Skip to main content
beantwoord

Lukt niet om in te loggen mijntele2


Hoi! 

Ik probeer al de heledag in te loggen, op mijn telefoon, op de andere telefoon, laptop en mijn pc.
Op alle apperaten krijg ik de zelfde fout melding als ik probeer in te loggen: “Sorry er ging iets , er is een onverwachte fout opgetreden”

Ja ik heb coockies verwijderd, ik heb incognito geprobeerd en me wachtwoord opnieuw aangevraagd.

Hier onder de fout melding
 

 

Beste antwoord door Cas van Tele2

Hallo @NickBier,

Welkom op de Community! Op dit moment worden alle klanten overgezet naar de nieuwe MijnTele2 omgeving.
Je mag vanaf nu inloggen met jouw e-mailadres als gebruikersnaam. Meer informatie hierover vind je in dit topic:
 

Mocht het niet werken dan raad ik aan om hier te kijken of het lukt: https://www.tele2.nl/my/registreren

 

Bekijk origineel bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

2 reacties

pipodeclown
Goldmember
  • Superuser
  • 1780 reacties
  • 25 juli 2021

Heb je ook al geprobeerd je opnieuw aan te melden voor Mijn Tele2?


Forum|alt.badge.img+2
  • Oud Moderator
  • 870 reacties
  • Antwoord
  • 26 juli 2021

Hallo @NickBier,

Welkom op de Community! Op dit moment worden alle klanten overgezet naar de nieuwe MijnTele2 omgeving.
Je mag vanaf nu inloggen met jouw e-mailadres als gebruikersnaam. Meer informatie hierover vind je in dit topic:
 

Mocht het niet werken dan raad ik aan om hier te kijken of het lukt: https://www.tele2.nl/my/registreren