Skip to main content
beantwoord

5g werkt niet op mijn one plus 8 pro

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

233 reacties

• Aan het warmlopen
  • 2 reacties
  • 17 februari 2021

Ik heb zojuist bericht ontvangen van Cas. Mijn 5G kosten worden vergoed maar daarnaast geeft hij aan dat ze nog steeds in nauw contact zijn met Oneplus om de problemen op te lossen. Dat gaat middels een update. De mogelijkheid tot 5G zou snel gefixed worden, hij hoopt binnen een maand.

Harmen
  • Junior
  • 29 reacties
  • 17 februari 2021
p.meer10 schreef:

Ik heb zojuist bericht ontvangen van Cas. Mijn 5G kosten worden vergoed maar daarnaast geeft hij aan dat ze nog steeds in nauw contact zijn met Oneplus om de problemen op te lossen. Dat gaat middels een update. De mogelijkheid tot 5G zou snel gefixed worden, hij hoopt binnen een maand.

Inderdaad, ook een bericht gehad… Hoop dat ze die 8T reclame voorlopig verwijderen. Lijkt mij dat er veel meer in tuinen op deze manier.

• Blijvertje
  • 35 reacties
  • 20 februari 2021
Manfred schreef:

Cas is in slaap gevallen denk ik👎

We zitten er serieus over te denken met onze abonnementen over te stappen naar KPN! Daar is de prijs voor ons met unlimited data en bellen hetzelfde! Bij hun echter wel werkende 5g!

• Auteur
  • Forum Virtuoso
  • 92 reacties
  • 20 februari 2021

Ja..maar je kunt niet tussentijds overstappen denk ik

Harmen
  • Junior
  • 29 reacties
  • 20 februari 2021

Kan wel. Maar dat is dan een beëindiging op je abo. En je lening. Dus dan moet je alles in een keer betalen.

• Snapt hoe het werkt
  • 12 reacties
  • 20 februari 2021
Harmen Vos schreef:

Kan wel. Maar dat is dan een beëindiging op je abo. En je lening. Dus dan moet je alles in een keer betalen.

Ook wanneer ze iets niet kunnen leveren? 

• Auteur
  • Forum Virtuoso
  • 92 reacties
  • 20 februari 2021

Ow..zo..ja dat kan wel...ja

pipodeclown
Goldmember
  • Superuser
  • 1780 reacties
  • 20 februari 2021
HeJa69 schreef:
Manfred schreef:

We zitten er serieus over te denken met onze abonnementen over te stappen naar KPN! Daar is de prijs voor ons met unlimited data en bellen hetzelfde! Bij hun echter wel werkende 5g!

Ik denk omdat je dan combineert met een vast internet product van KPN. Die moet je dan wel behouden zodat je prijs voor mobiel niet omhoog gaat.

• Blijvertje
  • 35 reacties
  • 21 februari 2021
pipodeclown schreef:
HeJa69 schreef:
Manfred schreef:

Ik denk omdat je dan combineert met een vast internet product van KPN. Die moet je dan wel behouden zodat je prijs voor mobiel niet omhoog gaat.

Dat klopt, hebben hier glasvezel en tv van KPN en daar gaan we zeker komende jaren niet weg, dus dat zit wel goed! 👍

pipodeclown
Goldmember
  • Superuser
  • 1780 reacties
  • 21 februari 2021
HeJa69 schreef:
pipodeclown schreef:
HeJa69 schreef:
Manfred schreef:

Dat klopt, hebben hier glasvezel en tv van KPN en daar gaan we zeker komende jaren niet weg, dus dat zit wel goed! 👍

Als je de provider lock-in geen probleem vindt, dan is dat voor jou een oplossing als je niet kunt wachten op de update van OnePlus.

• Auteur
  • Forum Virtuoso
  • 92 reacties
  • 21 februari 2021

Precies...hoop dat het verhaal van Cas klopt en dat de update er gewoon komt..

eric
Ere-member
Forum|alt.badge.img+12
  • Ere-member
  • 7114 reacties
  • 21 februari 2021

Dat zelfde verhaal wordt ook soor de klantenservice op Twitter/Facebook aangegeven. Zodra jouw Oneplus weer een software update krijgt is er dus een grote kans dat ze dan ook de juiste settings voor het Tele2 netwerk meesturen.

• Auteur
  • Forum Virtuoso
  • 92 reacties
  • 21 februari 2021

Laten we het hopen😔

Jacco
Goldmember
Forum|alt.badge.img+4
  • Superuser
  • 225 reacties
  • 22 februari 2021

De update komt er aan, dit moet echt vanuit OnePlus komen. Je zou eventueel een topic aan kunnen maken in hun "Community App". 

• Auteur
  • Forum Virtuoso
  • 92 reacties
  • 22 februari 2021

Hoe weet je dat zo zeker..?

Jacco
Goldmember
Forum|alt.badge.img+4
  • Superuser
  • 225 reacties
  • 22 februari 2021
Manfred schreef:

Hoe weet je dat zo zeker..?

Ik zit in het "CBT Team", closed beta wij testen dingen van te voren uit en hebben nauw contact met OnePlus. Vandaar dat ik je aanraad echt een feedback topic te maken in de Community App.

• Auteur
  • Forum Virtuoso
  • 92 reacties
  • 22 februari 2021

Als jij zegt dat de update eraan komt is dat niet nodig neem ik aan...plus de Community staat vol met vragen over de 5g status van pro 8...

Harmen
  • Junior
  • 29 reacties
  • 22 februari 2021

Is niet alleen de OnePlus 8 pro maar ook de T. 

OnePlus brengt iedere maand zowat een update uit. En als het nodig is zelfs eerder indien noodzakelijk.

• Auteur
  • Forum Virtuoso
  • 92 reacties
  • 22 februari 2021

Ff afwachten maar dan...

• Snapt hoe het werkt
  • 12 reacties
  • 23 februari 2021

Kleine update gehad van zo'n 290MB maar helaas geen verandering in de 5G kwestie voor de 8T.

• Rijzende ster
  • 15 reacties
  • 24 februari 2021

Vandaag een update gehad. En heb nu 5g op me one plus 8 pro

• Blijvertje
  • 35 reacties
  • 24 februari 2021
RvBeek schreef:

Welke versie draai je nu? Kun je misschien screenshot plaatsen?

• Rijzende ster
  • 15 reacties
  • 24 februari 2021
HeJa69 schreef:
RvBeek schreef:

Welke versie draai je nu? Kun je misschien screenshot plaatsen?

• Rijzende ster
  • 15 reacties
  • 24 februari 2021

• Blijvertje
  • 35 reacties
  • 25 februari 2021
RvBeek schreef:

Super, zoiets had Manfred ook, maar zie je ook daadwerkelijk 5g als je wifi uit zet! Dat had Manfred niet namelijk!