Skip to main content
beantwoord

activeren simkaart


Probeer mijn simkaart te activeren, maar lukt niet via chat🥴

Beste antwoord door pipodeclown

Natouscha schreef:

Probeer mijn simkaart te activeren, maar lukt niet via chat🥴

Medewerkers zijn via de chat alleen te spreken tijdens openingstijden van de klantenservice.

Bekijk origineel bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

5 reacties

eric
Ere-member
Forum|alt.badge.img+12
  • Ere-member
  • 7115 reacties
  • 30 maart 2021

Bel de klantenservice dan morgen even met een andere telefoon.


pipodeclown
Goldmember
  • Superuser
  • 1780 reacties
  • Antwoord
  • 30 maart 2021
Natouscha schreef:

Probeer mijn simkaart te activeren, maar lukt niet via chat🥴

Medewerkers zijn via de chat alleen te spreken tijdens openingstijden van de klantenservice.


Marciano van Tele2
Moderator
Forum|alt.badge.img+12

Hey Natouscha, ik zie dat je simkaart inmiddels geactiveerd is, klopt dat?

Mocht je nog meer vragen hebben, stel ze dan gerust! De Community staat voor je klaar! :smile:


  • Auteur
  • Durft te posten
  • 1 reactie
  • 7 april 2021

Hi Marciano, ja klopt. Ik heb gebeld, en de man ( sorry, ik ben zijn naam vergeten😬) heeft mij heel goed geholpen!


Marciano van Tele2
Moderator
Forum|alt.badge.img+12

Hoi Natouscha, haha maakt niet uit! Superfijn om te horen dat je goed bent geholpen!

Mocht je verder nog hulp nodig hebben, twijfel dan niet om contact met ons te zoeken via de Community! :smile: