Hoi misschien dat iemand mij hier kan helpen ik heb tele 2 al 4 x aan de telefoom gehad maar zonder succes sinds de overgang na het nieuwe netwerk kan ik niet meer betalen met me tele2 factuur in google play krijg dan steeds de aangegeven en hij verstuurd wel steeds smsjes maar ik weet niet wat ik precies kan doen en zag dat al meerdere hier problemen mee hadden maar de oplossingen die hun hadden werkten niet voor mij er is niks geblockeerd bij mij en alles staat open
beantwoord
foutcode OR-DVASA2-02 google play
Beste antwoord door Cas van Tele2
Oke bedankt voor jouw update!
We zijn overgestapt op een nieuw systeem en daardoor is de manier van de betalingen veranderd. Ik heb het voor je uitgezocht en als het goed is kan je het op de volgende manier regelen. Bij de eerstvolgende aankoop kan je via je toestel 'Tele2 factuur' selecteren onder 'overige betaalbewijzen'. Dit wordt vervolgens de standaard betaalwijze.
Had je al gekeken op de uitleg op Google play betalingen?
Ik hoor graag van je of het is gelukt. De Community staat voor je klaar!
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.