te veel mislukte inlogpogingen webmail.
wachtwoord gereset, werk voor geen meter, om moedeloos van te worden.
hoe los ik dit zelf op?
te veel mislukte inlogpogingen webmail.
wachtwoord gereset, werk voor geen meter, om moedeloos van te worden.
hoe los ik dit zelf op?
Beste antwoord door Manouk van Tele2
Hi
Ik snap dat je graag in jouw e-mailaccount wilt komen, want dat is natuurlijk wel zo makkelijk!
Allereerst wil ik wel graag een aantal vragen aan je stellen! Ontvang je nog de e-mail om je wachtwoord te resetten en lukt je dit dan ook? En kan je eens inloggen met je nieuwe wachtwoord in een andere browser dan die je nu gebruikt. Lukt dat?
Als al het bovenstaande niet werkt, dan moet ik je echt adviseren om even contact op te nemen met de Thuis-afdeling. Dit omdat ik niet in de Thuis systemen kan. Zij kunnen je namelijk helpen met een wachtwoord reset en dan weet ik zeker dat je dan weer in je account komt! Check snel hoe je contact met ze opneemt!
Groetjes,
Manouk
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.