Sinds enkele weken lijken niet alle emails meer door tele2 webmail ontvangen te worden??
Lijkt erop dat sommige berichten gefilterd worden. Van sommige legitieme verzenders verneem ik dat zij berichten krijgen dat hun "connectie geweigerd is” !?
Spam/Junk box is leeg.
Hoe kan ik dit oplossen daar ik deze verzenders niet geweigerd heb?
Geldt voor Webmail en POP account
beantwoord
Niet alle email komt binnen, connectie geweigerd ?
Beste antwoord door MarkEM
Hey allemaal, hierbij een update:
@MarkEM had de gegevens via privébericht naar me gestuurd, maar nog voordat ik ze naar de juiste afdeling had doorgestuurd leek het alweer te werken.Hij gaat het in de gaten houden of het goed blijft gaan!
Hi folks, tot dusver lijkt de email ontvangst en verzending weer normaal te werken.
Waarom het nu weer goed gaat is ons volledig onduidelijk.
We houden het in de gaten.
Thanks Floor en Marciano.
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.