Skip to main content
beantwoord

24u unlimited data bundel, toch data verbruikt

  • 20 februari 2022
  • 2 reacties
  • 430 x bekeken

Hoi, ik kreeg van Tele2 voor mijn verjaardag een 24 uur unlimited data bundel. Deze heb ik dus gisteravond geactiveerd en hier ook bevestiging van gekregen via sms. Nu zie ik mijn Tele2 app dat er toch veel data is gebruikt sindsdien. Weet iemand of dit na de 24 uur weer gecorrigeerd wordt?

Beste antwoord door Jesse_Lam

Dag Eline, 

 

Ik denk dat je mag verwachten dat dit nog rechtgetrokken wordt.

 

Als je er een slecht gevoel bij hebt, wat ik kan begrijpen zou ik als ik jou was even contact opnemen met de klantenservice (telefonisch.)

Bekijk origineel bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

2 reacties

Jesse_Lam
  • Rijzende ster
  • 15 reacties
  • Antwoord
  • 23 februari 2022

Dag Eline, 

 

Ik denk dat je mag verwachten dat dit nog rechtgetrokken wordt.

 

Als je er een slecht gevoel bij hebt, wat ik kan begrijpen zou ik als ik jou was even contact opnemen met de klantenservice (telefonisch.)


Marciano van Tele2
Moderator
Forum|alt.badge.img+12

Hey Eline, tof dat je gebruik wil(de) maken van het 24 uur Unlimited cadeau! Is het inmiddels allemaal gelukt en heb je contact gehad met mijn collega's van de klantenservice?

Mocht ik nog iets voor je kunnen doen, zet dan even je 06-nummer in je profiel en laat het me weten. Dan duik ik er graag voor je in! :smile:

@Jesse_Lam Thanks voor het meedenken, rijzende ster!