[Info] Levertijden Apple iPhone 13

  • 17 September 2021
  • 109 reacties
  • 36050 x bekeken
[Info] Levertijden Apple iPhone 13

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

109 reacties

Waarom zijn sommige modellen wel leverbaar van de iPhone 13 en word daar niet over gesproken?

Waarom zijn sommige modellen wel leverbaar van de iPhone 13 en word daar niet over gesproken?

Omdat de verdeling van leveringen en bestellingen niet bij elkaar passen. 

Reputatie 7
Badge +12

Hoi @LisetteS ik zie dat je inderdaad al langer wacht dan de geschatte levertijd. Echter kan ik op dit moment ook alleen nog maar afwachten.. als ik iets voor je had kunnen doen had ik het met alle liefde gedaan! Wil je me de komende week op de hoogte houden of je bericht hebt gehad van AMP?

Hoi @LisetteS ik zie dat je inderdaad al langer wacht dan de geschatte levertijd. Echter kan ik op dit moment ook alleen nog maar afwachten.. als ik iets voor je had kunnen doen had ik het met alle liefde gedaan! Wil je me de komende week op de hoogte houden of je bericht hebt gehad van AMP?

Hoi @Marciano van Tele2, dank voor je bericht. Zodra ik bericht heb laat ik dit hier weten. AMP stuurt alleen een e-mail voor een bezorgafspraak toch? Ik check ook iedere dag mijn spam box hopende dat het bericht misschien daar terecht is gekomen. Stel dat AMP heeft gemaild en je ziet dit over het hoofd, krijg je dan een herinnering? 

Reputatie 7
Badge +12

Hi, de levertijden voor de iPhone 13 zijn bijgewerkt. Check de tabel om te zien of er voor jouw toestel iets veranderd is. 

Hi @Marciano van Tele2 ik heb vandaag bericht gehad en nu heb ik een afspraak kunnen maken op 14 januari.

Reputatie 7
Badge +12

Hey @LisetteS goed dat je voor de zekerheid al je inboxen checkt en super fijn om te horen dat je de afspraak hebt kunnen maken! Thanks dat je het me laat weten. Het is nog even wachten, maar ik weet zeker dat het het straks helemaal waard zal zijn! 

Reputatie 5
Badge +6

Hi allemaal, zojuist zijn de levertijden weer aangepast! Check snel of dit ook invloed heeft op jouw bestelling. 

Reputatie 5
Badge +6

Hi! Ik heb zojuist de levertijden weer aangepast, bekijk snel of dit ook invloed heeft op jouw toestel! 

Reputatie 5
Badge +6

Hi! Zojuist heb ik de levertijden weer aangepast, check snel of dit ook voor jouw toestel geldt! Fijne kerstdagen gewenst. 🎄

Reputatie 1

Goedemorgen, de levertijden in de levertijdentabel zijn zojuist aangepast. 

Zodra er een nieuwe update is, dan laat ik het uiteraard direct weten!

Reputatie 5
Badge +6

Hi allemaal, zojuist zijn de levertijden weer aangepast! Kijk snel of dit ook invloed heeft op jouw bestelling. 

 

Zodra er weer een update is, komt die natuurlijk jullie kant op! 😊

Reputatie 7
Badge +12

Hey allemaal, de beste wensen!

De levertijden voor de iPhone 13 zijn zojuist bijgewerkt. Check de tabel om te zien of er voor jouw toestel iets is veranderd.

Hoi, ik heb maandag 3 januari een iPhone 13 “middernacht” 128 GB besteld. Op de tabel die ik opgestuurd heb gekregen staat er dat die direct leverbaar is maar ik heb nog geen mailtje gehad dat hij opgestuurd is. Hoelang duurt dat ongeveer nog? 
 

met vriendelijke groet, 

 

Anouk

Reputatie 7
Badge +12

Hi, voor de iPhone 13 zijn de levertijden bijgewerkt! :smile:

Reputatie 7
Badge +12

Hey @Anouk12345 allereerst welkom op de Community!

Goed dat je je 06-nummer hebt ingevuld. Ik heb je bestelling erbij gepakt en ik zie dat de status al sinds 3 januari om 20:00 uur staat op ‘In afleverproces koerier’. Heb je helemaal geen mail ontvangen? Zou je je spam box eens kunnen controleren? Ik hoor het graag van je! :smile:

Hoi Marciano, 

Bedankt voor je snelle reactie op mijn berichtje. 
Ik heb nog een keer in mijn spam inbox gekeken maar daar staat ook niks in. 
Ik heb alleen mailtje gehad toen ik de bestelling had gedaan en dat die goed was ontvangen. 

In die mail stond ook dit:

We gaan direct voor je aan de slag.

Je ontvangt een email van PostNL met een Track & Trace code om je bestelling te volgen

Ik heb ook geen mailtje gehad dat mijn telefoon bij de koerier is. 


met vriendelijke groet. 

Anouk

En ik zie nu dat de levertijden zijn aangepast maar dat is bij bestelling vanaf 5 Jan en ik heb op 3 Jan besteld

En ik zie nu dat de levertijden zijn aangepast maar dat is bij bestelling vanaf 5 Jan en ik heb op 3 Jan besteld

Nou ik zit met ook heel iets raars heb vanochtend rond 7.30 men Abo verlengt met de iPhone 13 zwart 128 was direct leverbaar maar medewerkers in de chat zeggen is niet leverbaar en hier op het forum die ik van hun kreeg staat dat de 128 gb zwart gewoon leverbaar is nou ja weet het ff niet hoor

Reputatie 7
Badge +12

Hi, voor een enkel iPhone 13 toestel zijn de levertijden bijgewerkt. Check de tabel of er voor jouw toestel iets is veranderd! 

Reputatie 7
Badge +12

Hoi allemaal, de levertijden voor de iPhone 13 zijn zojuist bijgewerkt. Dit keer is de levertijd van de 'Sterrenlicht’ 128GB aangepast. 

Zodra er een nieuwe update is, passen we de tabel weer aan!

Welkom bij het levertijdentopic van gloednieuwe iPhone 13! Hier vind je alle informatie over de levertijden en de levering van jouw nieuwe toestel. We werken de tabellen altijd meteen bij als er een update is. Hier zal je dus altijd de meest recente levertijden zien! 

 

Levertijden iPhone 13 

NB. De data onder 'Besteldatum' zijn vanaf-data. 


Deze levertijden zijn aangepast op 11 januari 14:45

 

Hoe kan het dat de leverdatum ineens verlaat is?

We proberen de leverdatum van je toestel zo nauwkeurig mogelijk te voorspellen. Het kan echter zo zijn dat ineens heel veel mensen hetzelfde toestel willen. Hierdoor duurt het langer voor we de toestellen bij iedereen geleverd krijgen.

 

Iemand die ik ken heeft het toestel al ontvangen, terwijl hij later besteld heeft. Hoe kan dit?

Onze regel is: bestel je de iPhone eerder, dan krijg je de iPhone ook eerder. Maar als bijvoorbeeld een bepaalde kleur enorm populair is, dan is een andere kleur sneller te leveren door ons. Zelfs als deze later besteld is.

 

Ik heb per ongeluk de verkeerde kleur/geheugencapaciteit besteld, kan ik dit nog wijzigen?

Je bestelling wijzigen kan helaas niet, omdat we jouw toestelkeuze hebben vastgelegd. Je bestelling annuleren en opnieuw plaatsen kan altijd, maar dan kom je wel achteraan de wachtrij te staan. Controleer je bestelling dus goed!

 

Voor de meestgestelde vragen kun je terecht in ons FAQ topic. Hier kun je veel informatie vinden over de nieuwe iPhones en ook al jouw vragen stellen!

Mocht je nog vragen hebben over jouw bestelling of de levertijden, laat het dan hieronder weten. We helpen je er graag bij verder!

De levertijden kloppen niet van de iphone 13 middernacht 128gb.

Ik heb op 5 januari die iphone besteld en toen was hij ‘direct leverbaar’, vervolgens is die levertijd veranderd naar ‘1 tot 2 weken’ en gisteren kreeg ik een bericht van de koerier dat 26 januari de datum is waarop de koerier mijn telefoon op zijn vroegst kon leveren. Dus de levertijd is in totaal 3 weken..

Reputatie 7
Badge +12

Hey allemaal, de levertijden voor de iPhone 13 zijn zojuist bijgewerkt. Check de tabel om te zien of er voor jouw toestel iets is veranderd.

Reputatie 7
Badge +12

Hey @matthewbld allereerst goed om te horen dat je de bezorgafspraak hebt ingepland! De levertijd gaat in dit geval of het toestel op voorrraad is. Dat je toestel pas later geleverd wordt komt door de drukte bij onze koerier, maar die kunnen wij van tevoren niet inschatten. Ik hoop natuurlijk dat deze tijdelijke drukte snel is ingehaald, zodat we een meer accurate levertijd kunnen geven incl. bezorging. 

Reputatie 7
Badge +12

Hoi allemaal, de levertijden van de iPhone 13 zijn zojuist bijgewerkt. 

Als er een nieuwe update is, passen we de tabel weer aan!