Skip to main content
beantwoord

Beschadigde telefoon gekregen

  • 23 februari 2021
  • 3 reacties
  • 58 x bekeken

Zojuist mijn bestelling binnen gekregen. Telefoon heeft een aantal beschadigingen. Contact gehad met de klantenservice. Kan hem terug sturen, maar dan moet ik het hele abonnement annuleren? Klopt dat?

Beste antwoord door Juuliiaa27

Update: enige oplossing is om de gehele bestelling te annuleren. Dat ondertussen maar gedaan.

Bekijk origineel bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

3 reacties

eric
Ere-member
Forum|alt.badge.img+12
  • Ere-member
  • 7115 reacties
  • 23 februari 2021

Vroeger kon je hem ter reparatie sturen en erbij vermelden dat het om een DOA ging. 

Check eens wat er gebeurt als je inderdaad deze telefoon aanmeldt.


  • Auteur
  • Aan het warmlopen
  • 2 reacties
  • 23 februari 2021

Hi Eric,

 

Kan hem helaas niet als reparatie aanmelden omdat het toestel er nog niet tussen staat..

Ik heb geen zin om de hele bestelling te annuleren. Als ik het goed heb begrepen namelijk word mijn hele abonnement geannuleerd, en daar zit ik niet op te wachten..


  • Auteur
  • Aan het warmlopen
  • 2 reacties
  • Antwoord
  • 23 februari 2021

Update: enige oplossing is om de gehele bestelling te annuleren. Dat ondertussen maar gedaan.