Sticky Info

Hardware factuur opvragen

  • 13 April 2022
  • 28 reacties
  • 734 x bekeken
Hardware factuur opvragen
Reputatie 7
Badge +12

Vaak bieden fabrikanten promoties aan in de vorm van toffe cadeaus en accessoires. Om deze cadeaus te claimen heb je je Hardware Factuur nodig, maar hoe kom je hier nu precies aan? In dit topic vertellen we je hoe en waar je deze opvraagt!

 

Waarschijnlijk ben je in dit topic terechtgekomen omdat je een pre(order) hebt gedaan van een toestel en je nu gebruik wil maken van een mooie actie die de fabrikant aanbied. Denk hierbij aan gratis Galaxy Buds van Samsung of een prachtige TV en Soundbar van Xiaomi. Of je nu je Hardware Factuur nodig hebt voor het claimen van toffe cadeaus of om een andere reden, wij snappen dat je hem zo snel mogelijk wil ontvangen en daar helpen wij je met alle plezier bij.
 



Ik heb mijn toestel ontvangen, maar ik mis de Hardware Factuur

Allereerst tof om te horen dat je je nieuwe toestel hebt ontvangen. Dat is altijd een heerlijk moment! Nu ben je waarschijnlijk naar de promotiepagina van Samsung of Xiaomi gegaan en kwam je erachter dat je nog niet de juiste documenten hebt om in aanmerking te komen voor die toffe cadeaus. Geen zorgen, je bent hier op de juiste plek om het juiste document op te vragen – jouw Hardware Factuur.

 

Hoe vraag ik mijn Hardware Factuur op?

Je vraagt je Hardware Factuur gemakkelijk en snel bij ons op. Dit doe je door onder dit topic te reageren. Geef hier aan dat je de Hardware Factuur van jouw toestel wil ontvangen. Onze moderators zullen je vragen een privébericht te sturen met de volgende gegevens:

  • IMEI-nummer
  • Type toestel
  • E-mailadres
  • Ordernummer

Let op: Stuur niet ongevraagd een privébericht naar ons. Degene die beschikbaar is zal z.s.m. bij je komen. Zo voorkom je dat je een privébericht stuurt naar een moderator die misschien helemaal niet aanwezig is.

 

Hoe lang duurt het voordat ik mijn Hardware Factuur ontvang?

Wij vragen de Hardware Factuur voor je op bij onze collega’s. Uit ervaring weten wij dat deze vaak dezelfde dag nog verstuurd wordt. Mochten wij hem eind van de middag voor je opvragen, dan is de kans groot dat je hem de volgende dag in je mailbox ontvangt.

 

Hoe lang duurt het voordat ik mijn cadeaus in huis heb?

Wij weten niet hoe lang het duurt voordat je je cadeaus ontvangt. De actie loopt namelijk via de fabrikant. Neem contact met hen op voor vragen over de bezorging.
 

Heb je een andere vraag over de Hardware Factuur? Stel ze gerust hieronder!


28 reacties

L.S.

Om van de Buds promo gebruik te maken heb ik een aankoop bewijs nodig ( hardware factuur )

Het gaat om onderstaand toestel.

[Verborgen door moderator]

Alvast bedankt,

Eitze

Reputatie 7
Badge +12

Hey @Remmiebem thanks voor je bericht! Ik heb je gegevens even verborgen. Zou je even je 06-nummer in je profiel willen zetten of deze via een privébericht willen sturen? Dan vraag ik je hardware factuur direct voor je op! 😄

Ik zou ook graag mijn aankoopfactuur willen ontvangen. Zo kan ik ook mijn buds gaan aanvragen.

 

Alvast bedankt!

Hallo, ik zou graag mijn toestel factuur ontvangen I.v.m. de galaxy watch promotie.

Alvast bedankt!

Reputatie 7
Badge +12

Hey @Skeulers en @Siebevdm stuur mij even een privebericht met je ordernummer, IMEI-nummer, type toestel en e-mailadres. Dan zorg ik dat jullie je hardware factuur z.s.m. ontvangen! 😄

Hi, graag zou ik een hardware factuur willen krijgen vanwege mijn inboedelverzekering.

 

Kunnen jullie mij helpen!

Reputatie 5
Badge +6

Hi @fixert

Natuurlijk kunnen wij je helpen! Wil je mij de volgende gegevens opsturen, via een DM? 

  • IMEI-nummer
  • Type toestel
  • E-mailadres
  • Ordernummer

Dan ga ik voor je aan de slag! 😎

Hi @fixert

Natuurlijk kunnen wij je helpen! Wil je mij de volgende gegevens opsturen, via een DM? 

  • IMEI-nummer
  • Type toestel
  • E-mailadres
  • Ordernummer

Dan ga ik voor je aan de slag! 😎

Heb een privebericht gestuurd, nog steeds geen reactie.

Reputatie 5
Badge +6

Hi @fixert

Dat klopt inderdaad! Ik was een paar daagjes vrij. Maar geen zorgen, ik heb net op je bericht geantwoord! Spreek ik je daar verder? 😊

Ik wil ook graag een factuur ontvangen.

Reputatie 7
Badge +12

Hey @ztefan, stuur mij even een privebericht met je 06-nummer, ordernummer, IMEI-nummer, type toestel en e-mailadres. Dan zorg ik ervoor dat je je hardware factuur z.s.m. ontvangt! 😄

Graag wil ik een factuur ontvangen.

Reputatie 7
Badge +12

Hey @Knuspikop, stuur me even een privébericht met je:

  • IMEI-nummer
  • Type toestel
  • E-mailadres
  • Ordernummer

Dan zorg ik ervoor dat 'ie zo snel mogelijk naar je toe komt! 😄

Hey @Knuspikop, stuur me even een privébericht met je:

  • IMEI-nummer
  • Type toestel
  • E-mailadres
  • Ordernummer

Dan zorg ik ervoor dat 'ie zo snel mogelijk naar je toe komt! 😄

Ik heb hem al ontvangen! Dankjewel! 

Graag wil ik een Hardware factuur opvragen

Reputatie 3
Badge +1

Hi @dhesium,

Hiervoor moeten wij een aantal checks met je doorvoeren, zodat wij dit naar je toe kunnen opsturen. Je kan mij hiervoor een privébericht sturen, maar als je het direct geregeld wilt hebben adviseer ik je om telefonisch contact op te nemen. Dit kan je doen naar 020 754 4444.

Groetjes,
Manouk

Graag wil ik een Hardware factuur opvragen van de aanschaf van mijn samsung galaxy s23 ultra

Graag wil ik de hardware factuur voor de Galaxy s23 Ultra aanvragen 

Reputatie 7
Badge +12

Hey @rood2003 en @Ajdk, tof om te zien dat jullie het juiste topic hebben gevonden om je hardware factuur op te vragen. Ik heb voor jullie allebei de aanvraag klaarstaan en ik heb jullie allebei per SMS een verificatiecode gestuurd. Geef deze via een privébericht aan me door en dan hebben jullie je hardware factuur binnen no time binnen om die cadeaus te claimen! 💪🏻

Graag zou ik ook mijn hardware factuur willen ontvangen voor mij bestelling Samsung s23 ultra 

klantnummer: 

[verborgen door moderator]

bestelnummer 123751183

 

met vriendelijke groet 

 

duran Wickerhoff

Reputatie 7
Badge +12

Hey @Duranwickerhoff, mooi toestel heb je gekozen! Ik heb je klantnummer verborgen, deze stond namelijk openbaar. Stuur mij even een privébericht met het IMEI-nummer van je telefoon, dan zorg ik ervoor dat de hardware factuur zo snel mogelijk jouw kant op komt! 

Ik heb vandaag de S23 Ultra mogen ontvangen en zou ook graag de hardware factuur willen krijgen 😊

Ik heb de S23 Ultra mogen ontvangen en zou graag de hardware factuur willen krijgen!

Reputatie 7
Badge +12

Hey @Robbert1984 en @Tommie1611, super om te lezen dat jullie je S23 Ultra hebben ontvangen. Ik heb jullie allebei een verificatiecode per SMS gestuurd. Willen jullie deze en het IMEI-nummer van jullie toestel via een privébericht naar me sturen? Dan zorg ik ervoor dat de hardware factuur er zo snel mogelijk aankomt! 💪🏻

Ik heb ook mijn S23 ultra ontvangen en zou graag de factuur krijgen.

Alvast bedankt!

Reageer