De juiste pincode werkt niet?
Op mijn Samsung Galaxy 8+ werkt de juiste pincode ineens niet meer? Why!
Het is 100% de juiste pincode want ik gebruik deze al 1 jaar, nooit gewijzigd of iets. Wel was ik bezig met aanmaken van een nieuwe gmail account om dat account aan te melden moest ik een pincode invoeren (maar die werden niet geverifieerd, dus het klopte niet). Kan het daarmee te maken hebben?
Ik heb de simkaart in een andere telefoon gestopt en ik krijg het daarmee wel open, het ligt aan de code van de telefoon zelf. Super raar!
Ik ga het absoluut niet resetten. Het is de juiste pincode, kom op. Pffff. Plssss help! 😞
Beste antwoord door Rena Chan
Ja, die had ik toen ook ingevoerd maar het klopt niet. Dus daarna sloot ik gmail gewoon af en ging ik wat anders doen. Ik vergrendelde het na een tijdje en nu is mijn hele telefoon verkloot. 0000 werkt niet en mijn eigen pincode werkt ook niet! Ik moet steeds 30 seconden wachten.
Wat
Ehm, je hebt dan je vergrendel pincode te vaak fout getipt,
Als je telefoon 4g of wifi verbinding heeft, kun je naar https://findmymobile.samsung.com/ gaan en je vergrendel code veranderen, daarvoor moet je wel je samsung account email en wachtwoord weten.
*** Moderator edit: Meer informatie over dit onderwerp vind je in de Wiki ***
Bijvoorbeeld in dit artikel:
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.