beantwoord

Hardware factuur Samsung Galaxy S22

  • 4 April 2022
  • 6 reacties
  • 93 x bekeken

Vorige week heb ik mijn Samsung Galaxy S22 ontvangen, alleen heb ik hier geen hardware factuur bijgekregen. Graag zou ik deze alsnog willen ontvangen, zodat ik zsm mijn Galaxy Buds kan claimen. Kan een moderator mij hiermee helpen? :-)

icon

Beste antwoord door Mandy_h 5 April 2022, 13:37

Bekijk origineel bericht

6 reacties

Vorige week heb ik mijn Samsung Galaxy S22 ontvangen, alleen heb ik hier geen hardware factuur bijgekregen. Graag zou ik deze alsnog willen ontvangen, zodat ik zsm mijn Galaxy Buds kan claimen. Kan een moderator mij hiermee helpen? :-)

 

Je kan deze ook via de chat aanvragen, ik heb de factuur binnen 1 dag ontvangen via de mail.

 

Vorige week heb ik mijn Samsung Galaxy S22 ontvangen, alleen heb ik hier geen hardware factuur bijgekregen. Graag zou ik deze alsnog willen ontvangen, zodat ik zsm mijn Galaxy Buds kan claimen. Kan een moderator mij hiermee helpen? :-)

 

Je kan deze ook via de chat aanvragen, ik heb de factuur binnen 1 dag ontvangen via de mail.

 

Dat wilde ik ook doen, alleen wanneer ik de chat wil openen geeft de pagina aan dat mijn verbinding niet privé is en kwaadwillende gebruikers mogelijk gegevens van mij proberen te stelen… Dus ik kan de chat niet openen. Vandaar dat ik maar een topic heb aangemaakt.

Reputatie 7
Badge +12

Hey Mandy, allereerst van harte welkom op onze Community!

Goed dat je ons hebt gevonden. Ik fix de hardware factuur direct voor je.

Stuur me even een privébericht met je IMEI-nummer, type toestel, e-mailadres en ordernummer. Dan verschijnt ie heel binnenkort in je mailbox.

Zodra je hem hebt ontvangen, zou je dan hieronder op '’Reageer willen klikken en laten weten dat je hem hebt ontvangen? Op die manier zal het voor andere bezoekers ook makkelijker worden om te zien hoe ze hun hardware factuur kunnen opvragen. 

Alvast bedankt en ik zie je berichtje graag tegemoet! 😊

Vanochtend rond half 11 heb ik mijn hardware factuur ontvangen. Direct de Galaxy Buds aangevraagd en nu hopen dat ik ze snel krijg.😊

 

Dank voor de snelle hulp @Marciano van Tele2 !

Reputatie 5
Badge +6

Goed geholpen door de moderator 😃

Reputatie 7
Badge +12

Superfijn om te horen dat je hem hebt ontvangen, Mandy!

Ik hoop ook dat je je gloednieuwe Buds snel ontvangt en alvast heel veel plezier ermee. En uiteraard geen dank, fijn dat ik zo snel kon helpen. 😎

Thanks @carbear, ik doe m'n best! 💪🏻

Reageer