bent nieuw hier op het forum en hebt waarschijnlijk niet alle topics gelezen, maar ik denk dat je teleurgesteld zult worden. Zoals in het eerste topic staat is de levertijd 2-3 weken van af je besteldatum. De ervaring laat zien dat de laatste waarde meestal op het nippertje gehaald wordt, voor jou dus 7 december + 3 weken is 28 december. Daar komt bij dat de koeriersdienst wegens grote drukte ook meestal meer dan een week nodig heeft, dus ik verwacht dat je misschien in de eerste of tweede week van het nieuwe jaar je telefoon krijgt.

Gevraagd of ze mee konden denken in een oplossing want ik ben al 3,5 week aan het wachten terwijl het 2-3 weken zou duren. De reactie van de helpdesk was dat ze niet konden toveren. Sorry maar ik ben al jaren lang klant. Dit is dus geen nette oplossing. 

Reputatie 7
Badge +12

Een medewerker van de klantenservice heeft geen invloed op de verdeelsleutel van toestel fabrikanten. Omdat zij geen invloed kunnen uitoefenen op het logistieke proces was dat het enigste juiste antwoord wat ze konden geven.