Skip to main content
beantwoord

Ongebruikt internet.

  • 14 september 2021
  • 10 reacties
  • 141 x bekeken

Goedendag. In januari, toen ik verhuisde, heb ik een aanvraag ingediend om thuis niet op internet te gaan en toestemming te geven. En nu kreeg ik een e-mail dat ik moest betalen voor internet.. shock.. Ik heb geen nieuwe dienst besteld. Wat te doen?

Beste antwoord door Floor109

Ah ik heb je al kunnen vinden op een andere manier. Ik zie dat het abonnement is opgezegd per 25-02-2021, maar dat de februari factuur niet is betaald destijds, daar krijg je nu een herinnering voor.

Beetje laat, dat klopt.. Dit komt omdat het herinneringsproces even voor iedereen op pauze stond, zodat wij over konden gaan op een ander factuursysteem. Hierdoor kregen veel klanten, waaronder jij, nog een hele late herinnering.

Bekijk origineel bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

10 reacties

Forum|alt.badge.img+6
  • Forumkenner pur sang
  • 176 reacties
  • 16 september 2021

Hoi, wat bedoel je met dat je hebt aangevraagd om thuis niet op internet te gaan? Je bent verhuisd en hebt tele2 internet en dat heb je opgezegd? Misschien kan je wat meer uitleg geven van je probleem. 


  • Auteur
  • Aan het warmlopen
  • 4 reacties
  • 16 september 2021

Nadat ik naar mijn nieuwe huis was verhuisd, heb ik Tele2 in mijn oude huis opgegeven. Ik heb geen Tele2.  Waarom zou ik betalen?


Forum|alt.badge.img+3
  • Forum Virtuoso
  • 87 reacties
  • 16 september 2021

Hoi,

Neem even telefonisch contact op met de klanten service.

 

Die kunnen voor je na kijken wat er aan de hand is met de factuur.

 

Des


  • Auteur
  • Aan het warmlopen
  • 4 reacties
  • 16 september 2021

Des2000.

Ik ben doof. Ik ben niet aan de telefoon. 


Forum|alt.badge.img+3
  • Forum Virtuoso
  • 87 reacties
  • 16 september 2021

Hoi,

 

Zou je dan je profiel zo volledig mogelijk kunnen invullen dan kan een moderater in de systemen kijken en jou informeren.

@Floor109 @Marciano van Tele2 


Floor109
Forum|alt.badge.img+7
  • Vrijwillige medewerker
  • 469 reacties
  • 17 september 2021

@Komisarz Sorry voor de late reactie, voordat ik je kan helpen moet ik eerst toestemming van je hebben dat ik je persoonlijke gegevens in zie, dit komt omdat ik geen officiele forum moderator ben. Als je akkoord geeft kan ik voor je kijken wat er aan de hand is.


  • Auteur
  • Aan het warmlopen
  • 4 reacties
  • 17 september 2021
Floor109 schreef:

@Komisarz Sorry voor de late reactie, voordat ik je kan helpen moet ik eerst toestemming van je hebben dat ik je persoonlijke gegevens in zie, dit komt omdat ik geen officiele forum moderator ben. Als je akkoord geeft kan ik voor je kijken wat er aan de hand is.

Ja, ik ben het ermee eens.


Floor109
Forum|alt.badge.img+7
  • Vrijwillige medewerker
  • 469 reacties
  • 17 september 2021
Komisarz schreef:
Floor109 schreef:

@Komisarz Sorry voor de late reactie, voordat ik je kan helpen moet ik eerst toestemming van je hebben dat ik je persoonlijke gegevens in zie, dit komt omdat ik geen officiele forum moderator ben. Als je akkoord geeft kan ik voor je kijken wat er aan de hand is.

Ja, ik ben het ermee eens.

Zou je je klantnummer in je profiel willen zetten? Ik kan op die postcode huisnummer niks vinden, tevens is dat voor iedereen zichtbaar als je het bij woonplaats neerzet


Floor109
Forum|alt.badge.img+7
  • Vrijwillige medewerker
  • 469 reacties
  • Antwoord
  • 17 september 2021

Ah ik heb je al kunnen vinden op een andere manier. Ik zie dat het abonnement is opgezegd per 25-02-2021, maar dat de februari factuur niet is betaald destijds, daar krijg je nu een herinnering voor.

Beetje laat, dat klopt.. Dit komt omdat het herinneringsproces even voor iedereen op pauze stond, zodat wij over konden gaan op een ander factuursysteem. Hierdoor kregen veel klanten, waaronder jij, nog een hele late herinnering.


  • Auteur
  • Aan het warmlopen
  • 4 reacties
  • 18 september 2021

Oké bedankt.