FAQ en levertijden Apple iPhone 14 | 14 Plus | 14 Pro | 14 Pro Max

  • 7 September 2022
  • 108 reacties
  • 91933 x bekeken
FAQ en levertijden Apple iPhone 14 | 14 Plus | 14 Pro | 14 Pro Max
Reputatie 7
Badge +12

Attentie Apple lovers, het is weer zover! Na veel speculatie heeft Apple weer 4 prachtige iPhone-toestellen gelanceerd!  

 

In dit topic vind je de veel gestelde vragen over de iPhone 14, iPhone 14 Plus, iPhone 14 Pro en iPhone 14 Pro Max. De iPhone-toestellen zijn tijdens de Apple Keynote onthuld en uiteraard vertellen wij je alles over hoe jij je iPhone 14 zo snel mogelijk in handen kunt krijgen.

 


 

GEWELDIG NIEUWS! Vanaf vrijdag 9 september om 14:00 uur kun je jouw iPhone 14, iPhone 14 Plus, iPhone 14 Pro en iPhone 14 Pro Max in de pre-sale bestellen. Dit kan betekenen dat je een van de allereerste bent!

 

Actuele levertijden Apple iPhone 14

iPhone 14

iPhone 14 Plus

iPhone 14 Pro

iPhone 14 Pro Max

 

De iPhone levertijden topics zijn gesloten, omdat deze over het algemeen allemaal direct leverbaar zijn. Het kan voorkomen dat specifieke modellen een levertijd hanteren. Bekijk hiervoor de website of neem contact met ons op!

 

Hoe kan ik mijn iPhone bestellen? 

Vanaf 9 september kun je jouw iPhone heel eenvoudig en snel bestellen!  
► Verlenging: Ga snel naar MijnTele2(via laptop of computer), zodat je direct kunt verlengen!  
► Nieuw abonnement: Je kunt gelijk naar onze webshop om jouw nieuwe iPhone te bestellen! 

 

Bestelling en levering 

Zodra het toestel op voorraad is ontvang je automatisch een e-mail om een bezorgafspraak te maken. Via www.mijnafspraak.nl kun je vervolgens zelf een bezorgdag kiezen. We informeren je hierover zowel vóór als na je bestelling. 
 
We delen de actuele levertijden met jullie via onze Community. Zodra deze informatie bekend is, zullen we het levertijdentopic ook van een update voorzien. Let op: plan je afspraak met AMP zodra je de mail hebt ontvangen. Des te sneller heb je het toestel in huis. 

 

Bezorging via PostNL: 
Je ontvangt een e-mail met daarin de bezorgdatum. Via de PostNL app kun je eventueel een andere datum kiezen.

We delen de actuele levertijden met jullie via onze Community. Zodra deze informatie bekend is, zullen we dit topic ook van een update voorzien. Let op: plan je afspraak met AMP zodra je de mail hebt ontvangen. Des te sneller heb je het toestel in huis. 

 

Hoe kan het dat 'mijn buurman' de nieuwe iPhone eerder heeft ontvangen, terwijl ik eerder heb besteld? 

We leveren de toestellen uit op basis van het tijdstip van bestellen. Ook gaat dit op basis van het type toestel, de kleur en het aantal GB geheugen. Dit kan betekenen dat je wellicht een erg populaire variant hebt en dan kan het langer duren voor het toestel geleverd wordt.  
 
Hoe eerder je de bestelling geplaatst hebt, hoe eerder je het toestel ontvangt. Hier zijn we strikt in. Maar doordat sommigen eerder bezorgafspraken maken met de koerier en anderen later, of doordat mensen niet thuis zijn bij de bezorging, kán het gebeuren dat iemand die later besteld heeft, het toestel eerder ontvangt. 

 

Ik heb een iPhone besteld, maar nog geen bevestiging via e-mail ontvangen! 

Door de drukte kan het langer duren voor je een bevestiging(smail) ontvangt. Binnen 48 uur na het plaatsen van je bestelling ontvang je deze e-mail. Dit is niet de e-mail die je van onze bezorgpartner AMP krijgt om een bezorgafspraak te maken. Het gaat hier dus om de bevestiging van je bestelling. 
 
Heb je de bevestiging niet ontvangen na 48 uur? Check dan eerst even jouw spambox. Staat de bevestigingsmail daar niet? Laat dan even een bericht achter in dit topic. 
 
Je krijgt een e-mail vanuit AMP zodra de telefoon bij de koerier ligt, dit kan enkele dagen/weken duren. Dit is namelijk afhankelijk van de levertijd van jouw toestel. Zodra jouw toestel bij de koerier ligt krijg je een e-mail. Met behulp van deze e-mail kan je een bezorgafspraak maken. Zelf contact opnemen met AMP Logistics zal geen extra informatie opleveren. Zolang de telefoon door ons nog niet naar hen is verzonden, hebben zij ook geen informatie over de bezorgdatum. 

 

Als ik de betaling voor mijn bestelling probeer te voldoen, dan krijg ik de melding ‘Ongeldig betalingsverzoek’. Wat nu? 

Betalen van je bestelling en de thuiskopieheffing kan via iDeal, creditcard of betalen bij ontvangst. Moet je betalen, maar maak je geen keuze voor de betaalwijze? Dan zetten we deze na 2 uur automatisch op 'betalen bij ontvangst'. Je kunt het bedrag dan pinnen bij de koerier. Als je na 2 uur een keuze wilt maken voor de betaalwijze, krijg je de melding 'Ongeldig betalingsverzoek'. Je kunt dan betalen aan de deur als jouw toestel wordt geleverd. 

 

Ik heb een iPhone besteld en mijn contract is al afgelopen of loopt binnenkort af. Nu zie ik dat de startdatum veel later is. Hoe kan dat? 

Geen zorgen: de startdatum sluit straks naadloos aan op jouw huidige contract als je het toestel hebt ontvangen. Een nieuw contract of verlenging moet binnen vier maanden na afsluiten ingaan. Vandaar dat je in eerste instantie een andere startdatum ziet staan. Zodra je jouw toestel in ontvangst hebt genomen, wordt deze startdatum automatisch aangepast. 

 

Ik heb per ongeluk een nieuw abonnement afgesloten in plaats van een verlenging! Wat moet ik doen? 

Wanneer je nog geen e-mail van AMP hebt gekregen om een bezorgafspraak te maken, kun je het beste de bestelling van het nieuwe abonnement annuleren. Check eerst even of annuleren nog mogelijk is (voornamelijk of je nog binnen de termijn van 14 dagen zit). Na het annuleren kun je inloggen op MijnTele2 om vervolgens jouw abonnement te verlengen. 
 
Wil of kun je niet meer annuleren of heb je al mail gehad van AMP? Dan kun je twee maanden voor de einddatum van jouw huidige contract nummerbehoud aanvragen. Jouw nummer wordt dan overgezet naar het nieuwe abonnement. Houd er wel rekening mee dat je hiermee een nieuw klantnummer krijgt. 

 

Ik heb een bestelling geplaatst, maar ik wil deze annuleren. 

Wanneer je een bestelling hebt geplaatst en je het toestel tóch niet wilt, omdat je bijvoorbeeld een ander model of kleur toestel wilt hebben, dan kun je de pre-sale order annuleren. Ook geldt natuurlijk de Wet Koop op Afstand. Houd er wel rekening mee dat je, als je een nieuwe bestelling plaatst, weer achteraan in de rij komt en de kans groot is dat je langer moet wachten op je toestel. Op deze pagina vind je alle informatie over het annuleren van je bestelling. 

 

Ik heb per ongeluk een verkeerde kleur/type/geheugenvariant besteld, kan ik deze wijzigen? 

Nee, een gemaakte order kan niet gewijzigd worden. Het is dus na het bestellen niet meer mogelijk om een ander model, kleur of geheugen te kiezen. Wat uiteraard wel kan, is je order annuleren en een nieuwe plaatsen. Zo krijg je precies het toestel dat je wilt! Let wel: omdat het om een nieuwe bestelling gaat, kom je achteraan in de rij te staan. Op deze pagina vind je alle informatie over het annuleren van je bestelling. 

 

Heb je na het lezen van alle informatie nog vragen, laat ze achter in de reacties! 


108 reacties

Beste,

 

Ik zou ook graag een indicatie willen ontvangen over de levering van mijn telefoon.

Mijn ordernummer is: 76525483

 

Groetjes, Meltem

Reputatie 7
Badge +12

Hey @Jeffreyy1998 ik verwacht dat PostNL tussen 27 oktober en 10 november contact met je opneemt om de exacte bezorgdatum door te geven. Geen zorgen, je huidige abonnement loopt gewoon door en zodra je je nieuwe toestel hebt ontvangen, gaat je nieuwe abonnement in. Zo blijf je altijd bereikbaar! 😄

Hey @meltem1998 jouw toestel wordt ook bezorgd door PostNL en ik verwacht dat zij tussen 10 en 24 november contact met je opnemen over de bezorging. Let op; het kan altijd langer, maar ook korter duren!

Laten jullie het me weten als jullie iets van PostNL hebben gehoord? Ik hoor het graag!

Hoi!

Wanneer zou ik mijn toestel kunnen verwachten? 
ordernummer: 76317277

Alvast bedankt!

Reputatie 7
Badge +12

Hey @dylanherm ik verwacht dat PostNL tussen 3 en 17 november contact met je opneemt over de exacte bezorgdatum. Laat je het me weten als je die straks hebt? Ik hoor het graag van je! 😄

Hallo, ik heb op 21 oktober de IPhone 14 Pro zwart 128 GB besteld.  

Wanneer kan ik informatie verwachten?

 mijn bestelnummer is: 76795353.  

Kan iemand mij helpen?
 

 Marciano van Tele2? 

Goedemiddag, ik had even een vraagje ik had 5 oktober een iPhone 14 pro max in deep purple bestelt hebben jullie enig idee wanneer die komt 

 

Ordernummer 76308284

Reputatie 7
Badge +12

Hey @Jakubbosek123 AMP zal jouw toestel bezorgen en ik verwacht dat ze tussen 18 november en 2 december contact met je opnemen om de bezorgafspraak in te plannen. Het is nog even wachten, maar laat je het me weten als AMP contact met je heeft opgenomen? Ik hoor het graag van je!

Hoi,

4 weken geleden heb ik een Iphone 12 pro max 512GB paars besteld. Ordernummer is 76412458. Destijds stond er 2-3 weken als bezorgtijd. Wanneer kan ik mijn Iphone verwachten? Vrienden die hem weken later hebben besteld hebben m al…

Thx alvast

Reputatie 7
Badge +12

Hey @stevenbr de 14 Pro Max bedoel je, toch? Hoe kom je aan 2-3 weken? Het door jou gekozen toestel stond sinds september op 4-5 weken en vanaf 13 oktober op 4-6 weken. Ik verwacht daarom dat AMP tussen 6 en 20 november contact met je opneemt om de bezorgafspraak in te plannen. Laat je het me weten als AMP van zich heeft laten horen? 😄

Hi thx, 14 idd. Er stond destijds voor de iphone 14 pro max 512GB 2-3 weken. wordt nu dus 6/7 weken?

Reputatie 7
Badge +12

Hey @stevenbr ah, ik zie het nu. Hij stond inderdaad eerst op 2-3 weken. Deze zijn inderdaad verlengd naar 4-6 weken. Het blijft een schatting, dus het kan altijd langer of korter duren, maar ik verwacht eigenlijk niet dat dit nog wijzigt, dus ik zou uitgaan van tussen 6 en 20 november.

wanneer kan ik ongeveer mijn telefoon verwachten? 

ordernummer: 77063088

 

Reputatie 7
Badge +12

Hi @ilsehartman ik verwacht dat je tussen 27 nov en 11 december van PostNL de T&T krijgt met de exacte bezorgdatum!

Beste tele2, 

Ik ook heb de nieuwe iPhone 14 pro max deep purple besteld bij jullie, weten jullie meer over de verwachte levertijd? 
 

order nummer: 77003670

ik hoor graag van jullie! 
alvast bedankt! 

Reputatie 3
Badge +1

Hi @robinw1999, op jouw toestel staat 6-8 weken vanaf de datum dat je het toestel hebt besteld. In jouw geval heb je dit gedaan op 27-10. Heb dus nog even geduld. Je krijgt nog bericht van PostNL met het exacte levermoment op het moment dat jouw toestel bij ons binnen is! 

Hii, ik zou graag willen weten hoe het zit met bestelling 76381232. Is een indicatie van het lever moment mogelijk?

 

-Dyll

Reputatie 7
Badge +12

Hey @Dyll ik begrijp heel goed dat je dat zou willen weten. Je zit namelijk al in je 6e week, dus ik verwacht dat je elk moment bericht kunt krijgen van PostNL met de Track & Trace. Uit ervaring weet ik dat dit vaak op de uiterste dag gebeurd, dus ik gok dat je op of rond de 19e een mail van ze krijgt. Laat je het me weten als je de T&T hebt ontvangen? Ik hoor het graag van je! 😊

Hi, 

 

ik zou graag willen weten wanneer bestelling 76942068 ongeveer wordt geleverd. 
 

Alvast bedankt!

Reputatie 7
Badge +12

Hey @jetn ik verwacht dat PostNL tussen 25 nov en 9 december de T&T naar je mailt met de exacte bezorgdatum. Laat je het me weten als het zover is? Ik hoor het graag van je! 😄

Hey @Dyll ik begrijp heel goed dat je dat zou willen weten. Je zit namelijk al in je 6e week, dus ik verwacht dat je elk moment bericht kunt krijgen van PostNL met de Track & Trace. Uit ervaring weet ik dat dit vaak op de uiterste dag gebeurd, dus ik gok dat je op of rond de 19e een mail van ze krijgt. Laat je het me weten als je de T&T hebt ontvangen? Ik hoor het graag van je! 😊

Helaas nog geen Track en Trace gekregen van PostNL dus is het nog maar even afwachten of er deze week nog iets komt. Is er iets gebeurd waardoor de levertijd is vertraagd of is dit volgens planning?

Reputatie 7
Badge +12

Hey @Dyll ik heb zojuist de levertijden bijgewerkt en ik zie geen (week/weken) vertraging voor jouw toestel. Ik merk wel dat meerdere klanten die de paarse Pro Max hebben besteld iets langer wachten dan de indicatie die ik heb gegeven, maar ik verwacht nog steeds dat PostNL elk moment contact met je kan opnemen. Ik hoop dat je nog heel even geduld hebt, en laat het me absoluut weten als je iets hebt gehoord! 

Hi

I have existing subscription for calls/data from Tele2, it is Tele2 Sim Only, it does not have payment for phone and it will end in March 2023 

On October 30th I ordered iphone 14 pro max with subscription but I'm confused about what should be done..  Do I need to renew my subscription or it will be extended when I get the new phone?

Reputatie 7
Badge +12

Hi @SaraElkayal nice to see that you choose the iPhone 14 Pro Max! I see that you ordered a new subscription with the phone. The easiest way to renew your subscription is to choose for a renewal (verlenging) with a phone. That way your current subscription will automatically extend to your new contract when your phone arrives.

In your case; you ordered a new subscription with a phone. Did you ask to keep your current number (nummerbehoud) via this page? If yes, then we will automatically stop your current subscription when your phone arrives and your new subscription starts. If you didn’t do this yet, please follow the steps on the link above. Keep in mind that there will be 1 month notice period before your old contract stops. We will keep you up to date about your number retention through SMS.

Hi @SaraElkayal nice to see that you choose the iPhone 14 Pro Max! I see that you ordered a new subscription with the phone. The easiest way to renew your subscription is to choose for a renewal (verlenging) with a phone. That way your current subscription will automatically extend to your new contract when your phone arrives.

In your case; you ordered a new subscription with a phone. Did you ask to keep your current number (nummerbehoud) via this page? If yes, then we will automatically stop your current subscription when your phone arrives and your new subscription starts. If you didn’t do this yet, please follow the steps on the link above. Keep in mind that there will be 1 month notice period before your old contract stops. We will keep you up to date about your number retention through SMS.

Thank you for responding 😊

I'm trying to follow the steps on the link but it keeps saying that The entered mobile number is not a Tele2 number. I don't know what I am doing wrong 

Hoe zit het momenteel met de levertijd van de iPhone 14? Order nummer: 77944662

 

Reageer