Sinds een tijdje krijg ik klachten van diverse klanten van mij dat ze niet meer kunnen mailen mail adressen van @tele2.nl
Men krijgt binnen een paar seconden een email terug die zegt:
550 Sorry, we do not accept connections from you.
Ik heb al uitgebreide tests gedaan:
SPF is okee
DMarc is okee
Tests met mail-tester.com geven een 10 als resultaat.
Kan iemand mij helpen bij dit probleem???
Beste antwoord door Cas van Tele2
Hoi Jos, Welkom op de Community! Ik ga je helpen met de 550 error.
Allereerst mijn excuses voor de late react, dit topic is aan mijn aandacht ontglipt! Om dit voor je op te lossen heb ik voorbeelden nodig van de e-mailadressen die jou niet kunnen bereiken. Je kan deze in een privebericht naar mij sturen dan zet ik deze intern door!
Hoi Jos, Welkom op de Community! Ik ga je helpen met de 550 error.
Allereerst mijn excuses voor de late react, dit topic is aan mijn aandacht ontglipt! Om dit voor je op te lossen heb ik voorbeelden nodig van de e-mailadressen die jou niet kunnen bereiken. Je kan deze in een privebericht naar mij sturen dan zet ik deze intern door!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.