beantwoord

Garantie met scheur op de achterkant van iPhone 8

  • 5 March 2019
  • 4 reacties
  • 611 x bekeken

Ik was van plan om mijn iphone 8 onder garantie op te sturen omdat het geluid van de luidsprekers niet naar behoren werken. Helaas in de periode dat ik een vervangend toestel aan het zoeken was heb ik hem laten vallen en nu zit er een scheur in de glazen achterkant. Zijn alle reparatiekosten nu voor eigen rekening of kan ik de luidsprekers nog laten repareren onder garantie?
icon

Beste antwoord door Petra van Tele2 6 March 2019, 11:24

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

4 reacties

Reputatie 2
Voor eigen rekening: zelfs als het geluid van de luidsprekers niet naar behoren werkt, kan je niet meer vaststellen of dit door de valpartij komt of niet. Helaas.
Reputatie 4
Hallo Gijs,

Wat jammer zeg dat je toestel juist nu is gevallen.
De garantie vervalt over het algemeen wanneer er sprake is van een gebarsten scherm, diepe krassen, val- en stootschade, verbuigingen of vochtschade of als je het toestel een keer heeft laten repareren door een derde partij.
Indien de reparatie buiten de garantie valt, dan kan je een offerte van de reparatiekosten verwachten.

Meer informatie en je toestel aanmelden voor reparatie kan hier: Toestelreparatie

Groet Petra
Reputatie 4
Is het al gelukt Gijs of heb je nog vragen? Ik hoor het graag.

Groet Petra
Reputatie 4
Omdat ik geen antwoord meer heb ontvangen ga ik dit topic sluiten. Mochten er nog vragen zijn dan kun je een nieuw topic openen.

Fijne dag! Groet Petra