Skip to main content
beantwoord

Lange wachttijd abonnement opzeggen

  • 11 januari 2022
  • 2 reacties
  • 141 x bekeken

  • Durft te posten
  • 1 reactie

Is er een mogelijkheid om sneller in contact te komen met de annuleringsservice? Sta momenteel in totaal al een uur in de wacht. Geen idee of ik te woord gestaan zal worden. 

Beste antwoord door LHOEK

Reeds opgelost!

Bekijk origineel bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

2 reacties

  • Auteur
  • Durft te posten
  • 1 reactie
  • Antwoord
  • 11 januari 2022

Reeds opgelost!


Marciano van Tele2
Moderator
Forum|alt.badge.img+12

Hey @LHOEK fijn om te horen dat het is opgelost!

Mocht je nog eens hulp nodig hebben, maak dan gerust een nieuw topic aan. De Community staat voor je klaar en dan zal ik deze sluiten.

Ik wens je nog een hele fijne dag! :smile: