Skip to main content
beantwoord

Nieuwe simkaart activeert niet

  • 1 januari 2023
  • 2 reacties
  • 127 x bekeken

vandaag 1 januari 00.00 uur heb ik een nieuw sim-only abonnement bij tele2 afgesloten incl nummerbehoud. Ik heb simkaartje paar keer in uit gedaan en ook mijn telefoon paar keer uit aan maar blijf Geen bereik houden. Wel kreeg ik eerder al een sms dat pas 2 januari mijn nummer behoud in gaat. Hoe zorg ik er nu voor dat ik wel een geactiveerde sim kaart krijg? 

Beste antwoord door eric

Het abonnement en de simkaart worden pas op de dag van de nummerportering geactiveerd. Dus vandaag nog je oude simkaart gebruiken en als het signaal op deze simkaart morgen wegvalt kun je hem verwisselen voor de nieuwe Tele2 sim.

Bekijk origineel bericht

2 reacties

eric
Ere-member
Forum|alt.badge.img+12
  • Ere-member
  • 7115 reacties
  • Antwoord
  • 1 januari 2023

Het abonnement en de simkaart worden pas op de dag van de nummerportering geactiveerd. Dus vandaag nog je oude simkaart gebruiken en als het signaal op deze simkaart morgen wegvalt kun je hem verwisselen voor de nieuwe Tele2 sim.


Marciano van Tele2
Moderator
Forum|alt.badge.img+12

Hey @drgudema, ik had je vanmiddag ook op Twitter gesproken. Wat @eric zegt klopt helemaal en is eigenlijk hetzelfde wat ik daar ook aangaf. Morgen start je abonnement! 😊

Fijne avond allebei!