Skip to main content
beantwoord

5g werkt niet op mijn one plus 8 pro


Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

233 reacties

  • Auteur
  • Forum Virtuoso
  • 92 reacties
  • 1 maart 2021

Groot gelijk! Ik moet nog even😔 ....als ik dit van te voren had geweten had ik nooit verlengt.


  • Durft te posten
  • 1 reactie
  • 1 maart 2021

Ik heb deze tutorial ook gevolgd, zie inderdaad “2G/3G/4G/5G” staan nu, maar hij ontvangt nog steeds geen 5g helaas :(


eric
Ere-member
Forum|alt.badge.img+12
  • Ere-member
  • 7114 reacties
  • 1 maart 2021

Voor daadwerkelijk 5g gebruik moet je wel de 5g add on hebben besteld en in het 5g dekking gebied zitten.


Jacco
Goldmember
Forum|alt.badge.img+4
  • Superuser
  • 225 reacties
  • 2 maart 2021
TimWillems schreef:

Ik heb deze tutorial ook gevolgd, zie inderdaad “2G/3G/4G/5G” staan nu, maar hij ontvangt nog steeds geen 5g helaas :(

Het werkt ook alleen in een 5G gebied wat @eric ook zegt. Heb je ook de *#*#*4636*#*#* gedaan op het einde? Zodat je de netwerk handmatig kan activeren? Volg alle stappen heel goed.


  • Rijzende ster
  • 15 reacties
  • 7 maart 2021

Krijgen wij een melding als het werkt? Heb voor nu maar 5g uitgezet in me bundel.


  • Auteur
  • Forum Virtuoso
  • 92 reacties
  • 9 maart 2021

Nog weinig positief nieuws aan de horizon denk ik...beta 6 en 7 bevat totaal niks nieuws dus😞


  • Blijvertje
  • 35 reacties
  • 9 maart 2021

Heb op het werk een KPN sim van een collega geprobeerd, direct zonder problemen 5g ontvangst!


  • Auteur
  • Forum Virtuoso
  • 92 reacties
  • 10 maart 2021

Ja die hebben hun zaakjes blijkbaar wel op orde...


Forum|alt.badge.img+2
  • Oud Moderator
  • 870 reacties
  • 12 maart 2021

Update: We hebben contact gehad met One Plus en zij hebben aangegeven dat deze week een software update gepusht wordt die het mogelijk maakt om 5G te gebruiken!

Mocht na de update 5G niet werken dan ga ik het meteen aankaarten bij One Plus. Ik hoor graag van jullie of het werkt na deze week!


  • Auteur
  • Forum Virtuoso
  • 92 reacties
  • 12 maart 2021

Ok...


  • Blijvertje
  • 35 reacties
  • 14 maart 2021

Moet iedereen wel eerst weer de 5g toegang activeren lijkt me 🙈


  • Auteur
  • Forum Virtuoso
  • 92 reacties
  • 14 maart 2021

Kun je die ieder moment weer aanzetten? Heb hem 2 dagen geleden afgezet namelijk


  • Blijvertje
  • 35 reacties
  • 14 maart 2021
Manfred schreef:

Kun je die ieder moment weer aanzetten? Heb hem 2 dagen geleden afgezet namelijk

Volgens mij als je in de app kijkt bij abonnement staat er tot wanneer je 5g toegang aktief is! Tot die datum heb je dan 5g toegang en na die datum zou je hem dan weer aan kunnen zetten volgens mij!


  • Auteur
  • Forum Virtuoso
  • 92 reacties
  • 14 maart 2021

Zie er niets bij staan iig...


  • Blijvertje
  • 35 reacties
  • 14 maart 2021

In de app bij abonnement en dan abonnement wijzigen, dan zie je zoals mijn screenshot!

 


  • Auteur
  • Forum Virtuoso
  • 92 reacties
  • 15 maart 2021

Ok.maar staat daar een datum bij dan?


pipodeclown
Goldmember
  • Superuser
  • 1780 reacties
  • 15 maart 2021

Wijzigen kan per (kalender)maand.


  • Auteur
  • Forum Virtuoso
  • 92 reacties
  • 16 maart 2021

Ok.5g ..update ? Morgen woensdag ...one plus???Cas ? 


  • Blijvertje
  • 35 reacties
  • 19 maart 2021
Manfred schreef:

Nog weinig positief nieuws aan de horizon denk ik...beta 6 en 7 bevat totaal niks nieuws dus😞

Net beta 8 erop gezet! Helaas nog niks veranderd 😒


  • Auteur
  • Forum Virtuoso
  • 92 reacties
  • 20 maart 2021

Gaat niet gebeuren ook...is een groot l.l verhaal..zeggen overal het word deze week opgelost,dat beloof ik! Bla,bla, bla....ze doen helemaal niets,alleen maar nog meer mensen toestellen aan laten schaffen waarvan ze de beloftes niet na kunnen komen.


  • Is lekker bezig
  • 8 reacties
  • 20 maart 2021

En het ligt allemaal aan One Plus terwijl anderen wel hun zaakjes op orde hebben. Beloof dan niks!


  • Auteur
  • Forum Virtuoso
  • 92 reacties
  • 20 maart 2021

Ja maar waarom werkt het dan bij KPN en Vodafone wel??? Denk dat het meer aan Tele2 ligt


  • Is lekker bezig
  • 8 reacties
  • 20 maart 2021

Dat bedoel ik juist...dat Tele2 het probleem door schuift naar One Plus twrwijl anderen het wel voor elkaar hebbwn.


  • Auteur
  • Forum Virtuoso
  • 92 reacties
  • 20 maart 2021

Ja klopt! Zelfs op het t mobile werkt het! Hoe moeilijk kan het zijn


  • Blijvertje
  • 35 reacties
  • 20 maart 2021
Manfred schreef:

Ja klopt! Zelfs op het t mobile werkt het! Hoe moeilijk kan het zijn

Ach, we hebben wel een dagbundel van 8 GB en bundelbooster van 2 GB nu bij ons unlimited! 😜