Gnavond
ik had vandaag een bestelling geplaats
het was gelukt had ook al een datum gepland ik heb ook al een deel betaald
maar het is perongeluk geannuleerd
Is het nog mogelijk dat de zelfde bestelling door kan gaan?
Gnavond
ik had vandaag een bestelling geplaats
het was gelukt had ook al een datum gepland ik heb ook al een deel betaald
maar het is perongeluk geannuleerd
Is het nog mogelijk dat de zelfde bestelling door kan gaan?
Beste antwoord door Cas van Tele2
Hoi
Welkom op de Community en bij de Tele2 familie! Ik ga je meteen helpen met jouw bestelling.
Super dat je voor ons hebt gekozen! Gelijk jouw gegevens erbij gepakt en ik zie dat jouw bestelling nog in het systeem staat. Goed nieuws, deze bestelling kan door gaan. Ik denk dat je per ongeluk de betaling hebt geannuleerd maar dat is geen probleem want je krijgt nog een mogelijkheid om te betalen. Als het goed is krijg je na de betaling snel een een mail van AMP om een bezorgafspraak te maken!
Als je hier vragen over hebt dan hoor ik het graag. De Community staat voor je klaar!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.