Sinds 3 dagen kunnen we onmogelijk bellen of gebeld worden, de beller hoort mij wel maar ik de beller niet.
Bij telefoon winkel geweest en alle opties geprobeerd maar niets helpt. Blijkt dat er voorwerk is voor het onderhoud 1 en 2 juli.
Zijn veel klachten hierover in de regio Bergen nh en Alkmaar.
Hopelijk is dit snel verholpen🥺
Beste antwoord door Cas van Tele2
Hoi @Hespes, Welkom op de Community! Een goed werkende verbinding is natuurlijk wel zo handig. Ik ga dus meteen met je meekijken!
Waar bevind je je precies? Bevind je je op een hele drukke plek of in een goed geïsoleerd gebouw? De verbinding kan dan minder zijn. Het kan ook zijn dat je je in een gebied bevindt waar de dekking niet optimaal is of waar er misschien onderhoud gedaan wordt. Op onze dekkingskaart kan je zien hoe de verbinding in jouw omgeving is: https://www.t-mobile.nl/mobiel/netwerk/dekking (we gebruiken het netwerk van T-Mobile, dus ook hun dekkingskaart).
Is de dekking goed maar heb je nog steeds geen goed 4G? Dan raad ik je aan om je telefoon helemaal uit te zetten en weer opnieuw op te starten, en te kijken of je de laatste updates geïnstalleerd hebt. In de meeste gevallen helpen deze stappen! Als dit voor jou niet werkt, hebben we nog wat meer stappen in een topic gezet op onze Community. Je kan deze stappen hier vinden: https://bit.ly/2WxKWh6. Mocht je er niet uitkomen of mochten al deze stappen niet werken, let us know. De Community staat voor je klaar!
Hoi @Hespes, Welkom op de Community! Een goed werkende verbinding is natuurlijk wel zo handig. Ik ga dus meteen met je meekijken!
Waar bevind je je precies? Bevind je je op een hele drukke plek of in een goed geïsoleerd gebouw? De verbinding kan dan minder zijn. Het kan ook zijn dat je je in een gebied bevindt waar de dekking niet optimaal is of waar er misschien onderhoud gedaan wordt. Op onze dekkingskaart kan je zien hoe de verbinding in jouw omgeving is: https://www.t-mobile.nl/mobiel/netwerk/dekking (we gebruiken het netwerk van T-Mobile, dus ook hun dekkingskaart).
Is de dekking goed maar heb je nog steeds geen goed 4G? Dan raad ik je aan om je telefoon helemaal uit te zetten en weer opnieuw op te starten, en te kijken of je de laatste updates geïnstalleerd hebt. In de meeste gevallen helpen deze stappen! Als dit voor jou niet werkt, hebben we nog wat meer stappen in een topic gezet op onze Community. Je kan deze stappen hier vinden: https://bit.ly/2WxKWh6. Mocht je er niet uitkomen of mochten al deze stappen niet werken, let us know. De Community staat voor je klaar!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.