Skip to main content
beantwoord

Internet

  • 25 juni 2025
  • 1 reactie
  • 54 x bekeken

Hoi 

Ik heb geen internet thuis.

Alle opties al doorlopen om internet op te starten maar dat heeft niet geholpen.

Nu heb ik nog steeds geen internet 

Beste antwoord door Marciano van Tele2

Hoi Erik, excuses voor de late reactie. Heb je inmiddels alweer internet? Mocht je nog hulp nodig hebben, bel dan direct met mijn collega’s op 020-7544444. Ik heb zelf namelijk geen toegang tot de juiste systemen. Maar geen zorgen, zij kunnen je direct verder helpen. Laat je het me weten of het is gelukt? Ik hoor het graag van je!

Bekijk origineel bericht

1 reactie

Marciano van Tele2
Moderator
Forum|alt.badge.img+12

Hoi Erik, excuses voor de late reactie. Heb je inmiddels alweer internet? Mocht je nog hulp nodig hebben, bel dan direct met mijn collega’s op 020-7544444. Ik heb zelf namelijk geen toegang tot de juiste systemen. Maar geen zorgen, zij kunnen je direct verder helpen. Laat je het me weten of het is gelukt? Ik hoor het graag van je!