Skip to main content
beantwoord

5g werkt niet op mijn one plus 8 pro


Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

233 reacties

  • Blijvertje
  • 35 reacties
  • 1 februari 2021

Ik heb ff de nieuwste beta erop gezet, nog steeds geen 5g met Tele2! Tweede sim met Vodafone ook bij deze build netjes 5g!

 


  • Auteur
  • Forum Virtuoso
  • 92 reacties
  • 1 februari 2021

Ok..en daarmee wil je zeggen?


  • Auteur
  • Forum Virtuoso
  • 92 reacties
  • 1 februari 2021

Wat te doen nu?


  • Blijvertje
  • 35 reacties
  • 1 februari 2021

Dat het mij sterk lijkt dat het aan Oneplus ligt! Ik denk dat het probleem bij Tele2 zelf zit! Dus ik denk dat ik die 5g toegang weer uit zet! Anders weet ik het ook niet!


  • Auteur
  • Forum Virtuoso
  • 92 reacties
  • 1 februari 2021

Ik had ook die 5g toegang aan gezet a 2euro pmaand..maar toen kon ik er ook niet op..hebben ze nu weerterug gedraaid omdat ik er toch geen gebruik van kan maken


  • Auteur
  • Forum Virtuoso
  • 92 reacties
  • 1 februari 2021

Iemand suggesties?


  • Auteur
  • Forum Virtuoso
  • 92 reacties
  • 1 februari 2021

Maar dan blijf je nog met de instelling Voorkeurstype Netwerk zitten...daar heb ik alleen de opties 2 3 en 4g...dat heeft toch ook wel met de software van One Plus te maken lijkt mij....


  • Blijvertje
  • 35 reacties
  • 1 februari 2021
Manfred schreef:

Maar dan blijf je nog met de instelling Voorkeurstype Netwerk zitten...daar heb ik alleen de opties 2 3 en 4g...dat heeft toch ook wel met de software van One Plus te maken lijkt mij....

Kijk mijn screenshot wat er gebeurt als ik voorkeur sim wissel naar Vodafone!

 


  • Auteur
  • Forum Virtuoso
  • 92 reacties
  • 1 februari 2021

Dat is wel bizar joh....maar zou niet weten wat te doen nu...


  • Blijvertje
  • 35 reacties
  • 1 februari 2021

Met andere woorden, volgens mij ontvangen we gewoon geen 5g signaal van Tele2!

 


  • Auteur
  • Forum Virtuoso
  • 92 reacties
  • 1 februari 2021

Zou het aan de simkaart liggen misschien?


  • Snapt hoe het werkt
  • 12 reacties
  • 1 februari 2021

Ook mijn Oneplus 8T geen mogelijkheid om 5G te selecteren.

Al contact gehad met tele2 en die zegt het volgende:

 

Het toestel Oneplus 8T is 5G geschikt maar kan nog geen verbinding maken met ons 5G netwerk. Er wordt hard gewerkt om dit zo snel mogelijk op te lossen. Het is niet bekend binnen welke termijn het is opgelost.

 

Dus, Tele2 verkoopt iets wat ze niet kunnen leveren.


  • Auteur
  • Forum Virtuoso
  • 92 reacties
  • 1 februari 2021

Zei ik ook al..mensen zien een telefoon met 5g en hun bieden 5g aan..1 en 1 is 2..niet bij Tele2 blijkbaar


theocoppes
Forum|alt.badge.img+8
  • Junior
  • 767 reacties
  • 1 februari 2021

Een nieuwe simkaart kun je via de app bestellen. Die kost je niets. Dus probeer het maar! 


  • Auteur
  • Forum Virtuoso
  • 92 reacties
  • 1 februari 2021

Ja heb net een andere besteld..kijken of dat iets uit gaat halen..maar vrees van niet


  • Blijvertje
  • 35 reacties
  • 1 februari 2021
Manfred schreef:

Ja heb net een andere besteld..kijken of dat iets uit gaat halen..maar vrees van niet

Laat ff weten of dat iets uit haalt, ben zelf bang van niet, maar niet geschoten is altijd mis! 


  • Auteur
  • Forum Virtuoso
  • 92 reacties
  • 1 februari 2021

Ja daarom...duurt alleen wel max 3 dagen voor hij binnen is...laat het wel weten...als iemand betere opties heeft ...let us know


  • Snapt hoe het werkt
  • 12 reacties
  • 1 februari 2021

Ben er vrijwel zeker van dat een nieuw sim-kaart niet gaat werken aangezien ze zelf al aangeven dat De Oneplus telefoons zogenaamd nog niet geschikt zijn voor hun 5G netwerk.


  • Auteur
  • Forum Virtuoso
  • 92 reacties
  • 2 februari 2021

Nee klopt..maar niet geschoten is altijd mis...vind alleen apart dat hij het bij Eric wel doet....


pipodeclown
Goldmember
  • Superuser
  • 1780 reacties
  • 2 februari 2021

Weet niet of Vodafone maatgevend is met hun ‘truc’ om een 5G icoon op je scherm te tonen.


  • Auteur
  • Forum Virtuoso
  • 92 reacties
  • 2 februari 2021

Durf ik niet te zeggen..maar hij krijgt de optie ,smart 5g...onder het Voorkeurstype Netwerk,dus ik denk dat dat wel redelijk geloofwaardig is.


  • Auteur
  • Forum Virtuoso
  • 92 reacties
  • 3 februari 2021

Nieuwe simkaart geïnstalleerd...niets opgeleverd..helaas...


  • Blijvertje
  • 35 reacties
  • 3 februari 2021
Manfred schreef:

Nieuwe simkaart geïnstalleerd...niets opgeleverd..helaas...

Zoals al verwacht he! Net ook update gehad van Oneplus, ook geen verschil helaas!


  • Auteur
  • Forum Virtuoso
  • 92 reacties
  • 3 februari 2021

Had ook geen valse hoop hoor...maar je probeert iets....update gehad? Wanneer?


  • Blijvertje
  • 35 reacties
  • 3 februari 2021
Manfred schreef:

Had ook geen valse hoop hoor...maar je probeert iets....update gehad? Wanneer?

Vanmorgen al!