Skip to main content
beantwoord

5g werkt niet op mijn one plus 8 pro


Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

233 reacties

  • Auteur
  • Forum Virtuoso
  • 92 reacties
  • 3 februari 2021

One plus pro 8???


  • Blijvertje
  • 35 reacties
  • 3 februari 2021
Manfred schreef:

One plus pro 8???

Oneplus 8 pro 256 gb


  • Auteur
  • Forum Virtuoso
  • 92 reacties
  • 4 februari 2021

One plus pro 8? Welke oxygen os versie?


  • Blijvertje
  • 35 reacties
  • 4 februari 2021
Manfred schreef:

One plus pro 8? Welke oxygen os versie?

Kijk

 


  • Auteur
  • Forum Virtuoso
  • 92 reacties
  • 4 februari 2021

Sta je ingeschreven voor beta updates?!heb niks namelijk


  • Blijvertje
  • 35 reacties
  • 4 februari 2021
Manfred schreef:

Sta je ingeschreven voor beta updates?!heb niks namelijk

Yip, maar nog steeds geen 5g helaas!


  • Auteur
  • Forum Virtuoso
  • 92 reacties
  • 4 februari 2021

Denk niet dat het gaat komen ook op deze manier... belachelijk!


  • Snapt hoe het werkt
  • 12 reacties
  • 4 februari 2021

Maar als die het bij Vodafone wel doet en bij Tele2 niet dan lijkt het me duidelijk. een probleem van Tele2.

 

Dat iemand van Tele2 trouwens hier nog geen update heeft gegeven? Belachelijk!


  • Blijvertje
  • 35 reacties
  • 5 februari 2021
Naabje schreef:

Maar als die het bij Vodafone wel doet en bij Tele2 niet dan lijkt het me duidelijk. een probleem van Tele2.

 

Dat iemand van Tele2 trouwens hier nog geen update heeft gegeven? Belachelijk!

Daar zeg je zo iets! En dit ondertussen wel gewoon blijven verkopen en aanbieden! En dit oplossen ho maar! Nog paar maanden en dan gaan we met onze abonnementen maar naar een andere provider!


Forum|alt.badge.img+2
  • Oud Moderator
  • 870 reacties
  • 5 februari 2021

Hallo Manfred,
Welkom op de Community! 

Het probleem met 5G en One Plus toestellen is bekend en wordt onderzocht door One Plus. Op dit moment moeten wij afwachten maar ik hoop dat er snel een update is waardoor jullie gebruik kunnen maken van ons 5G netwerk! De kosten voor de 5G bundel van deze maand zal ik voor je vergoeden.

Als je hier vragen over hebt dan hoor ik het graag. De Community staat voor je klaar! 


  • Blijvertje
  • 35 reacties
  • 5 februari 2021
Cas van Tele2 schreef:

Hallo Manfred,
Welkom op de Community! 

Het probleem met 5G en One Plus toestellen is bekend en wordt onderzocht door One Plus. Op dit moment moeten wij afwachten maar ik hoop dat er snel een update is waardoor jullie gebruik kunnen maken van ons 5G netwerk! De kosten voor de 5G bundel van deze maand zal ik voor je vergoeden.

Als je hier vragen over hebt dan hoor ik het graag. De Community staat voor je klaar! 

Nou Cas, zou fijn zijn om bij mij ook die 2 euro te crediteren! En dan nog blijf ik het heel vreemd vinden dat jullie wel Oneplus in combinatie met 5g aanbieden!


  • Auteur
  • Forum Virtuoso
  • 92 reacties
  • 6 februari 2021

Ja precies! Misschien eerst zeker weten dat de combinatie oneplus met jullie 5g netwerk ook echt daadwerkelijk werkt voordat men ermee gaat adverteren...mensen denken ergens gebruik van te kunnen maken maar in realiteit is dat dus niet zo.


pipodeclown
Goldmember
  • Superuser
  • 1780 reacties
  • 6 februari 2021
Manfred schreef:

Ja precies! Misschien eerst zeker weten dat de combinatie oneplus met jullie 5g netwerk ook echt daadwerkelijk werkt voordat men ermee gaat adverteren...mensen denken ergens gebruik van te kunnen maken maar in realiteit is dat dus niet zo.

Misschien heeft One Plus wel beweerd dat het werkt, maar in werkelijkheid de update nog helemaal niet voor elkaar.


  • Snapt hoe het werkt
  • 12 reacties
  • 6 februari 2021
pipodeclown schreef:
Manfred schreef:

Ja precies! Misschien eerst zeker weten dat de combinatie oneplus met jullie 5g netwerk ook echt daadwerkelijk werkt voordat men ermee gaat adverteren...mensen denken ergens gebruik van te kunnen maken maar in realiteit is dat dus niet zo.

Misschien heeft One Plus wel beweerd dat het werkt, maar in werkelijkheid de update nog helemaal niet voor elkaar.

En hoe verklaar je dan dat het bij Vodafone wel werkt?


pipodeclown
Goldmember
  • Superuser
  • 1780 reacties
  • 6 februari 2021
Naabje schreef:
pipodeclown schreef:
Manfred schreef:

Ja precies! Misschien eerst zeker weten dat de combinatie oneplus met jullie 5g netwerk ook echt daadwerkelijk werkt voordat men ermee gaat adverteren...mensen denken ergens gebruik van te kunnen maken maar in realiteit is dat dus niet zo.

Misschien heeft One Plus wel beweerd dat het werkt, maar in werkelijkheid de update nog helemaal niet voor elkaar.

En hoe verklaar je dan dat het bij Vodafone wel werkt?

Omdat fabrikanten het voor elke provider in de software moeten verwerken. Niet elke provider en alle systemen zijn hetzelfde.


  • Auteur
  • Forum Virtuoso
  • 92 reacties
  • 7 februari 2021

Dan nog is het een fout van Tele2 om er zo mee te adverteren...


pipodeclown
Goldmember
  • Superuser
  • 1780 reacties
  • 7 februari 2021
Manfred schreef:

Dan nog is het een fout van Tele2 om er zo mee te adverteren...

Zoals eerder gezegd, misschien heeft One Plus wel beweerd dat het werkt, maar de update nog helemaal niet voor elkaar.


  • Auteur
  • Forum Virtuoso
  • 92 reacties
  • 7 februari 2021

Zou kunnen...als er überhaupt een update voor komt....


Forum|alt.badge.img+2
  • Oud Moderator
  • 870 reacties
  • 8 februari 2021

Hoi Manfred en HeJa,

Ik heb de kosten voor de 5G bundel vergoed. Uiteraard ga ik dit voor jullie uitzoeken en ik houd jullie op de hoogte!


  • Auteur
  • Forum Virtuoso
  • 92 reacties
  • 8 februari 2021

Ok...hopen op zsm een oplossing..anders gaat dit wel mijn laatste mobiel bij Tele2 worden...Vodafone en KPN hebben namelijk wel hun 5g ondersteuning voor one plus op orde..


Harmen
  • Junior
  • 29 reacties
  • 8 februari 2021

Zelfde probleem met mijn 8T, maar ligt dit nou aan Oneplus of bij Tele2?

Ik had vanmiddag 2x contact, de 1e keer zei mevrouw dat ik geen 5g geschikt toestel had, later kwam ze hierop terug en zei ze dat 5g opnieuw toegepast wordt. Afgesproken dat ik mij opnieuw moest melden als het niet zou werken. Moest mijn telefoon daardoor opnieuw opstarten waardoor ik het contact moest verbreken, helaas zonder resultaat. Toen opnieuw contact gezocht met de live chat, dit keer een meneer. En hij zei dat er problemen zijn met de 5g verbinding met Oneplus toestellen, ze werken aan een oplossing.

 


pipodeclown
Goldmember
  • Superuser
  • 1780 reacties
  • 8 februari 2021
Manfred schreef:

Ok...hopen op zsm een oplossing..anders gaat dit wel mijn laatste mobiel bij Tele2 worden...Vodafone en KPN hebben namelijk wel hun 5g ondersteuning voor one plus op orde..

Je bedoelt dat One Plus hun software wel op orde heeft voor ondersteuning van Vodafone en KPN.


  • Snapt hoe het werkt
  • 12 reacties
  • 8 februari 2021

Wellicht is dit nog een optie om te proberen: https://forums.oneplus.com/threads/enable-5g-for-oneplus-8-series-and-oneplus-7-5g.1239089/

 

Android 11: https://forums.oneplus.com/threads/enable-5g-for-android-11-on-oneplus-8-series-and-oneplus-7-5g.1345340/

 

Het lijkt te werken op de OnePlus 8 pro , OnePlus 8 OF Oneplus 7T pro

 

Ik heb het zelf gedaan op mijn 8T maar helaas zonder succes. Ik heb nog een sim-kaart besteld om te kijken of het dan wel werkt maar ik heb er een hard hoofd in.


  • Blijvertje
  • 35 reacties
  • 9 februari 2021

Ben eigenlijk wel benieuwd of je wel 5g ontvangt met de Oneplus 8 pro als je rechtstreeks bij T-Mobile zit!


  • Auteur
  • Forum Virtuoso
  • 92 reacties
  • 9 februari 2021

Volgens mij wel..begreep ik iig