Skip to main content
beantwoord

Geld terug na beeïndigen abonnement

  • 30 september 2024
  • 1 reactie
  • 31 x bekeken

Hallo,

12 september een mail gehad met een creditfactuur, dit omdat we op 1 augustus voor het laatst gebruik hadden gemaakt van Tele2 i.v.m. overstap naar Odido.

Daarom was heel augustus in rekening gebracht en dat zou in september verrekend worden.

Tot op heden is er nog niets gestort, ik wacht nog tot morgen en dat stoneer ik die 42 euro van augustus en dan sturen jullie nog maar een keer een rekening van 1.35, want krijg 40.65 terug.

klantnummer B0000197987

factuurnummer NL2400068867

Beste antwoord door Marciano van Tele2

Hoi Marianne, ik heb zelf geen toegang tot onze Thuis-systemen, anders had ik graag zelf met je meegekeken. Bel direct eens met mijn collega's op 020-7544444. Zij kunnen direct met je meekijken en waar nodig de kosten voor je vergoeden!

Bekijk origineel bericht

1 reactie

Marciano van Tele2
Moderator
Forum|alt.badge.img+12

Hoi Marianne, ik heb zelf geen toegang tot onze Thuis-systemen, anders had ik graag zelf met je meegekeken. Bel direct eens met mijn collega's op 020-7544444. Zij kunnen direct met je meekijken en waar nodig de kosten voor je vergoeden!