Skip to main content
beantwoord

Aanbetaling nieuw toestel

  • 12 maart 2021
  • 1 reactie
  • 54 x bekeken

Hii, ik heb vanmiddag een nieuw toestel uitgekozen bij jullie. Ik kreeg een mail van aanbetaling die ik binnen 2 uur moest betalen. Tijdens het betalen heb ik hem afgebroken omdat er wat tussen kwam. Nu kan ik de link niet meer gebruiken om te betalen maar ik wil hem wel graag betalen en verder gaan. Kan er eventueel een nieuw link gestuurd worden ?

Beste antwoord door theocoppes

Bel morgen om 9 uur ff 0207544444.

Na 20 uur is er nu niemand meer.

 

Bekijk origineel bericht

1 reactie

theocoppes
Forum|alt.badge.img+8
  • Junior
  • 767 reacties
  • Antwoord
  • 12 maart 2021

Bel morgen om 9 uur ff 0207544444.

Na 20 uur is er nu niemand meer.

 


Reageer