Skip to main content
beantwoord

5g werkt niet op mijn one plus 8 pro


Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

233 reacties

  • Auteur
  • Forum Virtuoso
  • 92 reacties
  • 9 februari 2021

Net een nieuwe update gehad..nu wel ineens 5g...update via oxygen updater


  • Snapt hoe het werkt
  • 12 reacties
  • 9 februari 2021
Manfred schreef:

Net een nieuwe update gehad..nu wel ineens 5g...update via oxygen updater

Kijk dat is goed nieuws. 

 

Ik helaas nog geen update op de 8T.


  • Auteur
  • Forum Virtuoso
  • 92 reacties
  • 9 februari 2021

Laat ik het zo zeggen..zie nu ineens wel de opties om het te kunnen gebruiken..krijg alleen wel alleen maar 4g+ in statusbar..geen 5g simbool...🤔


  • Blijvertje
  • 35 reacties
  • 9 februari 2021
Manfred schreef:

Laat ik het zo zeggen..zie nu ineens wel de opties om het te kunnen gebruiken..krijg alleen wel alleen maar 4g+ in statusbar..geen 5g simbool...🤔

Welke versie van oxygen draai je nu?


  • Auteur
  • Forum Virtuoso
  • 92 reacties
  • 9 februari 2021

 


  • Blijvertje
  • 35 reacties
  • 9 februari 2021

Manfred misschien keer vliegtuig stand aan en weer uit dat je dan wel 5g ontvangt? In ieder geval heb jij al wel de mogelijkheid 5g te ontvangen! Hier nog helemaal niks helaas!


  • Auteur
  • Forum Virtuoso
  • 92 reacties
  • 10 februari 2021

Vliegtuig stand helpt ook niet


Harmen
  • Junior
  • 29 reacties
  • 13 februari 2021

Pas geleden een update gehad voor mijn 8T, helaas zonder oplossing voor het 5G probleem.

 

nu op versie 11.0.7.10.KB05BA


  • Auteur
  • Forum Virtuoso
  • 92 reacties
  • 13 februari 2021

Ik ook nog geen 5g helaas


  • Auteur
  • Forum Virtuoso
  • 92 reacties
  • 15 februari 2021

Tele2 wanneer word dit nu eens opgelost???


Forum|alt.badge.img+2
  • Oud Moderator
  • 870 reacties
  • 15 februari 2021

Hallo,

Naar aanleiding van dit topic heb ik het probleem direct intern aangekaart! Goed nieuws, er is structureel contact met One Plus en er wordt gewerkt aan een oplossing om ons 5G netwerk  werkend te krijgen op de One Plus toestellen. Ik kan niet exact vertellen wanneer dit is opgelost maar weet dat het prioriteit heeft voor ons en bij One Plus! We gaan dit fixen. Beloofd!

Als je de 5G Bundel al hebt aanstaan stuur mij dan een privébericht met jouw 06-nummer dan kijk ik meteen met je mee. Ik sta voor je klaar!


  • Blijvertje
  • 35 reacties
  • 15 februari 2021
Cas van Tele2 schreef:

Hallo,

Naar aanleiding van dit topic heb ik het probleem direct intern aangekaart! Goed nieuws, er is structureel contact met One Plus en er wordt gewerkt aan een oplossing om ons 5G netwerk  werkend te krijgen op de One Plus toestellen. Ik kan niet exact vertellen wanneer dit is opgelost maar weet dat het prioriteit heeft voor ons en bij One Plus! We gaan dit fixen. Beloofd!

Als je de 5G Bundel al hebt aanstaan stuur mij dan een privébericht met jouw 06-nummer dan kijk ik meteen met je mee. Ik sta voor je klaar!

Zojuist verstuurd! 👍


  • Auteur
  • Forum Virtuoso
  • 92 reacties
  • 15 februari 2021

Heb je pb gestuurd Cas


  • Auteur
  • Forum Virtuoso
  • 92 reacties
  • 15 februari 2021

Cas is in slaap gevallen denk ik👎


Forum|alt.badge.img+2
  • Oud Moderator
  • 870 reacties
  • 15 februari 2021

Ik ben aanwezig! :wink:


  • Rijzende ster
  • 15 reacties
  • 15 februari 2021

Heb de afgelopen dagen even mee gekeken. 

Bij mij werkt het ook niet. Dus Cas ik heb je even een DM gestuurd.


Harmen
  • Junior
  • 29 reacties
  • 16 februari 2021

Geduld is een schone zaak, ze werken in ieder geval mooi aan een oplossing :D


  • Aan het warmlopen
  • 2 reacties
  • 17 februari 2021

Hier nog iemand met hetzelfde probleem. Zojuist Cas een bericht verstuurd, even afwachten wat er gaat gebeuren.

Heb 5G aan staan in mijn bundel maar geen mogelijkheid om 5G te selecteren bij voorkeurstype netwerk. Dit in combinatie met een Oneplus 8T.

Gr. Pascal

 


  • Auteur
  • Forum Virtuoso
  • 92 reacties
  • 17 februari 2021

Niks meer vernomen van ' Cas van Tele2...


  • Auteur
  • Forum Virtuoso
  • 92 reacties
  • 17 februari 2021

Beetje klaar mee ,op deze manier...aan het lijntje gehouden te worden.


Harmen
  • Junior
  • 29 reacties
  • 17 februari 2021

Niet vergeten dat dit bij OnePlus ligt, ik heb ook nog niks gehoord van Cas


  • Rijzende ster
  • 15 reacties
  • 17 februari 2021

Ik heb snel een bericht gekregen. De 2 euro krijg ik terug. Totdat 5g werkt op oneplus. Voor nu is het wachten. 


  • Aan het warmlopen
  • 2 reacties
  • 17 februari 2021

Blijft een vreemde zaak. Heb zelf een Oneplus 8T. Draait 5G op T-Mobile maar niet op Tele2. (zie screenshot) 

 


  • Aan het warmlopen
  • 2 reacties
  • 17 februari 2021

Ik heb al het nodige chatverkeer gehad met Tele2 maar helaas zonder resultaat ...

 


  • Snapt hoe het werkt
  • 12 reacties
  • 17 februari 2021

Precies hetzelfde antwoord hier @Mario2151.

 

We krijgen antwoorden waar we echt helemaal niks mee kunnen. Het is allemaal maar vaag. 

 

Buiten dat word 5G nog steeds verkocht bij de OnePlus toestellen bij een nieuw abonnement bijvoorbeeld wat echt een grap is. Makkelijk geld verdienen zo.