Skip to main content
beantwoord

Afgesloten mobiel abonnement: klantenservice en rekening onvindbaar


Geen idee hoe Ik de klanten service kan bereiken

Ben al 3 weken op zoek 

Rekeningen en nu dus openstaande rekeningen nooit ontvangen, en nu dus afgesloten

hoe Kan Ik tele 2 bereiken en mn rekeningen betalen 

bedankt ! 

Beste antwoord door pipodeclown

Facturen ontvang je via Mijn Tele2 waarop je kunt inloggen en via de mobiele app. Je kunt zelf instellen of je per e-mail of sms een notificatie wilt ontvangen als er een nieuwe factuur is. Betalen doe je via de automatische incasso die je tijdens het bestelproces afgeeft. Als je te laat bent kan je normaal gesproken de facturen nog via Mijn Tele2 alsnog via iDeal betalen. Indien het al naar het incassobureau is gestuurd, dan kan je alleen nog maar aan het incassobureau betalen.

Bekijk origineel bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

2 reacties

eric
Ere-member
Forum|alt.badge.img+12
  • Ere-member
  • 7115 reacties
  • 9 maart 2021

Bel met een andere telefoon met de klantenservice. 0207544444.


pipodeclown
Goldmember
  • Superuser
  • 1780 reacties
  • Antwoord
  • 9 maart 2021

Facturen ontvang je via Mijn Tele2 waarop je kunt inloggen en via de mobiele app. Je kunt zelf instellen of je per e-mail of sms een notificatie wilt ontvangen als er een nieuwe factuur is. Betalen doe je via de automatische incasso die je tijdens het bestelproces afgeeft. Als je te laat bent kan je normaal gesproken de facturen nog via Mijn Tele2 alsnog via iDeal betalen. Indien het al naar het incassobureau is gestuurd, dan kan je alleen nog maar aan het incassobureau betalen.