beantwoord

Buds Pro promo

  • 18 February 2022
  • 10 reacties
  • 1235 x bekeken

  • Durft te posten
  • 1 reactie

Hallo ik heb mijn abonnement verlengd met nummer behoud en het gaat om de Samsung Galaxy S22 Ultra. Ik wil meedoen met de actie gratis Samsung Galaxy Buds Pro maar vind de procedure erg ingewikkeld. Mijn vraag is of iemand weet hoe je die aan kan vragen.

icon

Beste antwoord door Markvr70 19 February 2022, 09:12

Bekijk origineel bericht

10 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Op de samsung website bij 'promotions'.

Ja weet ik alleen mis ik de factuur van mijn mobiel dus ik weet niet hoe verder. Heb het geprobeerd via Tele2 maar op de website van Tele2 moet ik het regelen via een partner bedrijf wat ik raar vind.

Reputatie 1

Hoi, niet zenuwachtig worden of haasten. Als je toestel in huis hebt ontvang je de factuur daarna kan je via de Samsung website de earbuds aanvragen. Verlopen of data van de actie hoef je niet te vrezen aangezien de datum van ordering bepaald of je ze krijgt. Heb al zoveel promos gehad dat je daar niet druk om hoef te maken

 

gr Mark 

 

 

Heb via Tele2 mijn abo verlengt met de s22 ultra. Het enige wat ik heb ontvangen via email is de bevestiging. Helaas wordt dit door samsung (actie buds) niet geaccepteerd. Heb met ze gebeld en samsung wil een orderbevestiging! En deze heb ik dus niet ontvangen.

 

Ik moet contact opnemen met Tele2 wat niet erg handig is als je niet kan bellen.

Hoop dat ik (en andere) hier een passende oplossing voor vinden.

Ik heb overigens elk jaar het zelfde probleem. S20+ en S21+ was hetzelfde probleem. Dat is uiteindelijk opgelost. Maar niet omdat Tele2 en Samsung het zo goed hadden geregeld.

 

wat was de eenmalige kosten voor je s22 ultra?

Reputatie 5
Badge +6

Hi @G.Post, je hoeft je helemaal nergens zorgen om te maken. Zodra het toestel is geleverd krijg jij van ons een hardware factuur en deze kun je opsturen naar Samsung. Mocht je het toestel hebben ontvangen, maar er blijkt toch iets mis te zijn met de factuur, dan horen wij dat graag via een nieuwe topic van jou! Het gaat goedkomen. 😊

Eenmalige bijbetaling toestel

€ 47,83

Hi @G.Post, je hoeft je helemaal nergens zorgen om te maken. Zodra het toestel is geleverd krijg jij van ons een hardware factuur en deze kun je opsturen naar Samsung. Mocht je het toestel hebben ontvangen, maar er blijkt toch iets mis te zijn met de factuur, dan horen wij dat graag via een nieuwe topic van jou! Het gaat goedkomen. 😊

Bedankt voor het reageren Johrick.

Ik heb de s22 ultra 256mb al op vrijdag 18-02-2022 ontvangen en heb tot op heden geen email of factuur mogen ontvangen. Ik heb Samsung gebeld en die willen een ORDERBEVESTIGING hebben voor deelname aan de buds actie.

Eenmalige bijbetaling toestel

€ 47,83

Hoeveel betaal je per maand? sinds de prijs ineens is gestegen vergeleken met 4 dagen geleden

Eenmalige bijbetaling toestel

€ 47,83

Hoeveel betaal je per maand? sinds de prijs ineens is gestegen vergeleken met 4 dagen geleden

66 euro

 

Reageer