Skip to main content
beantwoord

Factuur terwijl abbonement opgezegd is

  • 18 oktober 2021
  • 1 reactie
  • 90 x bekeken

Beste tele 2,
 
Ik begrijp niet waarom ik nog een factuur van jullie krijg, gezien ik mijn telefoon abonnement bij jullie heb overgezet naar een prepaid TMOBILE kaart  per 20-9-21.
Ik zie ook geen gegevens meer in mijn tele2 app. Hoor graag van jullie.
Kenmerk: 2223/1.19482148
 
Vriendelijke groet

Beste antwoord door eric

Kijk goed naar de factuur periode. Tele2 factureert je telefoon abonnement achteraf.

Bekijk origineel bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

1 reactie

eric
Ere-member
Forum|alt.badge.img+12
  • Ere-member
  • 7115 reacties
  • Antwoord
  • 19 oktober 2021

Kijk goed naar de factuur periode. Tele2 factureert je telefoon abonnement achteraf.