Skip to main content
beantwoord

Simkaart activeren lukt niet

  • 14 februari 2021
  • 2 reacties
  • 50 x bekeken

ik probeer te chatten met de klantenservice. kan de klantenservice even contact met mij opnemen, alsjeblieft? ik probeer mijn simkaart te activeren maar dit mag alleen via de klantenservice omdat mijn oude kaart niet meer is. even nieuwe simkaart er in zetten, aub.

Beste antwoord door Cas van Tele2

Hallo @onthego,
Ik ga je meteen helpen met het activeren van jouw simkaart!

Je bent bij mij aan het juiste adres. Ik kan de simkaart voor je activeren als jij jouw 06-nummer en het simkaartnummer stuurt in privébericht. De klantenservice was gister ook bereikbaar via de chat. Deze kan je bereiken op onze website als je een gesprek start met de chatbot: https://www.tele2.nl/klantenservice

Geef mij een seintje als het is gelukt!

Bekijk origineel bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

2 reacties

eric
Ere-member
Forum|alt.badge.img+12
  • Ere-member
  • 7114 reacties
  • 14 februari 2021

Vandaag is de klantenservice gesloten. Gebruik morgen weer even de chat en type dan 'medewerker spreken'.

Dan wordt je doorverbonden.


Forum|alt.badge.img+2
  • Oud Moderator
  • 870 reacties
  • Antwoord
  • 15 februari 2021

Hallo @onthego,
Ik ga je meteen helpen met het activeren van jouw simkaart!

Je bent bij mij aan het juiste adres. Ik kan de simkaart voor je activeren als jij jouw 06-nummer en het simkaartnummer stuurt in privébericht. De klantenservice was gister ook bereikbaar via de chat. Deze kan je bereiken op onze website als je een gesprek start met de chatbot: https://www.tele2.nl/klantenservice

Geef mij een seintje als het is gelukt!