Skip to main content
beantwoord

Diverse klanten van mij kunnen niet mailen naar @tele2.nl

  • 24 maart 2021
  • 1 reactie
  • 108 x bekeken

Beste,

Sinds een tijdje krijg ik klachten van diverse klanten van mij dat ze niet meer kunnen mailen mail adressen van @tele2.nl

Men krijgt binnen een paar seconden een email terug die zegt:

550 Sorry, we do not accept connections from you.

Ik heb al uitgebreide tests gedaan:

  • SPF is okee
  • DMarc is okee
  • Tests met mail-tester.com geven een 10 als resultaat.

Kan iemand mij helpen bij dit probleem???

Beste antwoord door Cas van Tele2

Hoi Jos,
Welkom op de Community! Ik ga je helpen met de 550 error.

Allereerst mijn excuses voor de late react, dit topic is aan mijn aandacht ontglipt! Om dit voor je op te lossen heb ik voorbeelden nodig van de e-mailadressen die jou niet kunnen bereiken. Je kan deze in een privebericht naar mij sturen dan zet ik deze intern door!

Ik hoor graag van je! 

Bekijk origineel bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

1 reactie

Forum|alt.badge.img+2
  • Oud Moderator
  • 870 reacties
  • Antwoord
  • 13 april 2021

Hoi Jos,
Welkom op de Community! Ik ga je helpen met de 550 error.

Allereerst mijn excuses voor de late react, dit topic is aan mijn aandacht ontglipt! Om dit voor je op te lossen heb ik voorbeelden nodig van de e-mailadressen die jou niet kunnen bereiken. Je kan deze in een privebericht naar mij sturen dan zet ik deze intern door!

Ik hoor graag van je!