Skip to main content
beantwoord

Toestelflexibiliteit


  • Durft te posten
  • 1 reactie

Hoi,

ik had een vraagje ik heb sinds vrijdag mijn abonnement gewijzigd . Ik had eerst sim only en heb nu een iphone 11 abonnement gehaald. Mijn vraag is of ik het goed heb gedaan zo niet kunnen jullie het voor mij dan wijzigen? Ik hoor het snel!

 

M.V.G Arda

Beste antwoord door eric

Hoi @Ardai , welkom bij de community. 

Wat bedoel je met ' je hebt een Apple11 gehaald'. Tele2 heeft namelijk geen winkels. Heb je wellicht een verlenging op de website uitgevoerd?

Bekijk origineel bericht

3 reacties

eric
Ere-member
Forum|alt.badge.img+12
  • Ere-member
  • 7115 reacties
  • Antwoord
  • 31 juli 2022

Hoi @Ardai , welkom bij de community. 

Wat bedoel je met ' je hebt een Apple11 gehaald'. Tele2 heeft namelijk geen winkels. Heb je wellicht een verlenging op de website uitgevoerd?


  • Auteur
  • Durft te posten
  • 1 reactie
  • 31 juli 2022

Ik heb via tele2 een iphone 11 abonnement gehaald met nummer behouden. Wordt die dan automatisch verlengd kunt u dat checken?


Manouk van Tele2
Moderator
Forum|alt.badge.img+1

Hey @Ardai!

Tuurlijk kunnen wij dat! Ik ben direct met je mee gaan kijken en ik zie inderdaad een bestelling terug met een aanvraag voor nummerbehoud. Op het moment dat jij jouw toestel binnen hebt, zullen wij de aanvraag officieel gaan indienen. Je krijgt hier dan natuurlijk ook bericht van, wacht dit bericht dus rustig af. Je zult dan zien dat in dat bericht staat dat je nummerbehoud is goedgekeurd of afgekeurd. Als die wel is goedgekeurd krijg je er ook een datum bij wanneer jij over wordt gezet!

Alvast heel veel plezier met je nieuwe pareltje, geniet ervan! ❤

Groetjes,
Manouk


Reageer