Hey guys,
In de levertijdentabel zijn er zojuist levertijden aangepast. Je kunt dus in het eerste bericht de meest actuele levertijden van de iPhone 13 vinden.
Wanneer er een nieuwe update te delen is dan laten we het gelijk weer weten!
Moet ik nou serieus nog een week wachten
dat vind ik echt veel , ik heb nu totaal 5 weken gewacht .
Hey @yasminrh goed dat je je 06-nummer in je profiel hebt gezet! Ik heb je bestelling er eens bij gepakt en ik zie dat je op 29 september je bestelling hebt gedaan. Je zit nu dus in week 3 en ik zie dat de levertijd 4-5 weken is voor het door jouw gekozen toestel. Ik verwacht daarom dat je tussen 25 okt en 1 nov de bezorgafspraak en het toestel kunt verwachten. Op 1 november is het namelijk precies 4 weken en ik ontvang veel berichten van andere klanten dat ze tegen de 'einddatum’ van hun levertijd de bezorging hebben kunnen inplannen, dus dit verwacht ik ook voor jou. Ik snap dat voelt alsof je al langer dan 3 weken wacht, maar ik hoop dat je nog héél even geduld hebt!
Ik had het op 27 september besteld (online) en via telefoon die vrouw zei dat ik over twee weken zou ik een bericht krijgen maar nu is het meer dan 3 weken en heb niks binnen gekregen als het echt lang duurt dan hoef ik het niet meer dan kan ik bij MediaMarkt bestellen dan krijg ik h over 3 dagen binnen
Hi,
Zojuist zijn er levertijden in de levertijdentabel aangepast. Je kunt dus in het eerste bericht de meest actuele levertijden van de iPhone 13 vinden.
Wanneer er een nieuwe update te delen is dan laten we het gelijk weer weten!
hallo, ik heb de mijne 4 oktober besteld. roze variant. 2-3 weken vond ik al behoorlijk lang en zou inmiddels een mail moeten hebben maar nu hoor ik 4-5 weken. moet ik nog 2-3 weken wachten? Mevrouw aan de telefoon zei dat ik deze week een mail kan verwachten, snap niet hoe het ziet.
Hi,
Zojuist zijn er levertijden in de levertijdentabel aangepast. Je kunt dus in het eerste bericht de meest actuele levertijden van de iPhone 13 vinden.
Wanneer er een nieuwe update te delen is dan laten we het gelijk weer weten!
Hoi kan je mij ook helpen?
Hi, Zojuist heb ik de levertijden in de levertijdentabel aangepast. Je kunt dus in het eerste bericht de meest actuele levertijden van de iPhone 13 vinden. Wanneer er een nieuwe update te delen is dan laten we het gelijk weer weten!
Hi,
Zojuist zijn er levertijden in de levertijdentabel aangepast. Je kunt dus in het eerste bericht de meest actuele levertijden van de iPhone 13 vinden.
Wanneer er een nieuwe update te delen is dan laten we het gelijk weer weten!
Ik heb afgelopen donderdag 21-10 iPhone 13 roze 128GB besteld. Duurt het vanaf deze datum nog 4-5 weken? Of vanaf de bestel datum 29-09 dus dat de lever tijd rond 02-11 is?
Hi allemaal, zojuist heb ik de levertijden geüpdatet! De meest recente versie staat dus boven aan! Zodra er nieuwe updates zijn, laten wij dat weten.
kan iemand mij nou helpen? Hier word ik echt boos om. Ik heb mijne 4 oktober besteld. maar tot heden niets gehoord...
Hi allemaal, zojuist heb ik de levertijden van de iPhone 13 geüpdatet! Zodra we nieuwe informatie hebben wordt dit topic weer geüpdatet.
Hi,
Zojuist zijn er levertijden in de levertijdentabel aangepast. Je kunt dus in het eerste bericht de meest actuele levertijden van de iPhone 13 vinden.
Wanneer er een nieuwe update te delen is dan laten we het gelijk weer weten!
Hi allemaal,
Op dit moment worden er de nodige wijzigingen doorgevoerd in alle bestellingen die geplaatst zijn en het kan zo zijn dat de verwachte levertijden niet gehaald worden.
Dit heeft geen enkele invloed op jouw plek in de wachtrij en wij doen ons best om op zo snel mogelijk duidelijkheid te krijgen en zodra we weer nieuws hebben laten wij dit uiteraard weten! Excuses voor de eventuele verwarring en alvast bedankt voor je begrip!
Hi allemaal, zojuist zijn de levertijden weer geüpdatet. Zoals gewoonlijk staan de recente levertijden weer bovenaan!
Ik snap niet hoe die besteldatum werkt. Er stond eerst bij het blauwe model 128 gb dat de wachttijd 2-3 weken was vanaf besteldatum 23 oktober. Nu is er een updatey gekomen en staat er vanaf besteldatum 11 oktober.
Moet die datum niet oplopen?
Hi @arwinv, wij proberen altijd zo nauwkeurig mogelijk alles in te schatten. Alleen soms kan het nog wel eens voorkomen dat het achteraf toch iets langer duurt dan we hadden gehoopt. Ik hoop natuurlijk dat je het toestel snel ontvangt en ervan kan gaan genieten! Mocht je willen dat ik met je meekijk, wil je mij dan een DM sturen?
Hi allemaal,
Zojuist zijn de levertijden weer geüpdatet. Zoals gewoonlijk staan de recente levertijden weer bovenaan!
Ik wens jullie allemaal een fijn weekend toe!
Hi allemaal,
Zojuist heb ik de levertijden weer geüpdatet, zoals gewoonlijk staan ze weer bovenaan!
Als er nieuwe updates zijn, laat ik dat natuurlijk direct weten.
Hi allemaal,
Zojuist heb ik de levertijden weer geüpdatet, zoals gewoonlijk staan ze weer bovenaan!
Als er nieuwe updates zijn, laat ik dat natuurlijk direct weten.
Fijn!
Ik check het elke dag, dus bedankt voor het frequent updaten. Ik kijk onwijs uit naar m’n nieuwe 13 (128GB Blauw)! 10 Nov besteld, dus ik moet nog 1 tot 2 weken geduld hebben, nu al zin in dat mailtje van AMP ;)
Hi allemaal,
Zojuist heb ik de levertijden weer geüpdatet, zoals gewoonlijk staan ze weer bovenaan!
Als er nieuwe updates zijn, laat ik dat natuurlijk direct weten.
Fijn!
Ik check het elke dag, dus bedankt voor het frequent updaten. Ik kijk onwijs uit naar m’n nieuwe 13 (128GB Blauw)! 10 Nov besteld, dus ik moet nog 1 tot 2 weken geduld hebben, nu al zin in dat mailtje van AMP ;)
Graag gedaan, Rick! Ik hoop dat je er heel veel plezier mee gaat hebben.
Leuk dat ze zo de levertijden laten zien, je dan een iPhone 13 zwart 256gb besteld waarbij staat dat ie direct leverbaar is. En dan krijg je van de leverancier te horen dat zij er ineens 2 weken over doen! Je verwacht dat je m de volgende dag hebt en dan kun je ineens weer 2 weken wachten.
Hey @Alis99 als een toestel direct leverbaar is snap ik heel goed dat je hem ook snel verwacht te ontvangen. Echter ligt het hier aan de situatie en drukte bij onze koeriersdienst. Het toestel is direct leverbaar, vandaar dat je ook direct de bezorgafspraak hebt kunnen maken, maar ik geef je graag meer uitleg over de langere levertijden.
Op dit moment is het erg druk bij onze koeriersdienst AMP waardoor het langer kan duren. Dit komt deels doordat er meer vraag dan aanbod is. Vandaar de langere levertijden. Maar ik leg ook graag uit wat er nog meer speelt. Misschien dat je het al had meegekregen, maar bij T-Mobile zijn er maatregelen getroffen (voorraad uit de winkels gehaald vanwege de velen berovingen), waardoor het bij AMP nóg drukker is geworden. De toestellen van T-Mobile worden nu namelijk ook bezorgd, in plaats van dat de klant het toestel direct in de winkel meeneemt.
Ik snap dat dit geen ideale situatie is, maar ik hoop dat ik hiermee toch iets meer duidelijkheid heb gecreëerd over de langere levertijden. Ik hoop dat je nog even geduld hebt en ik weet zeker dat je nieuwe toestel het straks helemaal waard zal zijn!
Ik begrijp het probleem, maar zorg dan dat je dat aantoont dat de levertijd bij de koeriersdienst langer duurt. Dan heb je ook geen teleurgestelde mensen.
Hey @Alis99 ik geef je feedback absoluut door bij mijn collega’s. Het zou inderdaad fijn zijn als dit eerder aangetoond kan worden! Bedankt!