Sticky F.A.Q.

FAQ en levertijden Apple iPhone 13 | 13 mini | 13 Pro | 13 Pro Max

  • 15 September 2021
  • 64 reacties
  • 124206 x bekeken
FAQ en levertijden Apple iPhone 13 | 13 mini | 13 Pro | 13 Pro Max

Toon eerste bericht

64 reacties

Trouwens dit is mijn klantnummer. [verwijdert door moderator]

Mijn dank is groot voor de mensen die allemaal hebben geannuleerd om via belsimpel te bestellen ! Ik heb besteld op 21-09 en ik krijg het morgen binnen! (Kleine 2 weekjes) Sneller dan ik had verwacht!

Hey @KLambreva bedankt voor je duidelijke uitleg! Dit vind ik echt niet fijn om te horen. Alles wat er mis kon gaan, ging bij jou ook mis. Wel goed dat je je profiel hebt ingevuld. Ik heb je gegevens er gelijk eens bij gepakt en ik zie dat je inmiddels een nieuwe bestelling hebt lopen. Zoals ik het nu zie, gaat alles goed, klopt dat?

Heb je toevallig met mijn collega van de klantenservice besproken of zij zouden nagaan wat precies het incident was waardoor AMP het toestel niet kon leveren? Of heb je dit in ieder geval aangegeven? Ik hoop namelijk dat dit wel feedback voor ze is, anders geef ik het graag zelf intern door! Ik hoop in ieder geval dat je jouw nieuwe iPhone 13 Pro zo snel mogelijk zal ontvangen!

@Myka Hoi, kan ik je ergens bij helpen? Als je je 06-nummer in je profiel zet, kijk ik graag met je mee. Ik gok dat je nog geen bezorgafspraak hebt kunnen inplannen? In dat geval wil ik je vragen nog even geduld te hebben. Houd je mail goed in de gaten voor een bericht van AMP en de topic voor de actuele levertijden. 

Hi marciano, 

Bedankt voor jou reactie. 

Ik heb maandag direct met amp contact opgezocht. 45 min in de wacht gestaan en  kreeg toen een erg onvriendelijke man aan de lijn en die gaf mij het volgende antwoord: wegens omstandigheden kon het niet geleverd worden. Verder kan ik je niet verder helpen, bel tele 2 maar. 

Vervolgens weer met de klantenservice van tele2 gesproken. Na 1 uur en 3 collega's verder (allemaal vriendelijk en behulpzaam) het probleem niet kunnen achterhalen en niks kunnen omdraaien. 

De iphone is nu weer besteld. Helaas moet ik nu weer 2/3 weken wachten op mijn pre-order die ik een paar dagen geleden al in mijn bezit had moeten hebben... Hopelijk gaat het deze keer wel goed! 

 

 

@Myka Hoi, kan ik je ergens bij helpen? Als je je 06-nummer in je profiel zet, kijk ik graag met je mee. Ik gok dat je nog geen bezorgafspraak hebt kunnen inplannen? In dat geval wil ik je vragen nog even geduld te hebben. Houd je mail goed in de gaten voor een bericht van AMP en de topic voor de actuele levertijden. 
 

 Hoi Marciano

Ik heb inderdaad nog niets gehoord. Mijn nummer heb ik in mijn profiel gezet, maar ook dat lijkt niet helemaal goed te gaan. Blijkbaar is  het meenemen van mijn nummer niet aangevinkt. Voor mij toch wel tamelijk essentieel aangezien het mijn bedrijfsnummer is… 

 

 

 

 

Hi there!

I ordered the Iphone 13 Pro yesterday: 6 OCT. I received the confirmation purchase and also the upfront cost was already charged from my cart. BUT I didnt received any delivery appoitment, although it said I would receive it shortly after the purchase. is this normal? when I can expect it? 

Via GSMWEB 

Ja was besteld maar dat is toch sim only en geen abonnement.  Ik begrijp het ook niet waar het fout gaat.

Ik zoek nu tele2 emailadres om jullie een bericht te sturen

Groetjes,

Homyra

Tele2 heeft geen voor klanten bruikbaar e-mailadres. Je hoeft dus niet te zoeken.

 

Ooh oke wel jammer

Enig idee wanneer mijn toestel geleverd gaat worden. Besteld op 21 september. Met een levertje van 3-4 weken zou die deze week kunnen komen. Ik heb alleen een probleem dat ik vrijdag een operatie heb en niet weet wanneer ik het toestel (Pro Max 256 blauw) zelf in ontvangst kan nemen. En dat is een voorwaarde. Zou hem dan ook graag voor vrijdag willen ontvangen.

Enig idee wanneer mijn toestel geleverd gaat worden. Besteld op 21 september. Met een levertijd van 3-4 weken zou die deze week kunnen komen. Ik heb alleen een probleem dat ik vrijdag een operatie heb en niet weet wanneer ik het toestel (Pro Max 256 blauw) zelf in ontvangst kan nemen. En dat is een voorwaarde. Zou hem dan ook graag voor vrijdag willen ontvangen.
 

Het zou bijzonder prettig zijn als er een antwoord komt. Nee is ook een antwoord namelijk. Maar het zwijgen van Tele2, ook via Twitter zorgt er wel voor dat ik twijfel of ik wel klant wil blijven. Ik voel me namelijk geen klant maar een melkkoe. Heb inmiddels 3 weken geleden een telefoon betaald. Dan mag daar toch wel een stukje service tegenover staan. Op de hoogte houden van de bestelling is er 1 van.  Alleen de levertijd aanpassen, die met 3-4 weken ook nog niet heel specifiek is, vind ik erg klantonvriendelijk. 

Reputatie 6
Badge +2

 

@Myka Hoi, kan ik je ergens bij helpen? Als je je 06-nummer in je profiel zet, kijk ik graag met je mee. Ik gok dat je nog geen bezorgafspraak hebt kunnen inplannen? In dat geval wil ik je vragen nog even geduld te hebben. Houd je mail goed in de gaten voor een bericht van AMP en de topic voor de actuele levertijden. 
 

 Hoi Marciano

Ik heb inderdaad nog niets gehoord. Mijn nummer heb ik in mijn profiel gezet, maar ook dat lijkt niet helemaal goed te gaan. Blijkbaar is  het meenemen van mijn nummer niet aangevinkt. Voor mij toch wel tamelijk essentieel aangezien het mijn bedrijfsnummer is… 

 

Hoi@Myka , dan is nummerbehoud inderdaad wel belangrijk! Ik kijk met alle plezier voor je na of dit is goedgegaan. Zou je mij een privébericht willen sturen met je postcode en huisnummer? Hiermee kan ik je bestelling inzien. Op 06-nummer kon ik hem niet vinden, maar dit komt waarschijnlijk omdat het nieuwe nummer nog niet actief bij ons is. Ik zie je berichtje graag tegemoet! :smile:

 

 

 

Reputatie 6
Badge +2

Hey @Elias.032 ik heb je een privébericht gestuurd! Als je me daar even je gegevens geeft, ga ik graag voor je op onderzoek uit! :smile:

 

 

Ruim vier weken verder inmiddels en nog steeds niet. Had ik dat geweten had ik nooit via Tele2 besteld

Myka ik zit ook bijna in het zelfde situatie als die van jouw. Bij mij was het 3 keer geannuleerd door tele2 brief opgestuurd 2 weken terug tot vandaag nog niks gehoord vind het ook heel erg vervelend worden. Zo weet ik dat ik ooit weer abonnement bestel niet meer bij tele2 wel doen..

 

Hoi, 

Ik heb de iphone 13 pro max goud op 21 September besteld, maar heb nog steeds geen mail of iets ontvangen. Hoelang gaat het nog duren? 
 

Reputatie 4
Badge +2

Hi allemaal, zojuist heb ik de levertijden van alle toestellen geüpdatet! De meest recente versie staan dus boven aan in de topics! Zodra er nieuwe updates zijn, laten wij dat weten.  

Goedenavond,

Ik heb op 29 september de Iphone 13 pro Max 128GB sierra blue besteld, alleen ik zie nu dat de levertijden 4-6 weken zijn. Tijdens het bestellen zag ik 3-4 weken staan. Woensdag zou mijn 4e week zijn. Krijg ik binnenkort een mail van AMP of moet ik nog 2 extra weken wachten? 😁

 

MVG

Kan iemand van Tele 2 aub mijn profiel checken en een update geven over de stand van zaken want dit duurt mij te lang .. Ik ga bijna op vakantie en heb inmiddels al 4 weken gewacht 

Reputatie 1

Kan iemand van Tele 2 aub mijn profiel checken en een update geven over de stand van zaken want dit duurt mij te lang .. Ik ga bijna op vakantie en heb inmiddels al 4 weken gewacht 

Je kan rekening houden met een extra 4-6 weken levertijd. Ervaring leert dat de gecommuniceerde data van Tele2 niet op waarheid gebaseerd zijn maar simpelweg verzonnen zodat je je rustig kan houden😁. Eind november/begin december is wat realistische bij Tele2.

Reputatie 4
Badge +2

Hi allemaal, zojuist heb ik de levertijden van de iPhone 13, mini’s & pro’s geüpdatet! Zodra we nieuwe informatie hebben laten we jullie dat natuurlijk weten!

Reputatie 4
Badge +2

Hi allemaal, 

 

Op dit moment worden er de nodige wijzigingen doorgevoerd in alle bestellingen die geplaatst zijn en het kan zo zijn dat de verwachte levertijden niet gehaald worden.

 

Dit heeft geen enkele invloed op jouw plek in de wachtrij en wij doen ons best om op zo snel mogelijk duidelijkheid te krijgen en zodra we weer nieuws hebben laten wij dit uiteraard weten! Excuses voor de eventuele verwarring en alvast bedankt voor je begrip!

Reputatie 4
Badge +2

Hi allemaal, zojuist zijn de levertijden weer geüpdatet. Zoals gewoonlijk staan de recente levertijden weer in de topics!

Reputatie 4
Badge +2

Hi allemaal,

 

Zojuist zijn de levertijden weer geüpdatet. Zoals gewoonlijk staan de recente levertijden weer bovenaan in de topics!

 

Ik wens jullie allemaal een fijn weekend toe! :grinning:

Reputatie 4
Badge +2

Hi allemaal, 
 

Zojuist heb ik alle levertijden weer geüpdatet, zoals gewoonlijk staan ze weer bovenaan in de topics! 

 

Als er nieuwe updates zijn, laat ik dat natuurlijk direct weten.

Gewoon weg schandalig hoe er met klanten om wordt gegaan. Duidelijkheid is niet te krijgen en je wordt maar van het kastje naar de muur gestuurd. 9 oktober heb ik mijn telefoon bestelt. Ik zag gelijk al dat de levertijd 2 tot 4 weken was. Begrijpelijk, iedereen wil graag een nieuwe telefoon. Later wordt dit aangepast naar 4 tot 6 weken. Vervelend, maar ja kan gebeuren. Afgelopen vrijdag 12 november eindelijk een afspraak kunnen maken om mijn telefoon te leveren. Eerst volgende mogelijkheid was echter pas 22 november (!!). Prima, dan zijn we net de 6 weken gepasseerd. Was al blij dat er eindelijk een afspraak gemaakt kon worden. Krijg ik tot mijn grote verbazing vandaag een e-mail dat de afspraak verzet moet worden. Eerst volgende mogelijkheid 29 november?! 27 november kan ook, maar dan moet je wel 10 euro betalen voor de bezorging. Tele2 wilt niets doen en AMP is niet te bereiken. Fijne service dit. 

 

Reageer