Skip to main content
beantwoord

Mail naar een specifiek @tele2.nl adres resulteert in een 451 error


Ik probeer een mail te sturen naar een specifiek @tele2.nl-mailadres, en de mail resulteert iedere keer in een “451 Relay not permitted!” error.
Hoe kan ik erachter komen waarom de mail niet afgeleverd kan worden, resp. ervoor zorgen dat de mail (weer) gewoon aankomt?


Ik ben zelf geen klant van Tele2. Ik verstuur mijn mail m.b.v. Thunderbird op Windows, en gebruik mijn reguliere SMTP-server (die niet van Tele2 is). Andere mails komen zonder problemen aan.

Beste antwoord door WhTurner

Tele2 heeft in het afgelopen jaar vele mailadressen (zo niet alle) gesloten. Het is dus mogelijk dat de ontvanger nu een ander mail adres heeft

Bekijk origineel bericht

2 reacties

WhTurner
Goldmember
  • Superuser
  • 5501 reacties
  • Antwoord
  • 7 maart 2025

Tele2 heeft in het afgelopen jaar vele mailadressen (zo niet alle) gesloten. Het is dus mogelijk dat de ontvanger nu een ander mail adres heeft


eric
Ere-member
Forum|alt.badge.img+12
  • Ere-member
  • 7113 reacties
  • 9 maart 2025

Niemand heeft nog een werkend @tele2 email adres. De gehele email dienst van Tele2 is een jaar geleden beëindigd


Reageer