Vorige maand heb ik mijn abonnement verlengd met nieuw toestel. Ik heb alleen geen hardwarefactuur gekregen, welke nodig is voor de speaker actie.
Eerst heb ik hier gezocht. Ik zag ergens dat hij na 3 dagen verstuurd zou worden.
Na een week toch maar gebeld. Toen werd me verteld dat er binnen een week na aankoop een factuur gestuurd zou worden. Ik zou hem die dag of de volgende dag krijgen. Niet dus.
Toen enkele dagen later via de chat contact gezocht. Het kostte 20 min om überhaupt uit te leggen dat ik simpel een aankoopbewijs wilde. Af en toe dacht ik nog steeds met een chatbot te maken te hebben. De medewerker zei toen het aankoopbewijs gemailed te hebben, maar ik ontving niets. Ook niet in de spam. Toen is er maar een ticket voor de technische dienst ingestuurd, maar dat zou weer een week duren.
Na een week maar weer gebeld. En deze medewerker vertelde me dat ze niet eens kunnen versturen vanwege de privacy. De technische dienst zal nog eens 2 weken op zich laten wachten.
Als ik eind van de maand geen hardwarefactuur/aankoopbewijs heb, ontbind ik de aankoop. Er wordt immers geadverteerd met een actie die ik nu niet kan aanvragen.