Ik hang nu, om precies te zijn 1 uur en 30 minuten aan de lijn. Dit is echt niet normaal meer, en dit kost mij handenvol met geld. En jullie schuld ook nog eens. Schandalig.
Ik heb mijn verhuizing 26 september doorgegeven. Alles was geregeld. Zeiden jullie tenminste!
Totdat ik een brief van Incasso Bos kreeg.
Of ik even 150 euro wilde betalen, anders zou ik afgesloten worden.
Hoe kunnen jullie dit maken?? No way dat ik ga betalen voor iets waar ik geen gebruil van maak.
En je klanten dan ook rustig anderhalf uur in de wacht laten!!
Beste antwoord door Rox van Tele2
Hoi @Carmenvdhoek, welkom op onze Community. Dat is een lange wachttijd! Ik snap dat je graag verder wilt en ik ben er om jou verder te helpen. Terechte opmerking van @pipodeclown. Als je je verhuizing hebt doorgegeven, dan zou je abonnement automatisch mee moeten verhuizen. Of bedoel je soms dat je je abonnement hebt opgezegd bij ons? Zou je hier opheldering over kunnen geven?
Je geeft aan dat je een brief van Bos Incasso hebt ontvangen, dit betekent dat wij jouw dossier inmiddels hebben overgedragen na het versturen van meerdere betaalherinneringen. Als ik meer informatie van jou heb ontvangen, ga ik voor je uitzoeken wat er precies is gebeurd. Ik wil je ook gelijk vragen om je forumprofiel compleet in te vullen met jouw klantnummer. Zo kan ik meekijken in het systeem. Laat je het weten als ik iets kan doen voor je?
Hoi @Carmenvdhoek, welkom op onze Community. Dat is een lange wachttijd! Ik snap dat je graag verder wilt en ik ben er om jou verder te helpen. Terechte opmerking van @pipodeclown. Als je je verhuizing hebt doorgegeven, dan zou je abonnement automatisch mee moeten verhuizen. Of bedoel je soms dat je je abonnement hebt opgezegd bij ons? Zou je hier opheldering over kunnen geven?
Je geeft aan dat je een brief van Bos Incasso hebt ontvangen, dit betekent dat wij jouw dossier inmiddels hebben overgedragen na het versturen van meerdere betaalherinneringen. Als ik meer informatie van jou heb ontvangen, ga ik voor je uitzoeken wat er precies is gebeurd. Ik wil je ook gelijk vragen om je forumprofiel compleet in te vullen met jouw klantnummer. Zo kan ik meekijken in het systeem. Laat je het weten als ik iets kan doen voor je?
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.