Skip to main content
beantwoord

Lopend Sim only abonnement verlengen met nieuwe telefoon

  • 11 oktober 2022
  • 1 reactie
  • 403 x bekeken

Goedendag,

 

Ik heb een lopend sim only abonnement (tm september 2022). Nu kan ik al verlengen aldus Tele2 (als in de optie is er als ik bij mijn abonnementen kijk). Hiervoor wil ik een nieuw abonnement met een nieuwe iPhone. Is het dus mogelijk dat ik een nieuwe telefoon bestel en abonnement maar niet dubbel hoef te betalen, als in twee abonnementen tegelijkertijd. Of wordt mijn huidige abboneemtn overgezet naar het nieuwe abonnement?

Beste antwoord door Manouk van Tele2

Hi @Niels98,

Leuk om te zien dat je wilt gaan verlengen - ik ga je hier meer informatie over geven!

Ik ben direct met je mee gaan kijken en ik zie dat je kan gaan verlengen vanaf september 2023. Wel kan je gebruik maken van toestelflexibiliteit, dat betekent dat je je huidige contract kan openbreken en een abonnement kan aanvragen met toestel. Je betaalt dan niets dubbel en de contracten zullen in elkaar overlopen - hoe fijn is dat!

Heb je hier interesse in? Bel snel met mijn collega's naar 0800 1602, zij kunnen jou met alle liefde helpen aan de beste deals! 

Groetjes,
Manouk

Bekijk origineel bericht

1 reactie

Manouk van Tele2
Moderator
Forum|alt.badge.img+1

Hi @Niels98,

Leuk om te zien dat je wilt gaan verlengen - ik ga je hier meer informatie over geven!

Ik ben direct met je mee gaan kijken en ik zie dat je kan gaan verlengen vanaf september 2023. Wel kan je gebruik maken van toestelflexibiliteit, dat betekent dat je je huidige contract kan openbreken en een abonnement kan aanvragen met toestel. Je betaalt dan niets dubbel en de contracten zullen in elkaar overlopen - hoe fijn is dat!

Heb je hier interesse in? Bel snel met mijn collega's naar 0800 1602, zij kunnen jou met alle liefde helpen aan de beste deals! 

Groetjes,
Manouk