Hey @nathvu1999 allereerst tof om te horen dat je in New York zit! Goed dat je je 06-nummer in je profiel hebt gezet, ik heb gelijk even meegekeken en ik zie dat je inmiddels contact hebt gehad met mijn collega’s, maar dat het nog niet is gelukt om het op te lossen en dat er een case voor je is aangemaakt voor de technische collega’s. Heb je toevallig al iets van ze vernomen?
Ik las ook dat je al een aantal stappen hebt doorlopen met mijn collega, maar dat deze niet hebben geholpen. Het enige wat ik op dit moment kan doen is toch vragen het nog 1x te proberen. Ik had laatst namelijk een klant waar deze stappen wel hielpen.
Stap 1: Schakel 4G bellen / VoLTE uit in het device.
Extra info/waar te vinden (iOS): https://t.co/Xu1e74WtAf
Extra info/waar te vinden (Android): https://www.t-mobile.nl/toestelhulp/device/samsung/galaxy-s10-android-10/topic/bellen/bellen-via-4g-volte/1
Stap 2: Pas de netwerktechnologieën aan en zet alles boven de 3G uit. (voor Iphone selecteer 3G, voor Android selecteer 3G 2G automatisch verbinden)
Extra info/waar te vinden (iOS): https://t.co/7ogI4M1VL7
Extra info/waar te vinden (Android): https://www.t-mobile.nl/toestelhulp/device/samsung/galaxy-s10-android-10/topic/4g-instellen/toestel-instellen-voor-4g/1
Als je bovenstaande hebt doorgelopen kun je dan eens kijken of je een website kunt openen? Bijvoorbeeld https://t.co/4iAyIBm9CR of https://t.co/J4Dm6Crvqz (let op WiFi moet uit staan).
Ik hoor graag van je of je al terugkoppeling van mijn collega’s hebt gehad en/of dat het hiermee toch lukt! 😊